HOTTIKSET!
Kommentit (1438)
Vierailija kirjoitti:
Iiro Hokka on tuttu näistä: Aatami etsii Eevaa, Mr. Finland -kisa (finalisti), Hottiksissa Bile-Danin kaverina ja nyt Hottis-deittinä. Tuttu myös Seiskan sivuilta ja Bile-Danin homoeroottisista kohukuvista, joissa nuolee Danin alapäätä. Kunnon julkkistyrkky siis tämä Iiro.
https://static.ylilauta.org/files/km/orig/y8rh4w0p/y8rh4w0p.jpg
HAHAHAHHAHHA
Loppuis nyt niin pääsis kattoo ruudusta ensviikon jakson :)
Tuo pinkkihiuksinen baarimikko on epäkiinnostava hottis. En edes muista sen nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Iiro Hokka on tuttu näistä: Aatami etsii Eevaa, Mr. Finland -kisa (finalisti), Hottiksissa Bile-Danin kaverina ja nyt Hottis-deittinä. Tuttu myös Seiskan sivuilta ja Bile-Danin homoeroottisista kohukuvista, joissa nuolee Danin alapäätä. Kunnon julkkistyrkky siis tämä Iiro.
Taas kerran nähdään, että samoja ihmisiä kierrätetään ohjelmasta toiseen, eikö heillä ole muuta elämää.
Iiro ei vaikuttanut käytökseltään nyt yhtä ällöttävältä kuin Aatamissa. En tiedä kummassa esitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha tuppikulli :)))
Täysin samaa mieltä Juhan kanssa, että ympärileikattu tai ympärileikatun kaltainen, jossa esinahka pysyy koko ajan terskan takana, on huomattavasti kauniimpi ja haluttavampi kuin tuppikulli.
T. Homomies
Jännä kuulla, kun ite oon heteronainen ja eri mieltä :)
Luin just Twitteristä, että Annikin on ollut Temptation Islandissa. Onkohan seuraavalla Hottisten kaudella sitten mukana Paratiisihotellin kilpailijoita (siis näinä hottiksina, Johnnyhan oli jo deittinä)?
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole Mr. Finland kisassa kummoinen taso sitten jos Iiro on päässyt siellä finaaliin. Mäkin varmaan pääsisin sinne kun olen kropaltani urheilullinen, mitä Iiro ei ole, vaikka muuten olen ihan tavallinen pallinaama.
Miksi sekin on Mr. Finland eikä Mr. Suomi..
Olipa kiusalliset treffit Juhalla ja sillä ukolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä Juhan kanssa, että ympärileikattu tai ympärileikatun kaltainen, jossa esinahka pysyy koko ajan terskan takana, on huomattavasti kauniimpi ja haluttavampi kuin tuppikulli.
T. Homomies
Mä olen heteronainen ja samaa mieltä kuin Homomies. Onhan se ympärileikattu paljon miellyttävämmän näköinen. Tätä mieltähän oli myös Sinkkuelämään naiset ja käsittääkseni suurin osa yhdysvaltalaisista, mutta suomalaiset naiset vierastaa. T. N31
Suvi tietää ensimmäisillä treffeillä että "ei oo rakkautta" :D
Tommilla samat lauseet ja kysymykset jaksosta toiseen, ulkonäkö diipadaapa urheilullisuus liibalaaba..
Mitä toi Annin kaveri selitti tossa lopussa :D "kaikilla (?) on suuri pillu"
Ei vittu ei kai PUPUNEN oo tuollakin?!?! Danin deittinä?
Tommin kanssa mökillä on kyl sellasta horroria et huh hels
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Homomies
Mä olen heteronainen ja samaa mieltä kuin Homomies. Onhan se ympärileikattu paljon miellyttävämmän näköinen. Tätä mieltähän oli myös Sinkkuelämään naiset ja käsittääkseni suurin osa yhdysvaltalaisista, mutta suomalaiset naiset vierastaa. T. N31
Sinkkuelämän naiset = homomies, joka käsikirjoitti sarjaa ;)
"ei se ainakaan hirveen kauaa oo salilla käyny..." :D