Anteeksi, maalaista huvittaa, kun..
mieheni sukulaispojan espoolaistyttöystävä ei voinut tulla meidän anoppilan mökille juhannuksena edes vierailulle, kun mökillä on vain ulkovessa.
Tälle on hihitellyt koko suku.. =0) Halavat on huvit meillä maalla.
Kommentit (14)
mutta on meilläkin teinejä, jotka eivät ole koskaan käyneet mökillä ulkovessassa, johtuen siitä, että eivät ole olleet koskaan millään mökillä muutenkaan.
Hänen perheellään ei ole varmaan ollut varaa kesämökin hankintaan, kun Espoossa asuinkustannukset ovat niin korkeat. Eivät minunkaan lapseni ole ikinä käyneet ulkohuussissa, kun ei ole mitään omia tai suvun mökkejä. Itse olen kyllä lapsena viettänyt kesät mökillä ulkohuusseineen päivineen.
t. paljasjalkainen espoolainen
joissa ei ole vesivessaa. Kamala ötökkäkammo ja puuceet ovat aina täynnä niitä.
Isä kun sattuu olemaan ties monennen polven helsinkiläinen, jonka perheellä on mökki maalla (= Tuusulassa). Puucee ja kuukautiset ei ole mikään kamala yhdistelmä, jos on vähän mielikuvitusta.
vaikka koko lapsuuden mökillä olen ollutkin ja huussissa kökkinyt. Nykyään inhoan ukovessoja enkä lähde vapaaehtoisesti mökille, jossa ei ole vesi vessaa. Rajoittaa myös vähän mökinhankintaa.
tuo miehen serkkupoika on miltei 30v. Ja olettaisin, että aikuinen ihminen pystyy pari tuntia olemaan vierailulla myös alkeellisemmissa oloissa.
He olivat jo valmiiksi mökkeilemässä, appeni siskolla (mieheni tädillä siis)on mökki anopin ja apen mökin lähellä, eli teoria tuosta ryyppäämään mielummin lähdöstä ei nyt osu.
Mutta hei.. ei tämä vakavaa.. hauskaa vain. =0) En minäkään _mielelläni_ puuceessä käy, mutta ei se elämää haittaa sentään.
ap
missä ei ole kunnon kylppäriä ja vessaa.
Joo, mullakin tökki tosi pitkään, kun kävimme anoppilassa ja kesät-talvet piti mennä ulkohuussiin... Ei ole todellekaan mun juttuni... ihan kuvottaa vieläkin... Kerrottakoon, että he asuivat kesämökillään. Onneksi rakkaus oli niin nuorta siinä vaiheessa, että sitä tuli tehtyä yhtä sun toista, mitä en enää tässä vaiheessa tee... Nyt he ovat rakentaneet uuden "kesämökin" vanhan viereen - kaikilla mukavuuksilla...
t. myös espoolainen
Itse en lähde anopin mökille edes päiväseltään jos mulla on menkat, sidettä pitää vaihtaa tosi tiuhaan ja puuceessä on aika epähygieenistä, käsienpesukin meressä... ja on se muutenkin niin inhottava.
Olet aika ilkeä ja lisäksi taidatte olla koko suku hulluja vai miten se nyt menikään: Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset?
... ja hymyilen yhdessä kanssasi moisille "kaupunkilaisille". Eräs ystäväni pidätti isompaa hätää 3pv kun ei voinut käydä puuceessä...hih. Taas tuli yksi asia listaan, mitä lapsille pitäää ehdottomasti opettaa, ulkovessassa käynti.
Entisenä maalaisena kommentoin minäkin tähän ketjuun. Itsekään en lähtisi mökille, jos sattuu olemaan menkat.
Onko tässä tytössä jotain muutakin huvittavia kaupunkilaispiirteitä, joille naureskelet? Ehkä tämä tyttöystävä ei edes halua nähdä sinua eikä sukulaisiasi, koska olette niin hauskoja kertoessanne kaupunkilaisvitsejä. Usko pois, asenne paistaa läpi vaikkette olisikaan suoraan laukoneet mitään sellaista.
Ehkä sinullekin tekisi hyvää käydä täydellisen maalaiskuntasi rajojen ulkopuolla, edes joskus...?
Ei vain ole minun käsitykseni mielekkäästä vapaa-ajanvietosta.
Ei kehdannut vaan sanoa, että haluaa mieluummin mennä ryyppäämään kavereiden kanssa.