HOTTIKSET!
Kommentit (1438)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha tuppikulli :)))
Täysin samaa mieltä Juhan kanssa, että ympärileikattu tai ympärileikatun kaltainen, jossa esinahka pysyy koko ajan terskan takana, on huomattavasti kauniimpi ja haluttavampi kuin tuppikulli.
T. Homomies
Jännä kuulla, kun ite oon heteronainen ja eri mieltä :)
Mä olen heteronainen ja samaa mieltä kuin Homomies. Onhan se ympärileikattu paljon miellyttävämmän näköinen. Tätä mieltähän oli myös Sinkkuelämään naiset ja käsittääkseni suurin osa yhdysvaltalaisista, mutta suomalaiset naiset vierastaa. T. N31
Juu, että leikkely käy kunhan se tehdään toisille eikä sulle. Mitäs itse ajattelisit siitä jos miehet toivoisivat naisen olevan ympärileikattu?
Ei esinahkaa tarvitse leikata, kun sen voi vetää ns. taakse, jolloin penis on täysin ympärileikatun näköinen.
On myös leikkaamattomia, jotka näyttävät ympärileikatuilta ja se ei tarkoita, että esinahka on vedettävä taakse vaan se on siellä koko ajan, eikä siitä tule valtavaa vallia siihen terskan alapuolelle. Sitä paitsi esinahan peittämä terska on useimmiten punainen ja vieläpä kiiltävä ja se ei himoita minua olleenkaan, on vähän kuin söisi raakaa lihaa. Minulle tämä on ennen kaikkea esteettinen asia.
T. Homomies
On teillä homoilla suuret murheet. Minkä värinen sellainen terska on, joka esinahka ei peitä?
Vaikea sanoa tuosta väristä, mutta ehkä jotain harmaan ja vaaleanpunaisen väliltä ja mattapintainen. On varmasti myös paljon homoja, jotka tykkäävät tuppikulleista, eikä tuo nyt mikään suurempi murhe ole, pinnallista toki, mutta sanoin vain oman mielipiteeni.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Juhan kaveri Elena on varmasti transvestiitti.
Heheeh, hänhän on ollut telkkarissa ja iltapäivälehdissäkin kertomassa asiasta.
Penis menettä silvottaessa paljon tuntoherkkyyttään. Että kyllä se ihan tarkoituksella on sellainen elin kuin on. Ja parempi pitääkin sellaisena. Meillä naisten kesken on olisi pidetty aivan junttins tyyppiä, joka vaatii ympärileikkausta tai arvostelee miehen vehkeen pienuutta julkisesti. No, Juha on juntti, tässä jaksossa erityisen pihalla.
Mulle tuli ihan ekana mieleen et ihan siistii et nää tyypit kehtaa sanoo et haluuvat kauniin/komeen puolison, koska niinhän useet haluaa, muttei kehtaa sitä sanoo. Mut sarjan edetessä oon todennu et Huh Huh! On vähä vaatimukset korkeella eikä näille näköjään luonne vaikuta yhtään. Kyllä itellä luonne kaunistaa ja rumentaa. Eikä nää oo ees lähtökohtasesti mitään maailman parhaimman näkösiä... Sit pakko mainita et viime viikolla hihittelin Nikon kommentille et:"Kyllä käsityöläinen aina käsityöläisten tunnistaa" :D Ei tainnut tajuta mitä tämä kommentti hänestä kertoo ;)
Vierailija kirjoitti:
Juha on homo ja siksi häntä mammat fanittaa täällä, koska hän on seksuaalisesti harmiton. Tosielämässä kuitenkin lankeatte näihin Bile-Daneihin, koska heissä on sitä eläimellistä seksuaalisuutta.
Mitä eläimellistä seksuaalisuutta siinä apinassa on?
