Kuinka paljon olet käyttänyt rahaa OMIIN vaatteisiin ja kenkiisi viimeisen vuoden aikana?
Itse olen viime juhannuksen jälkeen ostanut muutamat sukat, muutamat alushousut ja muutaman t-paidan. En yhtäkään pitkähihaista, kenkiä tai housuja. Tammikuussa ostin alennuksesta talvitakin (130e). Yhteensä siis mennyt korkeintaan 190e, josta takki vei ison osan. Tosin puolitoista vuotta sitten olin Bangkokissa, josta tuli ostettua kerralla enemmän.
Paljonko sinulla kuluu vuodessa rahaa vaatteisiin ja kenkiin?
Kommentit (29)
Kyllä mulla on mennyt viimeisen vuoden aikana varmaan useampi tuhat euroa. Ensin piti ostaa äitiysvaatteita ja töitä varten jouduin ostamaan myös äitiysjakkupukuja ja yhden iltapuvunkin. Sitten olen ostanut öljykangastakin (se oli kyllä tosi kallis ja myös ikuinen) ja sitten olen äitiyslomaa varten joutunut ostamaan vaatteita. Mulla ei ole oikein ollut kovin paljoa tavallisia arkivaatteita. Kyllä varmaan 2000-3000 euroa on mennyt.
ei kuitenkaan ihanälyttömästi ole mennyt rahaa, vaikka uudet äitiysvaatteet pitikin ostaa.
Levis farkut 70€ (norm. hinta 130€)
kengät 30 €
Oneil 2 pitkähihasta t-paitaa 10€ kpl
Oneil verkkarit 10€
rantahamonen 5€ (Quesin norm. hinta 40€!!!)
Me&I paita 12€ (alena norm hinta n 40€)
Ostan yleensä laatuvaatteita huippualeista ja Outletista. Harvoin raaskin ostaa mitään normihintaista... paitsi viime vuonna kyllä pläjäytin ja ostin 90€:n "verkkarit" tai siis gym-housut. Harvoin myöskään ostan henkka-maukkaa tms halpista, koska samaan hintaan saa laadukasta aleista ja pysyvät pitempään hyvänä.
täytyy tunnustaa, että vaatekaappini sisältö on aika pieni kahden raskauden jälkeen kun kaikki vaatteet on jääneet suuriksi. Ja entiset vaatteeni ennen raskauksia ovat jo epämuodikkaita tai kulahtaneita.
-alusvaatteita ja sukkia n. 90€
-puseroita, paitoja, toppeja n. 40€
-tuulipuku n. 20€
-kenkiä n. 80€
-housuihin n. 70€
300€ vähän saattaa mennä yli. joutunut uusimaan vaatteita, kun alkavat lahota päälle, lisäksi välissä olin raskaana...
nyt alennusmyynnist äolen ostanut n. 500€ . toki tässä taas vaatetta pitkäksi aikaa. vuoden aikana varmaan
1000-2000€.
vuosi sitten alesta paitoja alle 100 e
alusvaatteita pitkin vuotta, ehkä 100-150 e
kahdet kengät, 240 e
nyt just alesta paitoja 35 e
hame 50 e
nämä muistan, yhteensä siis viitisensataa
ja joskus esim. takki lisäksi 100 eur. Nyt kun on kotihoidontuella hoitamassa lapsia, rahaa ei jää törsätä omiin vaatteisiin, joten kärvistellen kulutan n 50 eur/kk nyt. Hitto että tekee tiukkaa kun rakastan vaatteita, mutta nyt on valinta tehty ja sen mukaan eletään.