Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Kommentit (3683)
Veikkaan, että kaksi muuta paria jatkaa paitsi Tanja ja Roni.
Onpas paskanjäykkää porukkaa...
Toivottavasti Mari ja Jouni ei päädy yhteen. Niiden suhde olisi todennäköisesti täynnä henkistä väkivaltaa ja kieroutta. Mua ahdistaa niiden puolesta kun katson niitä yhdessä, molemmat tekee toisilleen vuoroin kiusallisen ja vaikean olon.
Kyllä nyt jää Ronista vähän mulkeron kuva, kun onnistui vielä loppuvaiheilla aika harhaan johtamaan Tanjaa, vaikka tuntui jo tietävän oman päätöksensä.
älkää pliis kertoko tänne noita otsikoita. ärsyttää uutissivut kun on aina pakko ehtiä ennemmin kuin muut möläyttämään paljastukset.
Mä oon jo netin kautta kelannu jakson joka parin päätöskohtaan :D
Niin mitä toi Roni siis ajatteli ku se sen taulunkin laitto seinälle??
Voi ei, Tanja pidättää itkua heti alkuun..
Voi Tanja :´-( Olet ihana, upea nainen, älä unohda sitä!
Olisin niin halunnut seurata ja kommentoida ketjua livenä niin kuin joka viikko. Pakko kuitenkin vetäytyä tunniksi
etten spoilaannu.
Ompa inhottavaa :( olisin toivonut että Tanja ja Roni jatkaa. Roni teki minusta typerästi kun ei puhunut asiasta!
Yhyyyy!! Onko tätä edes kiva kattoa kun toinen saa lemput.
Oli kyllä paskaa duunia noilta "asiantuntijoilta". Kaksi kivaa ja mukavaa ihmistä, jotka eivät ollenkaan sovi toisilleen. Hohoijakkaa.
Roni vanha peluri.. tuolleen ne pelimiehet just käyttäytyy
Kauhee plösö toi Roni! Tanjan ei kyllä tarttis surra, koska toi kakaramainen pullero ei olis muutenkaan ansainnut noin hyvää naista. Tanja löytää vielä hyvän ja kunnollisen aikuisen miehen.
Ei tunnu yhtään kivalta katsoa.
Tanjan ja Ronin päätös lukee jo Iltalehden sivulla!!!