Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittää pikkutytöt joilla lyhyet hiukset. Mitä vanhemmat

Vierailija
05.02.2006 |

oikein ajattelevat leikkauttaessaan poikatukan?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa näin älykkään ihmisen mielipide?

Vierailija:

Pakko kompata ap:tä, inhoan aikuisillakin kynittyjä kananpersemallisia leikkauksia. Hei ne ei oikeesti sovi kenellekään!

Vierailija
22/31 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ketä kiinnostaa näin älykkään ihmisen mielipide?

Vierailija:

Pakko kompata ap:tä, inhoan aikuisillakin kynittyjä kananpersemallisia leikkauksia. Hei ne ei oikeesti sovi kenellekään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, joilla on pitkät hiukset, näyttävät 80 prosentissa tapauksista huomattavasti homssuisemmilta, kuin lyhythiuksiset.

Vierailija
24/31 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän käsitys sukupuolista neljä vuotiaan tasolla? Tuon ikäisethän ovat taipuvaisia määrittelemään sukupuolen ulkoisten seikkojen perusteella, eikä esim. identiteetin tai biologisen sukupuolen...näin kun sen ilmaisee, niin eikö yhtään tunnu nololta oma ajattelutapa...

Mua surkuttaa lapset, jotka väkisten joutuvat pitämään erilaista tukkaa kuin haluaisivat, oli toiveissa sitten pitkä tai lyhyt.

Eräässä tuttavaperheessä isä päätti leikata kesätukan itselleen, eli sellaisen siilin. Poika tahtoi myös, isä leikkasi. Pikkusisko seurasi vierestä ja tahtoi myös, isä leikkasi:) Eipä tuota tyttöä heti tytöksi arvannut, kun yleensä sitä katsoo vain ulkoisia merkkejä, mutta eipä tuota tyttöä haitannut, vaikka ihmiset tituleerasivat häntä pikkupojaksi, korjasi vaan aina ponnekkaasti, että olen tyttö:)

Vierailija
25/31 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kyllä, että olisin halunnut pitkät hiukset niinkuin kavereillakin, mutta kotona oltiin sitä mieltä, että lyhyet ovat kauniimmat... Näin aina unta, että olin pitkähiuksinen. Noh, nyt aikuisena minulla on alaselkään ulottuvat kauniit hiukset. Minulla ei tyttölapsia ole, mutta jos olisi, niin olisivat pitkähiuksisia! MINUN mielipiteeni oli tämä.

Vierailija
26/31 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut erästä työpaikkaa, koska minulla oli pitkä tukka. Meitä oli 2 hakijaa loppusuoralla, ja voiton vei jonkun tituleeraama kananpersemalli. Hän oli kuulemma vakavammin otettava. Minä olin antanut " lapsellisemman" vaikutelman. Kiertoteitse tietenkin tämän kuulin... Olin silloin kuitenkin... 25 tai 26v. Ja valittu oli vuoden nuorempi.

Vierailija
27/31 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen annoimme hiusten kasvaa. Yksi tytöistä päätti, että hänen hiuksensa saavat kasvaa täyspitkiksi, yksi halusi muutaman vuoden kuluttua lyhyet hiukset ja on pysynyt niissä ja yksi haluaa pitää hiuksensa hartiamittaisina.

Minulla on ollut pitkät hiukset, lyhyet hiukset, vielä pidemmät hiukset, polkkatukka, ihan nyrhitty pää... Hiukset eivät ole niin kauhean vakava asia =)

Vierailija
28/31 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinun lapsesi haluaakin lyhyen tukan, juuri siksi kun äiti pakottaa pitämään pitkää tukkaa. Eikös olisi parempi antaa lapsen itse päättää sitten kun alkaa kiinnostua tästä asiasta?

Vierailija:

Muistan kyllä, että olisin halunnut pitkät hiukset niinkuin kavereillakin, mutta kotona oltiin sitä mieltä, että lyhyet ovat kauniimmat... Näin aina unta, että olin pitkähiuksinen. Noh, nyt aikuisena minulla on alaselkään ulottuvat kauniit hiukset. Minulla ei tyttölapsia ole, mutta jos olisi, niin olisivat pitkähiuksisia! MINUN mielipiteeni oli tämä.

Vierailija
29/31 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hiukset eivät ole niin kauhean vakava asia =)

Vierailija
30/31 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli lapsena aivan lyhyt poikatukka. Mummot kyselivät aina, että kenenkäs poika olin. Vihasin lyhyttä tukkaani ja ihailin siskon ja kavereiden pitkiä, kauniita hiuksia. Tunsin itseni rumaksi ja poikamaiseksi etenkin, kun jouduin pitämään paljon veljen vanhoja vaatteita. Ala-asteikäisenä sain käydä yksin tutulla kampaajalla ja rukoilin häntä, että älä leikkaa lyhyemmäksi vaan ainoastaan tasoita. Vaan ei, äiti oli soittanut puhelimella etukäteen ja antanut määräyksen, että sitten aivan lyhyeksi tukka.

Olin toisella kymmenellä, kun sain kasvattaa hiukseni pitemmiksi, enkä sen jälkeen ole niitä lyhyiksi leikannut. Lyhyitä hiuksiakin voi olla tyttömäisen mallisia, mutta kyllä pojan malliin leikattu sänkitukka on pikkutytöllä aina rumempi kuin pitkä ja hoidettu tukka. Lapsena kun tytön ja pojan kasvonpiirteet eivät juuri eroa toisistaan, on erilainen hiusten malli keino ilmaista sukupuoltaan. Ja kyllähän sukupuoli-identitettin löytäminen on keskeinen osa lapsuutta, eivätkä sitä ainakaan vahvista ulkopuolisten kyselyt " oletko tyttö vai poika?" . Omat tyttäreni saavat pitää juuri sellaiset hiukset kuin haluavat.

Vierailija
31/31 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli lapsena pitkälle alaselkään ulottuvat hiukset ja joskus ylipitkänä takapuolen alle. Voi sitä riemun määrää joskus kakalla käynnin jälkeen.

Kyllä lapset osaavat jo aika pienenä sanoa mistä pitävät ja mistä eivät, joten kunnioitetaan heidän toiveitaan edes hiukan. Jos ei ne ihan mahdottomiksi mene. Ja onko se kumma jos joillakin tytöillä on lyhyet tukat. Eivät kaikki tykkää siitä harjaamisesta ja laittamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän