HOTTIKSET!
Kommentit (1438)
mä oon nanna ja mä seurustelen karalahden jeren kaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä...mitä enemmän tota Dania kuuntelee, sitä enemmän mä alan sympata sitä!! Sehän on ihan pikkupoika, jolla on vaan suuri suu.
Jep! Uskon, että kun Dani tosta vähän kasvaa ja aikuistuu, niin alkaa jäädä nuo pinnalliset kommentit ja mielipiteet pois. Toivottavasti löytää rinnalleen fiksun nuoren naisen, jonka kanssa voi huomata ettei se ulkonäkö ole suhteessa kaikki kaikessa.
Dani on ihan erilainen kuin Tommi ja Niko. Ei esim. kommentoi ikävästi deittikumppaneita ja muutenkin pitää hymyn huulilla koko ajan. Ens alkuun kaikki vaikutti samanlaisilta, mutta onkin paljastunu noita eroja nyt jaksoja kattoessa.
Vierailija kirjoitti:
Olipas uusin jakso tähänastisista tylsin :( Montakohan jaksoa tätä sarjaa on tulossa?
Saakohan kukaan noista panna, edes ensi vuonna. Luultavasti ei.
Taitaa olla deittivaihtoehdot vähissä, kun aiemmin Danin (?) kaverina ollut Iiro esiintyy Annin deittinä. Siis ihan oikeesti, koko sarja ilman päätä ja häntää.
Kadulla kävelee vastaan joka päivä hottiksempi tyyppejä kun nämä :-D!
Niko on paras. Toivottavasti löytää kunnollisen tirpin.
henrika oli kyllä kunnon tirppi
Vierailija kirjoitti:
Niko on paras. Toivottavasti löytää kunnollisen tirpin.
En ole ihan samaa mieltä, mutta toivon kans samaa kyllä.
Kuka on sarjassa oleva persjalka?
Kuka on sarjassa oleva persjalka?
Löysin eilen tollasen live tv-chat palvelun. Eilen oli salkkarien aikaan lisää viihdettä ku seurasin puhelimella tota :D Täähän on ku tehty Hottiksia varten :D
Vierailija kirjoitti:
Löysin eilen tollasen live tv-chat palvelun. Eilen oli salkkarien aikaan lisää viihdettä ku seurasin puhelimella tota :D Täähän on ku tehty Hottiksia varten :D
Hah niin onkin paremmin koneel toimii tosin :D
TAAS Tommi kävi suihkurusketuksessa.
Kuvaili itseään mm. ystävälliseksi (???). Eikä naisella saisi olla ainakaan isompia lihaksia kuin Tommilla, jolla niitä hädin tuskin edes näkyy. Suihkurusketuksessakin veti vatsaa sisään ja silti näkyi pötsiä.
Miten tuo Juha on IHAN naisen näköinen. Onko se vahingossa leikkauttanut itsensä noin naismaiseksi vai haluaako hän feminiiniset piirteet?
Näin Jonnan 10 minuuttia sitten Alepassa. :D Olikohan ostamassa eväitä (juustoa ja kasviksia) Hottikset-kisakatsomoon? Mimmillä oli hyvin ylikasvaneet ja rastoittuneet sinettipidennykset - pitikö tämän olla kampaaja? Likaiset leggari-verkkarit kruunasivat komeuden.
T. Töölöläinen kyylä
Vierailija kirjoitti:
Näin Jonnan 10 minuuttia sitten Alepassa. :D Olikohan ostamassa eväitä (juustoa ja kasviksia) Hottikset-kisakatsomoon? Mimmillä oli hyvin ylikasvaneet ja rastoittuneet sinettipidennykset - pitikö tämän olla kampaaja? Likaiset leggari-verkkarit kruunasivat komeuden.
T. Töölöläinen kyylä
Ai sillä on varaa asua Töölössä..
Juhalla aina noita sokkotreffejä....ja sitten deitti paljastuu tutuksi. Jos ei olis sokkotreffejä, niin voisi heti karsia pois ne tutut. Mutta jäiskö silloin ketään....? :D
Vierailija kirjoitti:
WHAAT! Ihan sikahyvä! :D Pitääpä naputella :)
Batman says: "Hello", pitäisi olla jokaiselle 'hottikselle' pakollinen repliikki treffien aluksi.