HOTTIKSET!
Kommentit (1438)
Martta haluaa menestyvän ja luksus elämää viettävän miehen ja menee treffeille pantteri trikoissa ja tavallisessa neuleessa:D
Danin deitti oli melko jäätävä. Ihan järkyttävät tekoripset ja meikki, tais ruokakin olla pahaa (varsinki viini) ainaki ilmeistä ja kehonkielestä päätellen.
Martan treffiasu oli kyllä aikamoinen... Luulin aluksi, että jotkut sportti treffit tiedossa, ja siksi ne lenkkarit, leggarit ja sellanen kulahtanut paita.
Danin deitin ripset oli aikamoiset.
Vierailija kirjoitti:
Miten tolla Danilla on tommonen mummokoti?! :-o
No kun se on Porvoosta.
Voi Yööök! Vahingossa osuin tälle kanavalle tietämättä että mitä siellä on menossa , hetken katsottuani ei voi muuta sanoa kuin että kyllä ovat ideat vähissä jos tällaista sontaa täytyy telkkariin tunkea. Kuvittelevatko nämä töröhuuli, tekoripsi, jatkotukka silikoni, tatskoilla itsensä sotkeneet naikkoset olevansa vielä toooosi hyvän näköisä tai sitten itseään täynnä olevat poika parat sen kummemmin? Herran jestas sentään, jostain ovat jääneet ja pahasti jotain vaille lapsuudessaan. Onneksi säätimessä on vara vaihtaa kanavaa, säälittävät suorastaan nämä onnettomat, tulevat pettymään vielä rankimman kautta haaveisiinsa, elämä nähkääs opettaa !!!! Mikä se on nyky ajan nuorilla tarve muuttaa itseään kaikilla mahdollisilla tavoilla ja tehdä itsensä hirveän näköisiksi ??
Musta Danin deitti oli todella kaunis. Kateellisena katsoin :( Taas kerran. En edes tiedä miksi seuraan tätä ohjelmaa kun saa vain pahan mielen.
Tommi on kyllä mielenkiinnoton tyyppi jolla ei oikeastaan ole mitään sanottavaa. Naisen täytyy olla sitä, tätä ja tota, mutta herran itsensä ei tarvitse olla mitään. Naisista Martta kuuluu tähän samaan sarjaan. En ole yhtään mitään, mutta miehen pitää olla kaikkea. Luuserit.
Asuuko Dani vielä äitin nurkissa ? Vai miks sillä oli treffit äitinsä kotona ?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki käyty läpi Tinderistä, auts.. No ulkonäkökin kertoo jo paljon
Miten ihmeessä joku ymmärsi tämän jotenkin negatiivisesti? Minä ainakin ymmärsin, että siellä on vain harvoja mielenkiintoisia tyyppejä ja nekään eivät napanneet.
Vierailija kirjoitti:
Tommi on kyllä mielenkiinnoton tyyppi jolla ei oikeastaan ole mitään sanottavaa. Naisen täytyy olla sitä, tätä ja tota, mutta herran itsensä ei tarvitse olla mitään. Naisista Martta kuuluu tähän samaan sarjaan. En ole yhtään mitään, mutta miehen pitää olla kaikkea. Luuserit.
Tämä on kyllä totta. Mielestäni Juha on noista ainoa, jolla tuntuu olevan oikeasti muutakin elämää, kuin muiden arvosteleminen. Ja ehkä se yksi nainen, jota ei ole näytetty kuin siellä megazonessa.
Voi luoja tuota Danin deittiä! Aivan järkyttävät ripset, kultatatskoista puhumattakaan!
Muutenkin aika vaivaantuneen oloinen :(
Vierailija kirjoitti:
Musta Danin deitti oli todella kaunis. Kateellisena katsoin :( Taas kerran. En edes tiedä miksi seuraan tätä ohjelmaa kun saa vain pahan mielen.
Tähän on kyllä pakko kommentoida että Täh?!
Kaunis? Paha mieli? Eihän tästä ohjelmasta voi saada pahaa mieltä. Täähän on parasta egonpönkitystä koskaan. Ei mua ainakaan kiinnosta se miltä kukaan noista näyttää suhteessa minuun. Mua kiinnostaa nimenomaan se, kuinka jumalattoman aivottoman kuvan ihmiset antaa ittestään mennessään tohon ohjelmaan :D Miettii vaan silleen "vaikka olisin minkä näkönen, niin luojan kiitos en ole näin imbesilli". Koska mitä niillä sojottavilla kylkiluilla, kilolla meikkiä ja tekotukalla on virkaa jos suun avaamisen jälkeen ei jaksa kuunnella niitten juttuja sekuntia kauempaa. Ainoa negatiivinen fiilis mikä tästä tulee on myötähäpeä :D ja ehkä sääli.
Ei noita hottiksia ja heidän deittejään tuohon ohjelmaan ole pakotettu vaan ovat ihan itse halunneet esille. Luulisin, että pikadeiteissäkin Jonnan deitit ovat saaneet kieltäytyä, jos eivät halua telkkariin.
Ihmetyttää myös noiden hottisten oletus, ettei kukaan muu halua näitä heidän deittejään, jos he itse eivät ole heistä kiinnostuneet. Tommin kommentit on silti jotain ihan järkyttävää, tajuaako edes millainen nuija on.
Huvitti myös täydellisen Martan treffiasu eli mies tulee limusiinilla ja Martta astuu sisään leggareissa ja tennareissa. :D Kyllä rennosti voi pukeutua myös vähän "klassisemmin" kuten tämä deitti oli tehnyt.
Ja ajatelkaa, suurin osa tuon sarjan idiooteista ei edes tajua olevansa sellaisia! Pahimmat ihmislimat on ehdottomasti Jonna, Tommi ja Dani. Käsittämättömät vaatimukset ja oma tarjonta on tosi heikkoa.
Mikä esim. Jonna on julkisessa TV-ohjelmassa arvostelemaan muita kun itsekin on ylipainoinen, kaksoisleukainen, vyötärötön paksukainen, jonka ÄO on selvästi omaa kengännumeroa pienempi? Tai Dani....siis luuleeko tuo mitättömän näköinen, kasvoiltaan suorastaan vastenmielinen hobitti oikeasti olevansa hyvännäköinen, taivaanlahja naisille ja kaikessa täydellinen? Suorastaan säälitti ne sen suppeat kokkailut...siis ankeat alkupalat sisälsi pilkottuja kasviksia ja valmispatonkia, joita piti ottaa käsin koska mitään ottimiakaan ei ollut? Ja miksi ihmeessä se kastike tarjoiltiin taikinakulhosta?! Ja ne ylistyspuheet omasta ruoastaan, noloa.
Luulen että näille älyn jättiläisille on luvattu summa X, jos vetävät tyhmyytensä aivan tappiöveriksi:) Ei ehkä kannattaisi näin pienessä maassa.
Jos nämä oikeasti ovat tosissaan idioottimaisissa olemuksissaan, ei voi muuta kuin ottaa osaa. Oikeasti säälittää.
Tommi vaikuttaa oikeasti pöhelöltä. Dani ja Niko taas vetää selkeästi roolia..
Se Immosen Juha on oikeasti ollut mulle positiivinen yllätys. 👍
Sillä tuntuu ainoana sarjan hahmoista olevan pilkettä sopivasti silmäkulmassa ja osaa suhtautua juttuihinsa huumorilla.
Tommi vaikuttaa kyllä oikeasti tyhmimmältä ihmiseltä, johon olen koskaan missään realitysarjassa törmännyt :-D Pää tyhjää täynnä. Jostain Danista sentään näkee, että vetää roolin överiksi. Tommi on vain tyhmä.
Miten tolla Danilla on tommonen mummokoti?! :-o