Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9kk tissuttelee yöllä vielä monesti.. muita?

Vierailija
05.02.2006 |

Nukutaan poitsun kans kaksin (160cm sänky) ja jäpä viihtyy kylki kyljessä =) Tissi maistuu vielä vähintään neljä kertaa unien aikana ja muutenkin heräilee useasti.. Onko muita samanmoisia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkui samaa yli vuoden ikäiseksi. Ei syönyt tuttia, joten olin öisin hänen " tuttinsa" . Vieroitin sitten 1v2kk vanhana, kun omat yöunet alkoi häiriintyä...

Vierailija
2/10 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei minua vielä häiritse,oma pieni suloinen vauvani. Siskoni saa huhtikuussa vauvan ja sit me vierekkäin imetetään meidän vauvoja ;).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

imivät tissiä, eli vuoden ikään. Kun lopetin imetyksen, yötkin rauhoittuivat.

Vierailija
4/10 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetin sille tutin käytön 11kuukautisena, että saisin itse nukkua paremmin.

Viikko sit vieroitin rinnasta ja tutista vieroitus ennen kesää. Tuttia käyttää vain sänkyyyn nukahtaessa ja liikenteessä olessa jos rupee huutaa.

Viekussa nukkuu edelleen suurimman osan yötä ja oppii nukkuu omassa sängyssä koko yön kun kasvaa isommaksi. Niin noi (3 ja 5vee) isommatkin ovat oppineet (satunnaisii harhailuöitä lukuunottamatta).

Vierailija
5/10 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap jatkelee..

Olen miettinyt kans vieroitusta, mut pitäis kai vieroittaa kerralla kokonaan, ei taida muuten onnistua. Meillä yöllä syödään eniten =)

Kuitenkin haluaisin toisaalta imettää pitkään, lapsi on kolmas ja varmaan viimeinen.. Pulloa poika ei huoli, tai vesi kyllä kelpaa, ei korvike eikä edes tisumaito pullosta..

Vierailija
6/10 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni saa huhtikuussa vauvan ja sit me vierekkäin imetetään meidän vauvoja ;).

[/quote]

Vierailija
7/10 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli myös tuollaista. 1v 2 kk vierotin tissistä, hyvin onnistui kun pullosta sai maitoa. 1v4kk siirsin isoveljen kanssa omaan huoneeseen nukkumaan. Hyvin onnistui sekin. Nyt kyllä vielä hereillä, porisee tyytyväisenä pinniksessä. Joskus jos vaippapettää ja sänky kastuu tulee viereen. Silloin taas tulee niin lähelle ko pääsee... änkeämällä änkeää.

Vierailija
8/10 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän on vauvani niin kauan jos ja kun saan seuraavan.(vaikka täällä palstalla mitä sanottais) Ja 10lle,ettei nyt sentään! Olispa se näky!! Hih.

Vierailija
9/10 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoja, kunnes loppuu. Yösyötöt jääneet sitten viimeisenä ja kerrasta. Tutti tilalle. Kivuttomasti loppunut, eikä ole tarvinnut pumppailla.

6

Vierailija
10/10 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei tää kuopus ole huolinu muita maitoja kuin tissin. Nyt sit ollaan saatu vähän välillä maitokaakaota menee ja jugurttiakin vasta viime kuukauden aikana, joten nyt oli hyvä aika vieroittaa ja pikkuhiljaa sen tein kuten aikaisemmillakin kerroilla. Mutta silti tällä kertaa on tissit ollut tooosi kippeet ja tulehduspahkuroita täysi, jotka oon nyt onneksi kait toivottavasti saanu pois kovasti suihkuttelemalla ja lypsämällä.

T: odottaa vielä paripäivää ennenkuin huokaisee helpotuksesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän