Miten otetaan hyvin suihin?
Olen pari kertaa yrittänyt (kahden eri miehen kanssa), mutta aina epäonnistunut. Ensimmäinen mies (ex) sanoi, ettei häntä ylipäätään suihin otto juurikaan innosta. Nykyinen mieheni taas vetosi jännitykseen.
Nyt itselläni on uskalluskynnys korkealla. Entä jos epäonnistun taas? En edes tiedä miten se kannattaisi aloittaa. Asennot ym.
Kommentit (52)
Okei. Kiitos neuvoista. Pitää testata..
Yksi tärkeimmistä asioista on, että et vain "ota munaa suuhun" vaan oikeasti imet sitä. Pidät vaan paikat kosteana ja vuorottelet hieman: kädellä, imien ja suulla leikitellen. Välillä munan ottaminen ihan syvälle kurkkuun yllättää ainakin itseni ja tuntuu todella hyvältä. Tämä ei todellakaan tarkoita sitä, että haluan syväkurkkua tai "raiskata" kurkkuasi. Muista myös pallit ja välilihan/pakaroiden/anuksen hyväily (riippuen mistä tykkää)! ;)
Muista, että jos välillä ei tee mieli tai ei jaksa suulla, niin aina voi käyttää liukkaria. Otat vaan runsaasti voidetta ja vaihtelet nopeutta!
Itselle ajatus suihinotosta on melkeinpä kaikkein kiihottavin, se on ykkösfantasiani ja lähes aina masturboidessa laukean ajatukseen että olisi muna suussa.
Mutta silti käytäntö ei koskaan kohoa fantasian tasolle (no ylläri). Lähinnä kyse on omasta epävarmuudesta.. aluksi olen aina ihan kuumana ja aloitan nuolemalla ja kevyesti imelällä. Mielellään täysin yllättäen, jotta penis on lepotilassa. Suussa kasvava penis on.. huh huh ajatuskin saa taas käymään kuumana, se on vaan niin upea tunne. Sitten otan penistä suuhuni melko hitaasti edestakaisin, en kauheasti ime, ainakaan aluksi. Toinen käsi varella runkkaa kevyesti suun jatkeena ja toinen välillä leikkii hellästi kiveksillä. Ja tämä on tosi hauskaa noin 3-5 minuuttia, sitten iskee joka kerta sellainen hätääntynyt ajatus ja epävarmuus, että en saa miestä laukeamaan (näin on joskus tapahtunut ja siitä jäi päälle kauhea epävarmuus..). Sitten alkaa ajatukset kieppua ja on vaikea keskittyä, jolloin tietysti suoritus ei oo niin himokas ja tuntuu että pilaan kaiken. Haluaisin vain lopettaa siinä vaiheessa. Se 5 minuuttia tuntuu olevan raja, jossa hätäännyn aina.
Tämä on ihan oma päänsisäinen ongelma, pitää yrittää työstää asiaa. Toisaalta en edes halua että mies laukeaisi aina hetkessä, eikä saisi tai osaisi nauttia pitkään ja kunnolla. Ja toisaalta monesti kuulee ettei suihinotto kestä kuin minuutin tai kaks ja sit ei enää voi pidätellä ja laukeaa suuhun.. ei mulle ole ikinä käynyt noin, joten olen siksikin epävarma sen parin minuutin jälkeen.
On ollut hauska lukea tätä ketjua, kiitos kaikille vinkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Itselle ajatus suihinotosta on melkeinpä kaikkein kiihottavin, se on ykkösfantasiani ja lähes aina masturboidessa laukean ajatukseen että olisi muna suussa.
Mutta silti käytäntö ei koskaan kohoa fantasian tasolle (no ylläri). Lähinnä kyse on omasta epävarmuudesta.. aluksi olen aina ihan kuumana ja aloitan nuolemalla ja kevyesti imelällä. Mielellään täysin yllättäen, jotta penis on lepotilassa. Suussa kasvava penis on.. huh huh ajatuskin saa taas käymään kuumana, se on vaan niin upea tunne. Sitten otan penistä suuhuni melko hitaasti edestakaisin, en kauheasti ime, ainakaan aluksi. Toinen käsi varella runkkaa kevyesti suun jatkeena ja toinen välillä leikkii hellästi kiveksillä. Ja tämä on tosi hauskaa noin 3-5 minuuttia, sitten iskee joka kerta sellainen hätääntynyt ajatus ja epävarmuus, että en saa miestä laukeamaan (näin on joskus tapahtunut ja siitä jäi päälle kauhea epävarmuus..). Sitten alkaa ajatukset kieppua ja on vaikea keskittyä, jolloin tietysti suoritus ei oo niin himokas ja tuntuu että pilaan kaiken. Haluaisin vain lopettaa siinä vaiheessa. Se 5 minuuttia tuntuu olevan raja, jossa hätäännyn aina.
Tämä on ihan oma päänsisäinen ongelma, pitää yrittää työstää asiaa. Toisaalta en edes halua että mies laukeaisi aina hetkessä, eikä saisi tai osaisi nauttia pitkään ja kunnolla. Ja toisaalta monesti kuulee ettei suihinotto kestä kuin minuutin tai kaks ja sit ei enää voi pidätellä ja laukeaa suuhun.. ei mulle ole ikinä käynyt noin, joten olen siksikin epävarma sen parin minuutin jälkeen.On ollut hauska lukea tätä ketjua, kiitos kaikille vinkeistä.
Monella miehellä on varmaan sama fiilis kun nuolee naista.. vartti jo mennyt, leuka jumissa ja orgasmia ei vielä näy. Tavallaan ihan kivaa puuhaa, tavallaan tuntuu tyhmältä että kauankohan tässä nyt jatkaisi vai pitäisikö jo laittaa pilli pussiin.
Suihin oton hyvyys arvioidaan laukeamisnopeuden mukaan. Parhaita olleet joko rouvat tai ex-rouvat....ero huomaa.
Vierailija kirjoitti:
koska en ole eläissäni harrastanut mokomaa puuhaa, pelkkä ajatuskin ko. hommasta kuvottaa.
Mieheni tietää ja hyväksyy tämän ja pitää itsestään selvänä, että miksi minä tekisin mitään sellaista, mikä on mun mielestäni äärimmäisen vastenmielistä. En minäkään haluaisi, että mies tekisi mitään itselleen vastenmielistä vain minua miellyttääkseen.
21.
Miksi tulit kertomaan asiasta tähän ketjuun? Minä otan suihin, koska 1) kiihotun siitä itse ja 2) tykkään antaa miehelleni nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Suihin oton hyvyys arvioidaan laukeamisnopeuden mukaan. Parhaita olleet joko rouvat tai ex-rouvat....ero huomaa.
Hyvän seksin määritelmä ei ole, että se on nopeasti ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän seksin määritelmä ei ole, että se on nopeasti ohi.
Ei niin ole kukaan väittänytkään. Aiemmin joku mielipiteensä hyvän suihinoton tunnusmerkistä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan oma päänsisäinen ongelma, pitää yrittää työstää asiaa. Toisaalta en edes halua että mies laukeaisi aina hetkessä, eikä saisi tai osaisi nauttia pitkään ja kunnolla. Ja toisaalta monesti kuulee ettei suihinotto kestä kuin minuutin tai kaks ja sit ei enää voi pidätellä ja laukeaa suuhun.. ei mulle ole ikinä käynyt noin, joten olen siksikin epävarma sen parin minuutin jälkeen.On ollut hauska lukea tätä ketjua, kiitos kaikille vinkeistä.
Älä hyvä nainen koe, että peli on pelattu viiden minuutin jälkeen! Varsinkin jos löysästä munasta aloitat, viisi minsaa menee helposti jo pelkkään lämmittelyyn ja se aika on ohi ihan hujauksessa kun nauttii siitä mitä tekee. Mun mies on helposti suuhun laukeava ja harvoin silti saan noin nopeasti homman hoidettua.
Ajattelin nuorempana itsekin noin, etten osaa tai ainakaan saa hommaa maaliin, kun tuntui että kesti vaan. Sittemmin selvisi, että jotkut eivät vaan laukea suihinotossa tai muuten vaan pystyvät säästelemään yhdyntään. Olipa sellainenkin mies joka jaksoi vaan panna, panna ja panna eikä tullut millään vaikka kuinka välissä oli suuseksiä.. Nykyinen on toista maata, pyytää välillä himmaamaan ettei tulisi niin nopeasti, koska tykkää suihinotostani niin paljon.
Sun tekniikka kuulostaa naisen korvaan hyvältä, sitten vaan uskoa itseen eikä mitään kellon väijymistä.
Suihinoton tarkoituksena ei ole koskaan saada miestä laukeamaan sekunneissa eikä sinun tarvitse ottaa spermaa suuhun, suihinotto on tarkoitus olla seksuaallinen kokemus joka kestää pitkäänkin joskus. Kokeile meidän suihinotto opasta ja hämmästytä miehesi näillä vinkeillä: https://panokoulu.fi/miehille/suihinotto-miehille/
No ihan ekana hyvä asento jossa ei niskat puudu. Toinen juttu on sit se, ettei kiirettä saa olla. Kolmantena että sen ei tarvi koko ajan olla suussa vaan runkkaat välillä ja suutele sitä vartta ja liuhuta kieltäsi siinä. Hyväile kiveksiä ja reisien sisäpintaa samalla kuin myös pakaroita jos asento sen sallii. Älä housu kun se orgasmi ei sen nopeempaa tule ja saajallekin tulee sellanen olo, että ollaan hevosen selässä eikä siksi kivaa. Se tuntuu kuin myös näyttää jos nuolet sitä päätä kielelläsi ja anna huulien hyväillä sitä päätä kuin tikkaria söisit. Eikä yhtään hullumpi ajatus ole kysyä mistä mies tykkää ja jo se että otat sen suuhusi on osoitus luottamuksesta ja siitä että välität toisesta. JESS!!!
What do you want to do ?
New mailCopy