Äänestys;soitanko miehen heti kotiin vai otanko marttyyrin loistavan kruunun ja tylytän välinpitämättömyydellä?
Eli mies jatkoi duunipaikkansa pippaloihim suoraan työpäivänsä jälkeen,asiasta aiemmin kertoessaan sanoi että tulee varmasti yhdeksän kieppeillä kotiin.
Soitin hälle kun pääsi töistä ja sanoi soittavansa myöhemmin uudelleen kun ei siinä kerinnyt juttelemaan.Kuittasin puhelun päätteeksi vielä että eipä susta viimeksikään vastaavassa tilanteessa enää mitään kuulunut mutta sanoi että soitan kyllä....
Sen lisäksi olisi kiva että tulisi kun olen ollut kahden sairaan pikkulapsen kanssa koko päivän,kaikki kaverit ja vanhemmat on ollut menoissaan eikä tuonne pakkaseen ole voinut lähteä.Eli pää hajoo(ihka oikeestiki kipee)!!!!
+että äijä ei kankkusesssa jaksa tehdä mitään,eli huominen olis sit samaa hilpeilyä...
Kommentit (24)
Kipuja valitettavasti on koska arpikudosta on todella paljon ja se kyllä kipuilee ihan kierron mukaan. Korjausleikkaus on tehty, tulos huono. Lihaksensiirtoleikkaus saattaisi tulla kyseeseen jossakin vaiheessa.
Näinhän se menee että joskus elämä koettelee rankalla kädellä. Olin siis vasta 26-vuotias kun tämä tapahtui, nyt siis 31.
Mitään tietoa tulevasta ei ole mm. opiskelujen ja työn suhteen. Siksi tuntuu todella kurjalta katsella kun toinen elää täyttä elämää ja mun koko elämänsisältö on lapset. Ei sillä etteivätkö olisi tärkeitä ja kaikki kaikessa mutta kyllä ihminen muutakin haluaa eivätkä ne muksut kovin kauaa tässä kotona pyöri.
Katkera ei saisi olla mutta siltä en voi välttyä vaikka haluaisinkin. Aika vaikea on tässä tilanteessa ajatella että miehellä on toki oikeus nauttia elämästä kun kuitenkin on hyvin vastentahtoinen järjestämään vastaavaa minulle.
24. onko sulla ajokorttia ja tai autoa käytössäsi? olis helpompi vaikka mennä lasten kanssa sinne missä tukiverkostot toimii.
kyllä parisuhde pysyy kassa jos molemmilla on oikeus mennä aina silloin tällöin. meillä esim. molemmat menee omia menojaan ja yhteistä parisuhde aikaa vietetään kotona kun lapset nukkuu tmv. Toimiva seksi elämä on muuten iso osa parisuhdetta...
mies meillä viipottaa enempi ja minä vähempi mutta minä luotakin mieheeni. jos joskus luotto menis tai jäisi jostain kiinni tietää mies että heti tulis kenkää.
olemalla vittumainen ja tiukkapipoinen ei voita mmitään muuta kun ehkä hetkellisen hyvän olon itselleen.
kattelin sen chattikanavaa kun oli auki,ja siellä vastas kaverilleen ku kyseli että muisti meni,havahtui taukotiloista joidenkin kassatyttöjen kanssa..
En nyt tiedä tapahtuiko mitään,mutta ei hyvältä kuullosta saatika tunnu...en edes ole viitsinyt mitään kysyä kun tiedän jo mitä vastaa,eli en mä mitään tehny,,,
vituttaa taas
ap
Mitä enemmän käytte yksikseen ulkona, sitä varmemmin ero tulee. Kaikkein kamalinta on tuo, ettei pidä mitä lupaa. Huonoja neuvoja tuollaiset, että mene itsekin ja muuta. Kannattaa käydä mahdollisimman paljon yhdessä ja jos ei saa lastenhoitajaa, jäädä kotiin. Valehteleminen ja tyhjät lupaukset vetää parisuhteen saldon miinukselle.