Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö limakalvon paksuuteen voi vaikuttaa?!

04.02.2006 |

Lääkäri ultrasi ovuloinnin aikoihin ja totesi että kaikki on ok mutta limakalvo on vähän ohuehko kierron vaiheeseen nähden (6mm). Sanoi sitten että tuohon asiaan ei voida mitenkään puuttua? Että paksummaksi sitä ei saa millään keinoin. Onko näin? Onko tuo limakalvo joka kierrossa suht saman paksuinen vai vaihteleeko paljon eri kierroissa? Ja kuinka paljon tämmöinen asia voi vaikeuttaa raskaaksi tulemista, etenkin kun miehen siittiöistä on löytynyt vikaa. Kiitos jos joku vastaisi ja tietäisi tästä asiasta jotain :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoa minulla ei varsinaisesti ole, mutta minullakin limakalvo on ollut vain " kohtuullinen" , mutta lääkäri sanoi että se on yksilöllistä ja minulla se vain ei näytä kovin paksuksi kasvavan. Olen aivan varma, että se vaikuttaa hoitojen onnistumiseen, mutta kyllä kai joku oikein terhakka alkio vielä löytyy joka kiinnittyy vähän heikompaankin alustaan!

Vierailija
2/2 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei långö:

Minun limakalvoani ollaan kasvateltu estrogeenillä. Ongelmana oli kaavintojen jälkeen limakalvon " puuttuminen" eli oli ultrassa miltei näkymätön 5kk laastari+tbl hoidon jälkeen vuoto saatiin tulemaan, nyt reilu vuosi kaavinnoista PAS:ssa limakalvo vihdoin 10mm (8mg estrogeenia tabletteina+laastari 50ug/24h+lugesteron 600mg/pv). Edellisessä kierrossa ilman lääkkeitä limakalvo 5,5mm kp 15.

Paksuuteen vaikuttaa paljon mittaustekniikka, käytetty laite jne. Eli puhutaan kuitenkin millimetreistä. Tuon estrogeenin huono puoli oli minulla se, että esti normaalin ovulaation.

Ja tosiaankin kuten joku tuossa mainitsi, minunkin lääkärini on sanonut sitä että hentoisilla (en kyllä itseäni tähän kastiin laske;)) ja pienillä naisilla monestikkaan limakalvo ei kovin korkeaksi kasvakkaan.

Tsemppiä ja ei kannata liikaa tuijottaa noihin mittoihin, kyllä se alkio tosiaankin kiinnittyy ohuempaankin limakalvoon jos on kiinnittyäkseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä