Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On taas SE aika kuusta kun hölmöillään kuviteltujen oireiden kanssa!

05.02.2006 |

Meillä on nyt tosi jännät paikat meneillään. Kaksi viikkoa sitten maanantaina (siis 23.1.) aloitin testailun ovistestillä (pakkauksen ohjeen mukaan). Kahtena ekana päivänä sain ovistestillä haamun (ma ja ti), kolmena seuraavana ei tullut kuin kontrolliviiva. Silloin kyselin täällä neuvoja moiseen ja täällä epäiltiin, että ovis saattoi olla esim. la tai su ja hormonit laskussa testauksen ekapäivinä. Sen mukaan menkkojen pitäisi siis alkaa ihan näinä päivinä.

No. Tässä on parina päivänänä tullut pöristyä oikein olantakaa, vastaavaa on yleensä menkkojen alkuun liittyen. Masukin oli olevinaan hieman löysällä, sitäkin on menkkojen alkaessa yleensä liikkeellä, tosin hieman pidempään kuin nyt. Eilen sitten pisulla käydessäni tuli pyyhkiessä vaaleanpunaista tuhrua paperiin. Kuvittelin, että menkat alkaisivat. Ei mitään. Illan ja yön aikana (+ tänään vielä) on tullut tosi vähän sellaista ruskehtavaa, kuin kuivahtanutta verta.

Nyt minä yritän hakata itselleni päähän hieman järkeä. 110%:sti kuvittelen olevani raskaana, mutta yritän pitää jalkani maassa ja kuvitella menkkojen vain alkavan. Oireet ovat ihan kuin menkkojenkin aikana -masu on kipee, pörisyttää, rinnat tuntui hieman aroilta (tosin oli pikkasen kylmä/viilee sisällä...), paleltaa (ulkona -25, onko siis ihme?)...

Minulla on yksi raskaustesti jemmassa. En kuitenkaan vielä tahtoisi käyttää sitä (en uskalla). Viikko tässä pitäisi ihmetellä... Saisiko vähän henkistä tukea???

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus ja kuukautis oireet ovat melko samanlaisia mutta raskauteen tulee yleensä rv 4 pahoinvointia ja alavatsassa pientä vihlontaa ja kuulemani mukaan se vihlonta tulisi oikealle puolelle.Mutta kaikilla on erillaisia oireita=)Ja oletetaan että olisit raskaana,niin nämä kuulostaisi vale menkoilta=)Mulla oli sellaset kun odotin poitsua joten toivoa ei ole siis menetetty;)Mulla kesti pari päivää ja käytin ohutta kuukautis sidettä joka tosin ei olisi ollut tarpeen(oisin pärjänny pikkuhousunsuojalla).Odottele huomisenn vaikka että se raskaushormooni kerkiää lisäänty,siis jos olet raskaana.Toivotaan että sulle +++++ tulis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla