Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitko muuttamaan " kaytettyyn" taloon tai vanhaan kerrostaloon? Tuttavani ihmettelevat, miten olen voinut muttaa vuonna 95 rakennettuun krstaloon

Vierailija
04.02.2006 |

heidän mielestään se on jo kamalan vanha. Pitäiskö kaikki talot purkaa aina esim kun 8 vuotta on kulunut rakentamisesta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas on muuten päässyt melko hyvin etenemään merkonomina. Jonkun mielestä ehkä luusereita, mun mielestä aika tavallisia ihmisiä, jotka ovat sillä lailla menestyjiä, etteivät ole syrjäytymisvaarassa

ap

Vierailija
2/8 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa taloissa olen elämäni varrella asunut ja tämä nyk on ainoa uusi.Siis aivan uusi ja asumaton.Miksi ei voisi asua vanhemmissa ja käytetyissä taloissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorilla on tälläisiä ehdottumuuksia ja tuo vaihe menee ohi. Jos taas on aikuisempia ihmisiä, niin sitten vaan epäkypsiä!

Vierailija
4/8 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ikä kaikkea tosiaan kerro

Seuraavaksi itse haluan muuttaa nimenomaan vanhempaan taloon, nyt asumme ihan uudessa

Vierailija
5/8 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei taas saisi kirveelläkään uuteen taloon.

Tällä hetkellä asutaan 60-luvun kerrostalossa, mieluiten asuisin vuosisadan alun kerrostalossa.

Tarkoituksena on lähivuosina muuttaa omakotitaloon, sen pitää olla viimeistään 50-luvulla rakennettu, mielummin vanhempi. Joku 1900-1920 rakennettu hirsitalo olisi se unelma, mutta kyllä 50-luvun hirsirunkoinen rintamamiestalokin kelpaa..

Onneksi meitä on moneen junaan, ja ihmiset arvostavat eri asioita..

Vierailija
6/8 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kohdalla yli hilseen, ainakin talvisaikaan.

Vierailija
7/8 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin kartanonkoskelle 90-luvun lopussa, myyrmäkeen/pikku-huopa-lahteen 90-luvun puolivälissä, herttoniemenrantaan 90-luvun loppupuolella. Kaupungin asuntoja tai vvo:n vuokra-asuntoja.

Ovat aina päivitelleet, miten joku voikaan asua vaikka 1800-luvun puolella rakennetussa talossa, että sen täytyy olla aivan kamalaa. Liian korkeat ja isot huoneet, liian paksut seinät, liian isot hallit eteisessä!

(Ja se ken ei tiedä, yllä mainitut alueet ovat uudisasutusalueita helsingissä ja vantaalla!)

Vierailija
8/8 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen voi pitää mielessä, kun katsoo asuntoja/taloja, jos on vaihtoehtoja enemmän!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän