Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa jotain kynsiliimaa jolla saisi korjattua pienen lohkeaman jotta kynsi voisi kasvaa siihen mittaan etta ei ole ruma leikatessa

Vierailija
06.02.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa.Itse ostin semmosen anttilasta.En nyt muista että minkä merkkinen se oli.

Vierailija
2/3 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ole tätä niksiä kokeillut, koska minulla kasvaa kynnet todella nopeasti. Jos joku kynsi halkeaa, leikkaan surutta kaikki saman mittaisiksi ja kasvatan viikossa-kahdessa taas pitkät kynnet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lock tite-liima on hyvää kynsien liimailuun. Itselläni on sitä aina varastossa juuri sitä tarkoitusta varten. Hinta n 3 euroa.

Markettien kemikalio-osastoilla löytyy sama liima eri nimikkeellä ja erilaisessa purkissa ja hintakin on nyt 7-8 euroa. Aine purkin sisällä on kuitenkin sama.

Lääkärit käyttävät samaa liimaa pikku haavojen liimailuun tikkien sijasta.

Kunhan muistaa vain olla varovainen liimailun kanssa koska Lock tite on todella tehokas ja liimaa kyllä tehokkaasti myös ihon jos sitä väärään paikkaan tipauttaa.

Olen jo vuosia käyttänyt liimaa lohjenneiden kynsien paikkailuun ja voin sanoa että tehokasta ja pitävää on. Katkennut kynsi pysyy paikoillaan kunnes on kasvanut niin pitkäksi että huonon kohdan voi viilata pois. Suosittelen kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan