Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, onko mulla millanen todennäköisyys olla raskaana?

Vierailija
05.02.2006 |

Elikäs kierron puolivälin jälkeen kävi kerran niin, että kumi hajosi. Laskeskeltiin miehen kanssa, että ovulaatio on ehtinyt jo olla, ettei syytä huoleen. Nyt kuitenkin menkat alkoi 4päivää ennen normaalia. Yleensä kierto 29-30 päivää ja nyt vaan 25päivää.

Vuotoa ihan normaaliin tapaan, ei hirveen runsasta mutta kuitenkin ihan vuotoa, ettei mitään tuhruttelua vaan. Menkat kesti vain 2 kokonaista päivää. Vuoto alkoi perjantai aamuna ja loppui eilen illalla. Viime yönä ja koko tänä päivänä ei yhtään vuotoa. Vessassa käydessä muutama veriviiru paperiin pyyhkiessä, ei muuta.

Ei mitään raskausoireita kyllä ole väsymystä lukuunottamatta, mutta sekin normaalia mulle normaalistikin. Kahdessa edellisessä raskaudessa on ollut rinnat kipeät, etovaa oloa jne. jo heti ennen plussausta.

Silti rupes tässä ahistamaan, että voiko olla mahollista että nämä oudot menkat johtuiskin siitä että olisin raskaana....? Kokemuksia?

Kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari päivää tuhruttelua ei kunnon vuotoa ja raskaana olin. Kannatta tehdä testi niin ei mene turhaan miettimiseen energiaa.

Vierailija
2/3 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai et joku sanois, että et ole raskaan...:) mutta joo, tiedän, huomenna apteekkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestäviä? Ymmärrän että kumi hajoaa ennen tai jälkeen aktin mutta että yhdynnän aikana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi