Mitä juomaa et voi sietää?
Mikä on inhokkijuomasi? Onko jokin juoma jonka makua/hajua kammoat?
Kommentit (124)
Semmoinen ummehtuneen tunkion hajuinen ja makuinen pontikkajuoma, kuten jotkut slivovitsit ja obstlerit. Jotkut katkerot. Puolukkamehu.
Kaikki ruskeat viinat. Kaikki todella makeat juomat, alkoholittomat ja holilliset (kuten joku pina colada drinkki, chai latte makusiirapilla...). Ja viimeisenä mutta ei suinkaan vähäisempänä maito!
Kaikki viinit. Uskomatonta roskaa.
Ja tämä on eräs niistä syistä miksi en voi edes harkita parisuhdetta naisen kanssa koska sitten pitäisi esittää fiiniä ja juoda viiniä huonosti istuvassa kauluspaidassa illalliskekkereillä :D
Ruskeat viinat, "perinne"alkoholit, kuten slivovits, energiajuomat, kahvi, katkerot..
Cokis, kun sen maku mielestäni muuttui vuoden sisään. Onko kukaan muu huomannut saman? Muissa limsoissa en ole huomannut makumuutoksia.
Viskiä en ole ikinä saanut alas. Tosin myönnän, että olen aiheen suhteen ihan sivistymätön, eli ei ole hajuakaan, minkätyyppisiä viskejä olen maistellut. Tiedän, että niitä on monenlaisia. Kokemus ulottuu kuitenkin Jack Danielsin tuolle puolen, siis ihan laadukastakin kamaa olen tietääkseni kokeillut. Mutta ei vaan uppoa. Muutenkaan vahvat alkoholijuomat eivät oikein maistu, mutta kaiken muun saan nieltyä.
Virvoitusjuomat siis limut. En vaan voi sietää sokeriliemiä, sama pätee sokeroituihin mehuihin. Ja ihan sama onko "makeutetttu" jollain keinotekoisella. Yäks. En edes lapsena tykännyt. Vesi ja vichy on mun juomia ja sokeroimattomat omatekoiset mehut silloin tällöin, kuten omppu just nyt. Ja oman silmien edessä tuorepuristetut hedelmämehut.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:49"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:27"]
Oluesta: muistakaa ettei kaikki oluet maistu perus-Koffilta tai Lapin Kullalta, vaan makujen kirjo on yhtä laaja kuin vaikka mehuissa. Lambicit ja porterit on yhtä kaukana toisistaan kuin sitruuna- ja mansikkamehu. En kuitenkaan väitä että kaikille löytyisi olut josta pitää, mutra tulipahan vaan mieleen.
[/quote]
itse olen maistanut monenlaista, mm. sitruunan ja suklaanaromista mutta aina se pistävä "kusen"maku tunkee läpi! :x
numero 61
[/quote]
No mun mielestä taas kahvi maistuu kitkerältä kuselta, paskalta ja tiskivedeltä. Kuin myös imelät, ällömakeat siiderit. Kylmät oluet on ihanan raikkaita, virkistäviä ja ruokaisia. Ahhh.... Päivän paras hetki on kun työpäivän jälkeen saa eteen jääkylmän huurteisen. Makuasioitahan nämä ovat.
Maku kokikset, Dr pepper. Sekä msn -jauhe vedessä
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 08:31"]Kalja. Meinaa oksennus tulla jo pelkästä hajusta.
[/quote]
Mikä olut? Tämä onkuin sanoisit 'et pidä mehusta'
Dr.Pepper ja Juissi-mehut. Kahvi.
Pisang ambon tai drinkit jossa sitä, viskit, seljanmarjamehu, sitruuna- tai mustaherukka"teet", energiajuomat
Olut täältäkin, oon maistanut monia "ei maistu yhtään niinku oluelle", no mutta kun maistuu :( Kahvi on toinen, en pysty syömään edes leivonnaisia tai kakkuja joissa on kahvia mausteena. Vaikka ei nekään kuulemma maistu kahville (paitsi mun mielestä :) )
Kaikki limut ja hiilihappojuomat kuten kivennäisvedet.
Turkkilainen hieman piimää vastaava ayran-juoma. Outoa, koska piimästä pidän.
Maku"vedet" joihin on lisätty sokeria, fisu, olut, siideri, viina. Onhan näitä :D
Samarin ja kaikki vastaavanmakuiset nesteytysjuomajutut, yyyyyh!