Huhuu Pikauusijat!!
Maaliksissa ainakin meitä on jo runsain mitoin :)
Mitäs teille muille kuuluu, en ainakaan haulla löytänyt pinoja ja itse olen ollut vähän aikaa nettipimennossa..
Harmittaa, kun päivä päivältä tuntuu huonommalle pitää Eeliä sylissä. Nyt olenkin jo muun kanniskelun lopettanut ja istahdan aina, kun otan syliin. Tietenkin kakat pesen seisaaltaan, mutta sekin aiheuttaa välillä supistuksia. Saas nähdä, kuinka loppuajasta jaksaa...
Nyt on ollut muutenkin raskasta aikaa, kun Eeli on ollut flunssassa ja kolme hammasta puhkesi melkein yhtä aikaa. Hieman oli kärttyinen pikkumies.
Nyt on mukava, kun pääsee taas ulkoilemaan, hulluksi olin tulla neljän seinän sisällä. Ja jotenkin alkaa olla sellasta kevään tuntua, ihanaa kun on päivä päivältä valoisampaa. Jospas tämä kevät hurahtais nopeasti ja kohta tuhisis jo toinen vauveli kainalossa ;)
Aloin tässä pari päivää sitten jo miettiä synnytystä.. Paljon luottavaisemmin mielin nyt jo yhden synnytyksen kokeneena. Toisaalta ihan hyvä tietää, mitä on odotettavissa, vaikkei ne synnytykset välttämättä samalleen menekkään.
Rosa rv 21+3 ja Eeli 10 kk
Kommentit (3)
Minäkin taas pinoudun. Hyvin menee mahan kasvua lukuunottamatta, mikä onkin jo ISO, niin ei vieläkään muita oireita. Tyttöä odotellassa tunsin jo näihin aikoihin ekat liikkeet, mutta nyt ei vielä mitään. No tämä vauveli näytti kyllä ultrassakin rauhallisemmalta tapaukselta. Esikoinen pyöri siinäkin kuin väkkärä :)
Jade seisoi ilman tukea tänään ekaa kertaa!! Niin ne nopeasti kasvaa. Ja kiipeily yritykset on kovassa vauhdissa. Lelulaatikkoihin pääsee jo mutta sohvalle meno on vasta säälittävää yritystä (onneksi!).
Lääkäri neuvolakin oli viime viikolla ja kaikki oli ihan niinkuin pitääkin. Kohtu vain kuulemma painaa virtsarakkoa jo ihan kunnolla. Minkä olin kyllä jo huomannutkin on taas alkanut se vessassa ravaaminen. Lääkäri sen verran lohdutti että jos kaikki menee synntyksessä ns. normaalisti niin kaiken todennäisyyden mukaan ei enää tule sellaista ponnistusmaratonia (2h 10min.) vaan pitäisi mennä 10-20 minuutissa. Se onkin ainoa mikä viime synnytyksestä jäi vähän pelottamaan.
Niin ja onnea sinulle uudelle tulokkaalle meidän pinossa (anteeksi unohdin niccisi). Ja voimia ja jaksamista kaikille.
eli siis rv.13+6 ja esikoinen 8,5kk
Tervehdys
Oma tyttömme nyt tällä hetkellä 8kk ja viime viikolla tein positiivisen testin, ihan alkumetreillä siis ollaan. olisi mukava täällä lueskella muiden kokemuksia ja tuntemuksia pienellä ikäerolla syntyvistä lapsista. Meillä tulossa ikäeroksi 1v ja 4kk. Toisaalta on todella onnellinen olo mutta toisaalta pelottaa, miten selvitä kahden pienen kanssa jos nyt tämä raskaus loppuun asti kestää.(useita keskenmenoja on ennen ensimmäistä lasta)
Ansida 4+3 ja tyttö 8kk