HOTTIKSET!
Kommentit (1438)
Ai saakeli mua nauratti se twiitti, missä joku huomasi Juhan ja Rosannan yhdennäköisyyden. :D
Vierailija kirjoitti:
Ai saakeli mua nauratti se twiitti, missä joku huomasi Juhan ja Rosannan yhdennäköisyyden. :D
Muaki :D Ja on niissä kyllä vähän jotain samaa
Miksi Juha käy deiteillä blondien kanssa, jos sille ei kelpaa kuin latino? Älytöntä.
Vierailija kirjoitti:
Niko Hartolasta on puistattava. Vai onko se jotenkin vajaa? Mun 5-luokkalainen poika juttelee fiksumpia.
Mä olen kanssa miettinyt, että onko tällä kaikki ihan kunnossa. Miehen jutut on noin 13-vuotiaan tasolla ja vaikuttaa muutenkin taantuneelta.Vähän sama fiilis tuli siitä Tamperelaisesta Tommista, mutta lopulta päättelin että se jätkä on yksinkertaisesti vaan tyhmä kuin saapas.
No kun ei uskalleta olla kenenkään kanssa, niin keksitään sitten ongelma vaikka sukkien väristä.
Kuka aikuinen ihminen käyttäytyy oikeasti noin, että puhuu itsestään kolmannessa persoonassa käyttäen lempinimiä 'Hartolan keisari', 'Hartolan kuningas', 'Hartolan tarzan', jne. Toivon todella, että suurin osa ohjelman reploista on käsikirjoitettuja..
Rosanna ja Juha on tosiaan ihan samannäkösiä, kikatan yksin tälle huomiolle jonka joku olikin jo kerenny tekemään! :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi te naiset lankeatte noihin Nikoihin ja Bile-Daneihin vaikka ovat muka niin ällömiehiä?
En minä ainakaan lankea tuollaisiin, en myöskään Tommin tapaisiin. Mutta Juhan on ihana!
Vierailija kirjoitti:
Upea Rosanna❤
Tämäkö on Miss Helsinki? Kroppa on ihan jees, mutta naama jotenkin pöhöttynyt.
Ja joo; vois olla Juhan sisko :D
Vierailija kirjoitti:
Upea Rosanna❤
Arvostelee toisen tekemää drinkkiä vitunpliisuks ja ihanshaibaks...Höh. Kai tuosta olisi voinut fiksumminkin sanoa.
Olipas uusin jakso tähänastisista tylsin :( Montakohan jaksoa tätä sarjaa on tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Söpö tuo Rosannan deitti :)
Oli muuten todella söpö. Varmasti paras kaikista miesdeiteistä, joita näillä hottisnaisilla on nähty. :)
Vierailija kirjoitti:
Olipas uusin jakso tähänastisista tylsin :( Montakohan jaksoa tätä sarjaa on tulossa?
Eilisen jakso oli 8/12 eli vielä neljä jaksoa jäljellä.
Juha on homo ja siksi häntä mammat fanittaa täällä, koska hän on seksuaalisesti harmiton. Tosielämässä kuitenkin lankeatte näihin Bile-Daneihin, koska heissä on sitä eläimellistä seksuaalisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpö tuo Rosannan deitti :)
Oli muuten todella söpö. Varmasti paras kaikista miesdeiteistä, joita näillä hottisnaisilla on nähty. :)
Mutta ei läpäissyt Rosannan paskatestejä, eli liian nössö. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Juha käy deiteillä blondien kanssa, jos sille ei kelpaa kuin latino? Älytöntä.
Se edellinenkin deitti oli semmonen tosi hintelä peruspoika, en ymmärrä. Noiden heteroiden deitit vastaa edes jollain tasolla niiden odotuksia (mikä ei tietenkään lopulta sitten riitäkään), Juhalla on vaan jotain ihan randomeitä tyyppejä.
(Olen siis siinä käsityksessä, että tuotantoryhmä valitsee treffikumppanit ja järkkää treffit, korjatkaa jos oon väärässä)
Yksikään "hottis" ei kyllä ole mikään hyvännäköinen. Kouluttamattomia ja sivistymättömiä ovat, eivät varmasti muuten olisi tähän ohjelmaan osallistuneet. Mutta ideanahan onkin, että kotisohvilla voidaan naureskella toisten typeryydelle. Luulevat olevansa jotain, koska heille ei kukaan kelpaa. Taitaa olla toisinpäin että he eivät kellekään vähääkään laadukkaammalle tyypille kelpaa.
Niko Hartolasta on puistattava. Vai onko se jotenkin vajaa? Mun 5-luokkalainen poika juttelee fiksumpia.