onko kukaan saanut häätöä kaupungin kämpästä?
kauan oli aikaa häipyä? mistä löytyi uusi asunto?
Kommentit (43)
mennessä, mitään kahta viikkoa ei voi siirtää talveksi.
Ja toiseksi: Kuukaudessa mikään maksamaton vuokra ei tosiaan ehdi käräjille minnekään, eikä siitä, että sulla on nyt tammi-helmikuun vuokrat maksamatta, saa vielä häätöä.
Vaikka ihminen olisi tärvännyt rahansa minne, niin lapsiperheelle sossu avustaa vuokra-rahoja, ettei lapset joudu kadulle.
Mutta sellaisille, joille voi joskus OIKEASTI käydä noin: Kannattaisi se vuokra maksaa AINA ensin, ennen MITÄÄN muita maksuja. Tämän perheen kohdalla kyllä sossukin nauraisi, että tonnikaupalla tullut rahaa, mutta vuokraa ei ole voinut maksaa...
Mutta joo, mikään ei ole niin tärkeä kuin vuokra, ja aina ne antavat joustovaraa, kun osaa itse ottaa yhteyttä ( etukäteen mielellään) ja kauniisti asiansa esittää.
Mutta provo, sanon minäkin, koska tuossa ei nyt mikään täsmää.
työssäkäynyt saanut jotain malmin sossusta!?
ainaki mies mulle sanoi että siirsi kesästä talveksi 2 viikkoa....ainakin näin ilmeisesti heidän firmassa voi tehdä...
meillä on siis niitä vanhoja rästejä mitkä on käräjillä maksamatta se 590 euroo ja tammi ja helmikuu maksamatta siksi siis häätö-uhka....
mikä ei muka täsmää??? ja ihmetyttää kommentti että: rahaa valtavasti mutta vuokra maksamatta???? MIstähän revit ton valtavsti rahaa????
kuten sanoin meillä on lainoja ja puhelin liittymiä joissa on takaajat niin ne on olleet myös pakko maksaa...
ei kuule liittymää aukaista jos on yhtiölle velkaa ja silloin tarvitaan joku avaamaan sinulle liittymä niinkuin minun tapauksessa..tällä tarkoitin takaajaa....
kuten jo sanoin niin TE jotka olette sitä mieltä että tämä juttu on joku provo niin voitte pitää sen omana mielipiteenänne...tämä p***a juttu on ihan totta...
Vierailija:
ei kuule liittymää aukaista jos on yhtiölle velkaa ja silloin tarvitaan joku avaamaan sinulle liittymä niinkuin minun tapauksessa..tällä tarkoitin takaajaa....
euroa), kun avasi uuden liittymän...
EDELLEEN JOS VAIKKA HALUAISIN SAUNALAHDELTA LIITTYMÄN JA MINULLA EI OLISI LUOTTOTIETOJA NIIN SITTEN SE MENISI TAKUUSUMMALLA, MUTTA JOS OLEN JOSKUS JO AVANNUT SAUNALAHDEN JA EN OLE MAKSANUT LASKUA NIIN SITTEN EN SAA ITSE LIITTYMÄÄ...NÄIN AINAKIN MINULLE KYSEISEN LIITTYMÄN ASIAKASPALVELUSTA SANOTTIIN...
saanu muualtakaan kun oon lähes kaikille velkaa nuoruuden tyhmyksien takia... ja eipä ois kyl ees ollu varaa maksella mitään 300 euroo et saa liittymän auki jotenka TÄSTÄ SYYSTÄ äitini nimissä on nykyinen liittymäni....
nyt lähen nukkuu... kiitos kaikille vastanneille ja öitä.... eiköhän me jotenkin pärjätä onhan meillä sentään mummit ja vaarit :)
Kyllä ne teidän asiat selviää, kun jaksaa taistella. Oikein hyvää kevään odotusta ja kyllä se aurinko sinne risukasaankin paistaa.
asuntoa ilman luottotietoja. Tosin hänellä ei ollut perhettä.
Kirkko auttaa myös näissä tapauksissa!
Ota hetimiten yhteyttä, ja tsemppiä!
Tosi juttu.. Naapurin akka ei voinut sietää meitä bi-ihmisiä joten teki valituksia vuokranantajalle " omituisista äänistä" . Kiva juttu.
Hän ei ollut kertaakaan ottanut yhteyttä huolto-yhtiöön sopiakseen vuokranmaksusta ja häätö oli edessä. Ainoa keino välttää häätö oli maksaa kaikki rästit kerralla pois. Ei siinä muu auttanut kuin ottaa lainaa ja maksaa sitten lainaa osissa pois, mutta asunto säästyi.
Jos ottaa ajoissa yhteyttä sopiakseen vuokranmaksusta, niin yleensä se auttaa ja sopimus voidaan tehdä. Eräs toinen tuttavani sopi juuri espoon kaupungin vuokra-asuntoja vuokraavan espoonkruunun kanssa, että hän voi maksaa marraskuun rästivuokran osissa puolen vuoden aikana pois, kunhan maksaa tulevat vuokrat ajallaan.
Suosittelisin että otatte HETI yhteyttä kiinteistöyhtiöön ja sovitte maksusuunnitelman rästeille. Selität tilanteenne ASIALLISESTI ja toivot että pääsette yhteisymmärrykseen, koska kyseessä on lapsiperhe.
Onko ulosottomiehet tuoneet teille jo häätömääräyksen? Jos ei, niin asia on vielä sovittavissa.
Toivottavasti saat asiat kuntoon, tuu kertoo miten kävi. TSEMPPIÄ!!
Eli yhden vuokran voi jättää maksamattakin ja maksaa vasta seuraavassa kuussa, siitä ei tule vielä mitään seurauksia. pari kome vuokraa maksamattakaan ei ole katastrofi, niiden maksustakin pystyy vielä aivan hyvin sopimaan.
Sossusta taas ei todennäköisimmin saa vuokrarahaa, mutta vuokran kyllä maksavat kun sinne vie vuokrakuitin ja täyttää toimeentulotukihakemuksen liitteineen.
neljä viikkoa kun oli jättänyt kaksi kesästä...