Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö te kaikki lastenne kanssa uimahallissa? Me ei

Vierailija
05.02.2006 |

olla käyty vielä 5-vuotiaan kanssa. Pitäis varmaan mennä ennen eskaria, et tietäis millainen paikka on.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennä UIMAHALLLIIIIN!!! on lapsosen mielihokema.

Vierailija
2/21 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää tosi paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessä kyllä on ollut, mutta kun ei itsekään läydä uimassa, asia on vain jotenkin unohtunut. Tietty kesällä lapsi tykkäsi käydä rannalla, joten pitäisi kait vain ryhdistäytyä asiassa.

Vierailija
4/21 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaan kyllä itse uida hyvin, vaikka kävin aikuisena uimahallissa itsekin ensimmäisen kerran.

Vierailija
5/21 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites sinne muuten kannattaa varustautua? kauan voi olla ekalla kerralla altaassa? ja onkohan se vesi kuin kylmää?

Vierailija
6/21 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö uimataitoa ehdi oppia yli 3-vuotiaana?

Vierailija
7/21 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

osaan kyllä itse uida hyvin, vaikka kävin aikuisena uimahallissa itsekin ensimmäisen kerran.

Vierailija
8/21 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.7

Vierailija
9/21 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa ei voi sanoa kaikista isommista...

Vierailija
10/21 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tykkäävät siitä kuin hullu puurosta. Pitäisi varmaan mennä useamminkin, mutta kun MINUSTA siellä on niin kylmä....

Vierailija
11/21 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymme myös usein kylpylässä (viikko sitten Katinkullassa ja eilen kotikaupungin uimahallissa). Minä ja mieheni olemme aika huonoja uimaan, kun emme ole koskaan olleet missään uimaseurassa mukana ja haluamme lastemme tottuvan kunnolla veteen ja oppivan uimaan varhaisessa vaiheessa jo senkin takia, että veneilemme mökillä aika paljon. Lapset ovat nyt 5 ja 3v.

Vierailija
12/21 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat lapset tykkää kauheesti käydä polskimassa. ja ikää meidän muksuilla 3v8kk ja kohta 1½-v.

Vierailija
13/21 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juuri syötiin iltapuuro ja sitten kun sanoin että äläs vielä mene, mikäs seuraavaksi (=hammaspesu), lapsi ilmoitti että UIMAHALLIIN, UIMAHALLIIN =)!

t. Se joka oli tänään juuri käynyt

Vierailija
14/21 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmissaan silloin.

Meillä isä käy tytön kanssa hallilla melkein joka viikko, ja aina toisinaan minäkin menen mukaan.

Vierailija
15/21 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 4-vuotiaana enemmän. Rakastaa polskimista ja varmaan laitetaan pian uimakouluunkin. Tänään viimeks olivat iskän kanssa uimassa.

Vierailija
16/21 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti vauvauinnit. Meillä on siitä vuodesta eteenpäin viety tuota vanhempaa keskimäärin kerran viikossa, joskus jopa kolme kertaa. Ja tunnustus tulee nyt... Ollaan nyt otettu pari kertaa tuo 10kk neitikin mukaan. Minulle on tärkeää että lapsi oppii liikkumisen jo pienenä ja että vesi on tuttu elementti. Mitään haittaa kai siitä ei ole, jos lapsi oppii uimaan mahd. aikaisin. Meidän vajaa kolmevuotias osaa sukeltaa pari metriä. Eikä mene paniikkiin jos vaikka joskus vahingossa tippuukin altaaseen. Ollaan opetettu sukeltamaan aina rantaan/reunaan päin. Jos nyt " tönäistään" altaaseen, osaa itse suunnata reunalle. Ihan viime kertoina on oppinut jo välissä nostamaan päätä pintaan ja ottamaan happea.

Vierailija
17/21 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä todennäköisesti tuo tyttö vielä pissaa sinne altaaseen, mutta en ole siitä paineita ottanut. Se vesi puhdistuu sen verran usein siellä altaassa, että ei se varmaan niin vaarallista ole. En viitsi altaaseen vaippaa laittaa, kun ei ole muutenkaan enää käytössä. Veteen vaan niin helposti lirahtaa. Ollaan me sovittu että sinne ei tehdä, mutta luulen että innostuksissa välillä vähän pääsee.

Vierailija
18/21 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt en enää ihmettelekään

Vierailija
19/21 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei tuommoisen pikkuisen pissa niin kamalalta tunnu. Pissatkoon rauhassa omat ja muitten pienet. Ei niitä niin monta ole että se siinä vesimäärässä missään tuntuisi.

Vierailija
20/21 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan tavallisessa uimahallissa, täällä meillä ei järjestetä vauvauinteja. eikä mulla mitään omantunnontuskia. molemmat rakastaa polskimista yli kaiken.

Vierailija:

Ja tunnustus tulee nyt... Ollaan nyt otettu pari kertaa tuo 10kk neitikin mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi