Mistä työstä saat palkkaa noin 15€/tunti? Tämä on palkkani
sairaanhoitajana ja haluan nyt vähän vertailupohjaa.
Kommentit (72)
15,57 e farmaseutti, 3-5v palkkaluokka
Tuosta kertyy hieman alle 2500€/kk, joka on uutisten mukaan Suomen yleisin palkka. Edellisessä työpaikassa valtiolla tuon verran sai erikoisammattimiehet ja vuoronvanhimmat. Samoin kokeneimmat kirjanpitäjät ja muut suorittavaa työtä tekevät toimistotyöläiset.
Oikeudelliseen alaan liittyvää toimistohommaa kuukausipalkalla. Tuntipalkaksi muutettuna 15€/h. Parin vuoden kokemus.
Lh erikoissairaanhoidossa korkeimman vaativuusarvion osastolla 14e/tunti.
15,50€ / h, pankkivirkailijana, päivittäiset raha-asiat, säästäminen ja rahoitus (ei uusia asuntolainoja, muuten olisi hitusen korkeampi), tämä vielä kaikilla kielillä suomi, ruotsi, enkku.
Surkea juttu, I have to say.
Vierailija kirjoitti:
Olen myyjä kahvilassa 15e/h. :)
Missä kahvilassa? Olisin töitä vailla ja tuo on yli neljä euroa enemmän mitä sain edellisessä kahvilassa.
Varastotyöntekijänä Lidl:llä palkka tällä hetkellä 15,86€ ja helmikuussa nousee yli 16€ ihan hyvin työstä johon ei tarvitse koulutusta ja työnantaja hoitaa perehdytyksen.
16,65 e/h tekstinkäsittelijänä sairaalassa
Sairaalahuoltaja, 14,20. Vuorolisät pelastavat paljon.
Vierailija kirjoitti:
Olen myyjä kahvilassa 15e/h. :)
Onko vuorotyö ja töitä viikonloppuna? Mites palkka ilman lisiä?
Lastenhoitaja keikkafirmassa (koulutus löytyy)
Kaupan kassalla saa peruspalkan 13 euroa/tunti (brutto siis). Riittääkö elämiseen? Eli yleensä ne on opiskelijoiden ja kouluttautumattomien lisätuloja johonkin tarkoitukseen.
Lossinkuljettaja n. 14€/h +lisät 2,2€/h iltalisä ja 4,4€/h yölisä
Vuosiansio n. 40 000€
Ketju aloitettu 2015, mulla oli silloin tuo 15€ hitsaajana. Sen jälkeen siirryin robotille ja nyt on 18,90€/h
En. Suomenruotsalaisten säätiöiden oheispalveluja. Pakkosuomella ei tee siellä yhtään mitään ;)