uskotteko että kuolleet läheisemme seuraavat elämäämme?
Minun isäni äkillisestä poismenosta on kulunut kohta puoli vuotta.
Löysin hänet kuolleena asunnostaan, ja yritin turhaan elvyttää. Järki kertoi, ettei toivoa ole (kuolema oli tullut jo niin paljon aiemmin että sen näki selvästi) mutta sydän ei halunnut uskoa, vaan yritin silti.
Isäni oli aika nuori vielä, enkä olisi millään tahtonut uskoa ettei häntä enää ole. Nyt pahin tuska on ohi, mutta näen hänestä unia usein, ja monesti esimerkiksi kaupungilla tulee vastaan saman näköinen mies! Joka kerta sitä hätkähtää ja jää tuijottamaan vaikka tietää, ettei se ole mahdollista.
Minulla on pian 2-vuotias lapsi, joka muistaa " mufansa" vielä, koska puhumme hänestä paljon ja näytän isän valokuvia.
Viime viikolla yhtenä yönä tyttäreni heräsi ilmeisesti painajaisuneen, ja menin ottamaan hänet syliini. Siinä sitten istuin lapsi sylissä pimeässä huoneessa, kun minulle tuli yhtäkkiä tunne, että isäni on " läsnä" . Tyttäreni istui unisena sylissäni, osoitti huoneensa ovelle päin ja totesi: " kato äiti, MUFA!"
Uskotteko, että isän " sielu" tai jokin muu olisi voinut olla kanssamme siläl hetkellä? Onko kelleen tapahtunut vastaavaa?
anteeksi kirjotusvirheeni, tarkoitus oli kirjoittaa mieheni EI miehemme. =D