HOTTIKSET!
Kommentit (1438)
Jeesus toi Martta narisee rasittavasti.
Toi Tommi on kyl pelle. Ei oo todellista. Kamala.
Mikä tota Tommia oikeesti vaivaa? Raivostuttava tyyppi. Luu jää valitsijan käteen
Hyi helvetti tuota Tommia. Noussut kevyesti Danin ohi ykkösinhokiksi.
"Kyllä mä tarviin toho vieree kauniin naisen..Emmä sano et tuo ruma oli mut... kauniimman. "
Vierailija kirjoitti:
Toi Tommi on kyl pelle. Ei oo todellista. Kamala.
Uskomattoman juntti. Ok pärstä ei pelasta, kun on noin bimbo ja persoonaton juntti.
Bile-Danihan on suorastaan sympaattinen Tommiin verrattuna.
Kaikki käyty läpi Tinderistä, auts.. No ulkonäkökin kertoo jo paljon
"Ainoo asia mikä tänään oli täydellistä oli ruoka ja minä"
Tuo Jonna on säälittävä ku noilla tisseillään yrittää EPÄTOIVOISESTI saada sitä huomioo. Niinku siinä ku se jutteli jonku ukon kans ni ne tissit lösötti siinä. Yih! Ja itselläni on isot tissit ja just tuota lösötys efektiä pyrin välttämään sopivilla kaula-aukoilla...
Aika noloa kun Tommi luulee olevansa joku jumala.
Jos ei naama riitä, niin tissit tiskiin. Ja kaameat tekoripset. Mikä noissakin oikein naisia viehättää, varsinkin läheltä katsottuna jotenkin raskaan näköisiä ja luonnottomia.
Aina kun Tommi kysyy deitiltään millaista miestä hän etsii, se yrittää tyrkyttää sitä 'pinnallinen'-adjektiivia sinne. "Kyllä aina pitää olla vähän pinnallinen. Kaikkihan me ollaan vähän pinnallisia. Ne valehtelee, joka sanoo muuta". On hokenut tuota aiemmissakin jaksoissa...
Voi Martta Martta, sinä täydellisyys. Eli valkea nappipaita, jotku leopardi legginssit ja hopeat tennarit ja lopuksi Martan naama kiilsi kilpaa tennarien kans xD
Kyllä mä luulen että noita on opastettu tuotannon taholta olemaan mahdollisimman itserakkaita ja kehumaan itseään. Vaikka osittain ovat omia itsejään, niin esittävät vähän korostetusti tuota roolia. Tällainen vaikutelma tulee.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä luulen että noita on opastettu tuotannon taholta olemaan mahdollisimman itserakkaita ja kehumaan itseään. Vaikka osittain ovat omia itsejään, niin esittävät vähän korostetusti tuota roolia. Tällainen vaikutelma tulee.
Toki, mutta ei se vähennä yhtään sitä, miten typerän kuvan noi ihmiset itsestään antavat. Ja selkeästi eivät osaa edes hävetä sitä. Uskon myös, että aivan liian suuret luulot itsestä löytyy noista jokaiselta, kyllä näitä "oon vaan niin nirso"-luusereita löytyy pilvinpimein. Kukaan ei ole pakottanut ohjelmaan myöskään, vaan itse ovat itsensä esille halunneet hinnalla millä hyvänsä - eli sekin korostaa vaikutelmaa wannabe-pintaliito-pelleistä. Hauskaa viihdettä kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki käyty läpi Tinderistä, auts.. No ulkonäkökin kertoo jo paljon
Eikö tuo ole aika kaksinaismoralistista, kun Bile-Dani omienkin sanojensa mukaan käyny satoja naisia läpi. Pitäis sallia se myös naiselle, jos itse tekee samaa.
Kyllä tosiaan Tommi hokee pinnallista niin paljon, että tyhjä, eksynyt sisin paistaa kilometrien päähän..
Dani sanoi pokailevansa pikkutyttöjä
Kun tätä kattoo täs tekee vaan kokoajan tehdä näin:
http://9gag.com/gag/1152925/third-party-facepalm