Lue keskustelun säännöt.
Kierukka poistettu 06/08 ei menkkoja mut ei raskaana?
23.08.2008 |
Vauvakuume kova, kolmosta haaveilen mutta voiko tässä nyt tulla raskaaksikaan kun ne menkat ei ala? Testasin negan tossa viimme viikolla kun muka oli oireitakin. Menkkoja ei ollut kierukan kanssakaan... Mikä neuvoksi?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En osaa sinulle neuvoja antaa, koska olen itsekin lähes samanlaisessa tilanteessa. Ajattelin tässä yhteydessä nyt vihdoin tulla itsekin purkamaan mieltä tänne palstalle!
Ite lopetin pillerit huhtikuussa ja kierto on ehtinyt olla säännöllistä sen jälkeen. Nyt menkat on kuitenkin puolitoista viikkoa myöhässä, pari testiäkin olen ehtinyt tehdä mut negaa näyttää.
Kaiken lisäksi olen ilmeisesti kuvitellut itselleni kaiken maailman raskausoireitakin; alavatsassa uudenlaisia kipuja, pahoinvointia, hajuaisti tuntuu vahvistuneen, väsyttää julmetusti yms...
Mieheni ei asiaa sen enempää auta, koska on täysin varma siitä et olisin raskaana. On jopa puhunut vatsalleni, että pysy nyt vaan kyydissä siellä... Ja keksii kaiken aikaa nimiä tulevalle lapselleen.
Olo on aivan kamala raskaustestin jälkeen, kun joutuu toteamaan et ei siihen yhtään enempää niitä viivoja ilmesty kuin kontrolliviiva...
Haluanko tätä vaan niin paljon, et menkat ei ala sen takia? Koska noiden kuviteltujen oireidenkin takia tätä tulee mietittyä lähes tauotta...