Miten otetaan hyvin suihin?
Olen pari kertaa yrittänyt (kahden eri miehen kanssa), mutta aina epäonnistunut. Ensimmäinen mies (ex) sanoi, ettei häntä ylipäätään suihin otto juurikaan innosta. Nykyinen mieheni taas vetosi jännitykseen.
Nyt itselläni on uskalluskynnys korkealla. Entä jos epäonnistun taas? En edes tiedä miten se kannattaisi aloittaa. Asennot ym.
Kommentit (52)
lisäksi muista katsekontakti. Vilkaiset välillä miestä silmiin imemisen ja nuolemisen lomassa...
jonkun äijän sanoneen että ärsyttävintä on ku muijat ei tajua tehdä sitä samaan aikaan ja samaan suuntaan kädellä ja suulla eli käsi on ikäänkuin suun jatke.
Siinä sitä oppii.
Mieheni tykkää, kun otan syvälle kalun suuhun. Käden pitää " toimia" suun kanssa välillä mukana. Sen kyllä kuulee ja tuntee mistä mies tykkää ;)
Ja meillä tämä touhu on ihanaa esileikkiä. Puolin ja toisin yleensä aina. He**etti ku himot nousee..
Vierailija kirjoitti:
-
Piti sitten kaivaa 10 vuotta vanha ketju esiin kommentoidaksesi siihen viivan? Upeeta.
Otat munan suuhusi imet ja runkkaat sitä samalla,kun toinen on saamassa orgasmin niin otat kiimaisen kyrvän käteesi ja runkkaat siitä orgasmin ja otat lämmintä spermaa suuhusi lopuksi imet sykkivää munaa
Tykkään itse eniten kun terskaa "muljutetaan" kielen ja kitalaen välissä
Sormella samalla hyväulet välilihaa tai jopa peppua. Itse pidän siitä, kun sormi on syvällä anuksessa ja rauhassa pyörii eturauhasta vasten. Katso silmiin samalla kun mies tulee, pyri nielemään kaikki ja nuole lopuksi hellästi terskaa ja palleja. Liian lujaa ei saa imeä ja kasseja hyväillään kutitellen. Ennenkaikkea nauti siitä, mitä teet.
Kosteus ja käsien liike samalla kun imee ja nuolee välillä vaihdellen. Vaimoke saa minut laukeamaan muutamassa minuutissa näin ja laukeamishetkellä orgasmia vahvistaa ennestään kun hän hellästi runkkaa ja imee sitä ja nieleskelee sitä mukaa kun kuuma sperma sykkien kielelle roiskahtaa ja se vasta kuulostaakin mukavalta kun hän sykäyksien välissä nieleskelee ja naureskelee ja lopuksi hymyilee :). Hyvästä suihinotosta saa huonon jos sitä ei vedä loppuun ja se kiihottaa kun nainen nielee spermat vielä jos oikeasti tykkää siitä ja sen huomaa kun tykkää :)
Eri miehet tykkää eri asioista. Joku tykkää imusta. Toista ei saa enää imeä tai runkata kun hän saa.
Jos ei ole paljon kokemusta suihinotosta niin kannattaa aina kysellä mieheltäkin että mistä tykkää tai "tykkääkö tästä" niin oppii tuntemaan että mistä toinen nauttii. Jos siis toinen ei ole niin ujo ettei uskalla kertoa.
Ainakin hampaiden osumista kannattaa varoa ja sitten esinahan tarpeetonta venyttämistä taaksepäin, ne eivät kumpikaan tunnu kauhean mukavalta. Terskan alaosa on myös herkkää aluetta niin joskus se voi tuntua liiankin herkältä heti aluksi jos imee liian lujaa.
Pelkät nuolaisut ja katsekontakti voi alussa olla todella kiihottavia. Myös runkkaaminen samaan tahtiin kun ottaa suihin tuntuu todella hyvältä.
Youtubestakin löytyy hyviä vinkkivideoita esim. www.youtube.com/watch?v=CKqH0u2H4AI
Vierailija kirjoitti:
koska en ole eläissäni harrastanut mokomaa puuhaa, pelkkä ajatuskin ko. hommasta kuvottaa.
Mieheni tietää ja hyväksyy tämän ja pitää itsestään selvänä, että miksi minä tekisin mitään sellaista, mikä on mun mielestäni äärimmäisen vastenmielistä. En minäkään haluaisi, että mies tekisi mitään itselleen vastenmielistä vain minua miellyttääkseen.
21.
Ja miksi tuo piti tulla kertomaan tähän ketjuun? Mä otan, koska tykkään siitä itse paljon. On kiihottavaa ottaa mieheltään suihin.
Vierailija kirjoitti:
Eli itse teen joskus niin, että supistan huuleni pieniksi ja sitten lähden hitaasti työntämään penistä suuhuni ...
... Mieheni taas kuuluu siitä omituisiin miehiin, että tykkää siitä, että käytän hampaitani peniksen varrella. Eli suihin ottaessani hampaani tavallaan raapivat peniksen vartta. Tosin kukaan muu mies ei tästä olekaan pitänyt.
Kun on märät ja liukkaat huulet, supistaa huulet pieniksi ja tötterölle, se on aivan hullun ihanaa.
Itse kuulun myös siihen miesten harvalukuiseen joukkoon, joka tykkää kun hampaat tuntuvat. Kovaa ei saa purra, mutta hian vähän kun puree, niin aaaaah tuntuu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Olen pari kertaa yrittänyt (kahden eri miehen kanssa), mutta aina epäonnistunut. Ensimmäinen mies (ex) sanoi, ettei häntä ylipäätään suihin otto juurikaan innosta. Nykyinen mieheni taas vetosi jännitykseen.
Nyt itselläni on uskalluskynnys korkealla. Entä jos epäonnistun taas? En edes tiedä miten se kannattaisi aloittaa. Asennot ym.
Mahtavaa, että kiinnostaa edes tehdä yhtä ihanimmista asioista naisena miehelle, mutta muista, mikään pakko ei ole ja vain sinä päätät teetkö vai et.
1. Ole huoleta vähän sloppy, siis että liukkaria sylkeä vaan reilusti, jos vähän "pursuaa" niin ei haittaa, sitä kiihottavampaa. Liukkaus tärkein.
2. Reilu liike. Pieni hento nypläys ei tuota tulosta, rytmikäs ja reilu taas nopeastikin.
3. Varo hampaita, älä ime liian lujaa - alipaine liian kova sattuu pirusti.
4. Katso silmiin paljon. Saat miehen aivan sekopäiseksi jos viestität silmilläsikin että SINÄ olet nyt vallassa. Jos vielä onnistut näyttämään tai osoittamaan että oikeasti nautit tehdä niin, uskallan väittää ettei yksikään mies kestä siinä pitkään ja viet sata nolla..
5. Tee vai jos itse haluat, älä edes velvollisuudesta. Sellaista ei edes ole. Sen huomaa jos ei innosta, ja silloin se ei ole nautinnollista toisestakaan. Paisi tietenkin kusipäistä ja raiskareista jne.
Vanha topik mutta aina ajankohtainen aihe. Omat vinkkini, jotka on käytännössä toimiviksi testattu:
- Paljon kosteutta
- Vaihtele imutehoa ja tyyliä. Välillä voi siis vähän näykkiä huulilla terskaa, välillä laittaa niin syvälle kuin tohtii, välillä imeä voimakkaasti ja nopeutta vaihdellen.
- Keskity koko kulliin ja hyväile/kevyesti imeskele myös kiveksiä, ellei mies kiellä. Ei siis pelkkää terskaa koko ajan.
- Käytä rohkeasti käsiä. Voit lepuuttaa suutasi ajoittain ja hetken vain käyttää käsiä apuna. Jos muna on riittävän pitkä, käytä molempia käsiä yhtä aikaa niin, että kierrät toista toiseen ja toista toiseen suuntaan (ei liian kovaa tietenkään). Samalla voit imeä terskaa. Tähän oma mieheni on hulluna.
- Kun itsevarmuus kasvaa, voit välillä katsoa miestä silmiin, kun otat suihin.
- Jos miehen hygienia on kunnossa yllätyssuikkaria varten, ota suihin yllättävissä tilanteissa. Itse mm. odotin, että hänelle tuli konsolipelissä loppuvastus ja aloinkin ottaa suihin (käskin tallentaa pelin, ja hyvä niin, koska mies ei voinut keskittyä ja Game over tuli).
N28
Nää nyt on höpöhöpö juttuja kaikki.
Nyt on vuosi 2019,
Ei kukaa enään huolehdi toisten orgasmeista.
Ootteko vähän kringejä
vaimoni tietääää...vaikkei meillä nyt muuten hurraamista olekaan
Hampaat on klassikko! Ei heti alkuun vaan ensin nuoleskelee hetken kunnolla ja vasta kun kunnolla ollaan päästy vauhtiin, niin nappaa oikein kunnolla hampailla. Kannattaa ehkä kuitenkin ottaa huomioon se, että tässä voi olla terveyskeskusreissu edessä ja jotkut jopa pitää pahoinpitelynä, eli kannattaa varata lähinnä yhen illan juttuihin tää. Mutta jos ei pelota niin ehdottomasti kokeilemaan =)
Toinen, mitä mies harvoin osaa odottaa on joku todella outo ylläri kesken kaiken. Jos uskaltaa niin voi vaikkapa napsaista saksilla jostain. Mies usein on keskittynyt puuhaan niin ei osaa yhtään varoa. Jos haluaa olla kesy, niin ihan pelkästään sellanen on hauskaa, että on varannut vaikka mukillisen jauhoja viereen ja sit kun mies alkaa pääsyä vauhtiin, heittää ne jauhot naamalle.
Helppo mistä aloittaa on kans se että saa miehen laukeamaan suuhun ja sit purskuttaa oikein kunnolla räkien ne sen naamalle. Tää ei oo vaikee tehdä, mut oon saanu todistaa aika priceless ilmeitä sen jälkeen :D ilmeisesti jätkät ei kauheesti kerro näistä kokemuksista toisilleen.
Tarpeeksi sylkeä ja pitää muljuttaa kielen ja kitalaen välissä
Me sovittiin vuodenvaihteessa että mies saa suihinoton aina kun ostan suklaata.. Toimii mulla laihdutukseen, toisaalta mies tietää mitä luvassa jos ostan rasian.. Yhteinen vitsi ja kaupassa sitä hihitellään.. ;)
Mies tykkää kun välillä on hellä ja välillä raisumpi. Väliliha on kuulemma kiva paikka kun vähän nuolasee (alue pippelin ja pehvan välillä).
Munkin mies tykkää kun hampailla vähän " näykkää" , mutta siinä saa olla tosi tarkka ettei oo liian ahneesti liikkeellä.
Kosteus ja hygienia on muutenkin tärkeitä. Suosittelen perusteellista suihkua ennen hommaa.. ;)