Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kun on kiltti mies ja helpot lapset,minä en saa valittaa mistään??

Vierailija
05.02.2006 |

Tänään se tuli taas todettua..Minulla on siis todella kiltti ja kultainen mies joka hoitaa lapsia siinä kuin minäkin ja tekee kotihommia kun käsketään.

Tänään valitin ystävälleni että kun olen nyt palannut lasten jälkeen työelämään niin olisi niin mukava kun mies itsestään tyhjentäisi astianpesukonetta jne. Ystäväni tiuskaisi vain siihen että älä turhista valita, sehän tekee paljon enemmän kuin hänen miehensä.

Toinen kerta tapahtui viikko sitten,kun tädilleni valitin sitä että aina kun tullaan mökille missä on paljon sukua ja ilo ylimmillään minä joudun automaattisesti olemaan ihan vesiselvänä ja menemään ajoissa nukkumaan kun mies ajattelemattomuuttaan ottaa paukkua kun sitä tarjtaan ja yleensä on sitten sen verran humalassa ettei siitä ole paljon lastenhoitajaksi. Olisi mun mielestä niin kiva että minäkin saisin olla välillä vaan rennosti ja tietäisin että joku muu nousee aamulla lasten kanssa jne. tähän vain tätini sanoi että minun pitäisi olla vain onnellinen kun on tuollainen mies,monet kun eivät tee mitään lapsiensa eteen ja tämä sentään pukee ja ruokkii jne käskemättäkin.

Joo-o..Näinhän se on että mies on hyvä mutta miksi mun pitäis edes tyytyä vähempään kuin tasapuoliseen suhteeseen. Miksi kaikki painottaa sitä että mun pitäs vaan olla onnellinen ja valittamatta kun monella muulla on asiat huonomminkin. Ehkä onkin,mutta itse vaadin mieheltä tasa-arvoisuutta ja esim.nämä edellä mainitut asiat eivät ole sitä. Ja minä en edes olisi sellaisen miehen kanssa joka pitäisi naista vain koti orjana.

No kun nyt vauhtiin pääsin,niin sama on se että meillä on kaksoset 2v. Olleet alusta asti tosi helppoja ja hyvin nukkuvia tapauksia. Erittäin usein olen törmännyt myös siihen että jos valitan vaikka yhtä huonosti nukuttua yötä niin heti teilataan täysin ja muistutetaan siitä että monet valvovat monta kuukautta.. Kyllähän minä sen tiedän,mutta...aargh,kun mulla nyt on hyvä mies ja helpot lapset elämän pitäisi sii olla vain ruusuilla tanssimista näköjään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minusta noista asioista voi vähän valittaakin. Mutta yleisesti ottaen pitäisi löytää ensimmäiseksi ne positiiviset asiat ja olla niistä kiitollinen.

Vierailija
2/2 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös ihana mies (hetkittäin tosin melko ajattelematon ja laiska) ja ' helpot' kaksoset ja olen kanssa huomannut tämän saman asian. Varsinkin, kun kaksosia pidetään yleisesti niiin rankkoina ja miltei säälitään ja tuntuu, että saa jatkuvasti puolustella, ettei tämä nyt vastenmielistä hommaa ole. No sitten tietysti, jos on se huono päivä ja sanoo sen ääneen, niin voit olla varma, että jo joku on paasaamassa, että itehän olet sanonut, ettei kaksosten kanssa ole rankkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla