Onkohan mitään mahdollisuuksia
Kävin ultrassa kp16, lääkäri oli mielestäni vähän hätäinen ja ainoastaan sen sanoi että limakalvo näyttää todella hyvältä ja toisessa munasarjassa ei ollut kun pieniä rakkuloita (mulla siis pco) ja toista ei saanut kuvaan kunnolla kun oli jotenkin kohtu tiellä? Sanoi kuitenkin että arvelee että siellä olis ollu 10mm rakkula...
Onkohan mitään mahiksia?
Mulla on nyt kierrot ollut sellasta 32-38 lokakuisen keskenmenon jälkeen...
Aikasemmissa kierroissa kp15-18 on tullu tuhruttelua ja ollu kovia kipuja, mut nyt ei mitään oireita muuta ku tosi kirkasta limaa...
Harmittaa ihan sikana kaikki tällänen taas, kun olisin kohta synnyttäny jos kaik ois menny hyvin.. Ja jos ei tästä kierrosta onnistu ni seuraavaan ei voi edes clomeja alottaa koska ei voida ultrata oikeeseen aikaan kun sattuu olemaan poli kiinni hiintoloman... Siis sillä varauksella että menkat alkais niinku aikasemmissakin kierroissa..
Sitä vaan niin toivoo ja rukoilee et tapahtus joku ihme ja vois soittaa lääkärille ettei tarttekaan clomeja...
Trust ja kp 21 (tänään on sit nipistelly hiukan tuota vasenta jossa on se 10mm rakkula)
Kommentit (4)
Sitä itsekin olen aikasemmin miettiny et kyl se munasolu irtoaa jossain vaiheessa kun kolme kiertoa nyt on keskenmenon jälkeen ollu 32-38 päivää. MUTTA lääkäripä murskas tuonkin ajatuksen.
Lekuri sano että sillä että menkat tulevat suht ajallaan EI ole MITÄÄN yhteyttä siihen että ovuloisi tai että munasoluja edes olisin. Että niin se vaan on. Muistelen et mites se lääkäri tokas kun kysyin että mitä tarkottaa. Niin joo, kysyin että " sekä että menkat tulevat ajallaan ei tarkoita sitä että ovuloisi?" Lääkäri siihen että " Ei tietenkään (ja naurahti) menkkojenhan vaan täytyy tulla, ei se sitä tarkoita että ovuloisi. Sinä et nyt ainakaan ovuloi." Että näin...
Tekis mieli mennä mottaseen sitä lekuria. Kyynelsilmin hänelle sanoin et mieluummin oisin synnyttämässä kun tätä paskaa taas kokemassa ja keluri siihen HYMYILLEN vaan et " tietenkin" eikä mitään muuta, ei mitään myötätuntoa tms... HMPH!
No, ei kai auta ku ootella... Sitähän tää elämä on.
Tilanteesi kuulostaa pitkälti samalta kuin mulla oli nyt, paitsi että mulla ovista avustettiin puregon-pistoksilla. Mulla siis maanantain ultrassa vasemmalla 10.5-11mm rakkula, joka olikin pullahatnut torstaihin mennessä jo melkein 19mm! Ja kp:t oli jotain 17-20. (lääkkeet tosin vaikuttaa) En kirjoita nyt koko sepustusta tänne (lukaise Vasta-alkajat viikkoon 5, jos kiinnostaa :) ), mutta totean vaan, että kaikki on mahdollista! Toivotaan parasta. :) Naisen keho on tosiaan ihmeellinen, kuten tuossa aikaisemmin mainittiinkin.
Tsemppiä myös lääkärin kanssa. Olen sitä miettinyt, että vaikka he ovat töissään tekemisissä lapsettomuuskriisiä läpikäyvien kanssa, niin varmaan pätee sama kuin kaikkiin joilla ei omakohtaista kokemusta asiasta ole. Ei voi ymmärtää kuinka kipeistä asioista on kysymys. Toivottavasti seuraava käyntisi on kannustavampi!
-v-
Tulin sinua etsiskelemään, kuulumisiasi lukemaan ja kiva oli löytää viestisi ja tietää missä sitä taas mennään. Mikä on tilanteesi nyt? Toivottavasti olisi mukavia uutisia =)
Toivon sydämestäni plussauutisia sinulle!
Duracel*joka vetää Trustia mukanaan vauvakuumepuolelle ja sieltä tällä kertaa yhdessä odottajiin, jooko?*
mutta hirveän vaikeaa on mitään varmaa sanoa. Naisen kroppa kun on yhtä oikukas kuin mieli, ainakin siltä tuntuu... Mutta jos sulla on ollut kierrot kuitenkin alle tuon 40 päivän, niin eiköhän sieltä munasolu irtoa jossain vaiheessa. Mulla itselläni kierrot ovat huomattavasti pidempiä, eikä mulla ole yleensä luomuovulaatiota.
Tsemppiä odotukseen, vaikka se niin tuskaista välillä onkin!