Mä en ymmärrä Juhan ylistystä. Musta se on oman napansa ympärillä pyörivä itsekeskeisyyden perikuva. Hieman itserakas pitää olla, mutta tuollainen ylimenevä itsensäpalvonta on jo sairasta. Ja samoin se, ettei nähdä yhtään oman napansa ulkopuolelle...Kuinka ulkonäkökeskeinen voi ihminen olla..no kun Tommia ja kumppaneita katsoo, niin näköjään aika kauhean...Tulee vaan mieleen, että näille ei ole elämässä tapahtunut mitään "oikeaa", kun valittavat jostain rusketuksesta tai paidan väristä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha tuppikulli :)))
Täysin samaa mieltä Juhan kanssa, että ympärileikattu tai ympärileikatun kaltainen, jossa esinahka pysyy koko ajan terskan takana, on huomattavasti kauniimpi ja haluttavampi kuin tuppikulli.
T. Homomies
Jännä kuulla, kun ite oon heteronainen ja eri mieltä :)
Mä olen heteronainen ja samaa mieltä kuin Homomies. Onhan se ympärileikattu paljon miellyttävämmän näköinen. Tätä mieltähän oli myös Sinkkuelämään naiset ja käsittääkseni suurin osa yhdysvaltalaisista, mutta suomalaiset naiset vierastaa. T. N31
Juu, että leikkely käy kunhan se tehdään toisille eikä sulle. Mitäs itse ajattelisit siitä jos miehet toivoisivat naisen olevan ympärileikattu?
Ei esinahkaa tarvitse leikata, kun sen voi vetää ns. taakse, jolloin penis on täysin ympärileikatun näköinen.
On myös leikkaamattomia, jotka näyttävät ympärileikatuilta ja se ei tarkoita, että esinahka on vedettävä taakse vaan se on siellä koko ajan, eikä siitä tule valtavaa vallia siihen terskan alapuolelle. Sitä paitsi esinahan peittämä terska on useimmiten punainen ja vieläpä kiiltävä ja se ei himoita minua olleenkaan, on vähän kuin söisi raakaa lihaa. Minulle tämä on ennen kaikkea esteettinen asia.
T. Homomies
Mulle taas just parasta se väri ja kiilto, nyt kun sanoit. :D
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä Juhan ylistystä. Musta se on oman napansa ympärillä pyörivä itsekeskeisyyden perikuva. Hieman itserakas pitää olla, mutta tuollainen ylimenevä itsensäpalvonta on jo sairasta. Ja samoin se, ettei nähdä yhtään oman napansa ulkopuolelle...Kuinka ulkonäkökeskeinen voi ihminen olla..no kun Tommia ja kumppaneita katsoo, niin näköjään aika kauhean...Tulee vaan mieleen, että näille ei ole elämässä tapahtunut mitään "oikeaa", kun valittavat jostain rusketuksesta tai paidan väristä..
Musta Juha on vähän ressukka kun se jotenkin hädissään aina keksii jonkun syyn ettei nyt voikaan tavata toiste. Muutenkin, etsii miehekästä miestä mutta kahdet ekat treffit oli aika nuorien poikien kanssa... Mutta se Kari Tapio-fanitus oli hellyyttävää. :)
Alkaa vähän mennä hermot ton Tommin seuraamiseen... Vanhan likkakaverin kutsuu uudestaan treffeille ihan turhaan ja sit valittaa kun oli laittautunut... Joo, ootte mökillä, mutta toi tulee telkkariin!
Menee hermo kun JOKA IKISESSÄ JAKSOSSA noi tyypit pitää esitellä ja onkin kuullut noi samat jutut jo miljoona kertaa. Argh, eiköhän katsojat jo osaa noiden nimet ja "oon nii hyvännäkönen ja liikunnallinen ja muija ei saa olla läski" -jutut.
Vierailija kirjoitti:
Juhassa (ja ehkä myös Danissa) varmaan vetoaa se, että hän on sanavalmis tyyppi, jolla on usein ihan hauskat jutut. Ts. vaikka sisältö on sitä samaa huttua kuin noilla muillakin, hän osaa esittää asiat hauskasti. Ja olen kyllä havaitsevinani Juhassa ihan itseironiaakin, kun taas esim. Tommi ottaa itsensä aivan liian vakavasti ja on siksi nolo.
Vierailija kirjoitti:
Eikös hän ole transseksuaali? Transvestiitti vain pukeutuu naiseksi.
Olisi ihana päästä rakastelemaan Suvia. Saisi varmasti hyvät kyydit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös hän ole transseksuaali? Transvestiitti vain pukeutuu naiseksi.
se elena oli siinä yhessä mummo-ohjelmassa, oliko se mummomafia joka tuli viime keväänä töllöstä ja se on "entinen" mies joka on leikkauttanut vehkeensä pois ja muuttunut hormonihoitojen ansiota "naiseksi"
Vierailija kirjoitti:
Alkaa vähän mennä hermot ton Tommin seuraamiseen... Vanhan likkakaverin kutsuu uudestaan treffeille ihan turhaan ja sit valittaa kun oli laittautunut... Joo, ootte mökillä, mutta toi tulee telkkariin!
Ja sitten kun se deitti olisi tullut perinteisissä "mökkivaatteissa" niin olisi valittanut siitä miten deitti ei yhtään vaivautunut laittautumaan vaikka tuli kuitenkin treffeille. ;) Ja ehkä tytölläkin oli toiset treffit myöhemmälle iltaan niin oli laittanut siistit vaatteet, joilla voi kuitenkin aivan hyvin istua grillin äärellä.
Ja kuka menee tällaiseen ohjelmaan ellei nyt vähän laittautuisi... paitsi Martta sinne limusiinitreffeille! :D Luulisi, että niinkin itsekeskeinen ja pinnallinen ihminen kuin Tommi tämän tajuaisi, mutta kun jotain vikaa pitää keksiä.
Juhan pisteet on laskenut, nyt alkaa olla ilkeää juttua esim. kahdesta vikasta deitistä. Ja kun hakee sitä miehekästä karjua niin minkälaisia miehiä tällaiset yleensä hakevat. Juha on kuitenkin todella feminiinisen oloinen ja melko naisellinenkin ja perusbimbo, joten tuskin on hänkään jokaisen vastaantulevan homon mieleen.
Huvittavinta hottiksissa on se, että jokainen aloittaa ihannekumppaninsa kuvailun ekana ulkonäöstä. Toki ulkonäkö on jossain määrin tärkeää jokaiselle, mutta kyllä minulle se yleinen fiilis, kun on toisen kanssa ja samalla taajuudella oleminen on tärkeintä.
Huvittaa tuo Tommi. On hylännyt hyvännäköisiä, urheilullisia ja fiksun oloisia naisia. Sitten näytetään tämä viimeisin, joka oli ainakin hetkeksi kelvannut. Naamasta ok, mutta löysää joka puolella eikä pukeutumistaitoja (esim. urheilulliset naiseliset vapaa-aika/urheiluvaatteet olisivat käyneet niin mökille kuin telkkariin).
Toisin sanoen nätti naama, tekorusketus, näkyvät tissit ja prinsessa rooli (kala, yäk!!) on hakusessa. Itse miehessä ei ole muuta kuin seminätti naama. Kroppakaan ei ole lähi mainkaan kansainvälisten miesmallien tasoa.
Juhan kommentit ovat kyllä välillä ilkeitä, mutta täytyy myöntää, että ajattelin aika pitkälle samalla tavalla hänen deitistään. Salia, salia, salia ja terveellistä ruokaa.... :D. Pitää olla pokkaa olla piirulleen itsensä kameroiden edessä.
Ketä muuta häiritsi se, kun Suvi ensin kovasti selitti, että täytyy ottaa selvää tuosta miehestä, jos siinä olisikin hänelle sopiva kumppani, ja sitten lopuksi töksäytti, että ei se nyt ole rakkautta? Kai siinä oli ideana, että ensin kertoi fiiliksiä ennen treffejä ja sitten niiden jälkeen, mutta jotenkin tuo oli hölmösti leikattu ja tuntui, että Suvi minuutissa muutti mieltään.
Haha Iiroa ei voi sanoa hyvällä tahollakaan komeaksi. Mutta yllätys että annille kelpas, tässä se nyt nähään se "taso". Sama juttu Tommin kanssa, ton näkönen tyttö kelvannu.
On teillä homoilla suuret murheet. Minkä värinen sellainen terska on, joka esinahka ei peitä?