HOTTIKSET!
Kommentit (1438)
Mä en kestä...mitä enemmän tota Dania kuuntelee, sitä enemmän mä alan sympata sitä!! Sehän on ihan pikkupoika, jolla on vaan suuri suu.
Dani: "Mulle seksi on arkipäivää."
No mulleppa ei ole, mulla on monta kymmentä naista takana nuoruusvuosilta kunnes heräsin siihen järjettömyyteen etsiä pelkkää seksiseuraa. Nykyisin ajattelen että seksi kuuluu vain parisuhteeseen, eli seksiä harrastetaan sellaisen henkilön kanssa, jonka kanssa olisi myös valmis kasvattamaan lapsen. Joskus pitää mennä kauas, että näkee lähelle.
Danilla on ehdottomasti seksikäimmät tissit miehistä.
Klassinen tyyli? Värikäs paita, puvuntakki, hattu ja lenkkarit.
Olisin nauttinut, jos Martan treffiseuraksi limusiinista olisi noussut Dani, Niko tai Tommi :D
Toivottavasti tuottajilla on ollut pelisilmää ja ovat laittaneet nämä vaativat hottikset kohtaamaan toisensa edes viimeisessä jaksossa! Olis niin huippua.
toi Tommi on vastenmielinen. Näyttää aina todella vajaaälyiseltä kun tyhjää ammottavat silmät tuijottaa ja selittää noita "fiksuja" juttujaan..
Vierailija kirjoitti:
Mansikkakana ala Dani
Näytti ihan palaneelta.
Jonna ottanut vähän kiloja vuosien varrella. :)
Dani sanoi tehneensä 7-8h ruokaa ja tarjoaa valmisyrttipatonkia.
Mikä tää Danin kämppä on, ei oikein mätsää tuon sen persoonan kans yksiin. :D Kukkatapettia, kukkatyynyjä, pitsiä ja mummokalusteita...
Onko Danilla oikeasti suomenmestaruuksia painissa?
Ton Danin tyrkky treffiseura näyttää tooosi hermostuneelta haha.. Aika eläneen näköinen on myös, huh..
Hyi miten kuvottavasti Tommi puhuu 19-vuotiaan tytön rintojen kehittymisestä ja haukkui pyllyn liian isoksi.
Oi raukka tuo Martan kumppani!
Hui helvetti et Tommi on ällö :D vai et munkkeihin pitäis tän tyhjäpään päästä treffeil käsiks
Vierailija kirjoitti:
Dani sanoi tehneensä 7-8h ruokaa ja tarjoaa valmisyrttipatonkia.
Tuon kyllä ymmärrän, tarjoan itsekin erilaisia valmispatonkeja, helppo ja hyvä ratkaisu, maistuvatkin hyviltä.
Martan korvaan särähti kun deitti mainitsi tykkäävänsä luonnollisista naisista.
"Olittekste niinku muslimeita"?
Danilla pitsiverhot. Taitaa asua vielä mamman luona, tai sitten...