Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

unohtunut e-pilleri

04.02.2006 |

Mistä se 12 tuntia lasketaan? Unohdin eilen ottaa cerazette pillerin ja otin sen vasta tänään klo 8.25. Yleensä otan sen joskus klo 18-22. Kaiken lisäksi meillä oli seksiä eilen alku illasta. Onko nyt sitten mahdollista että olen raskaana? Imetän suurimmaksi osaksi ja olen syönyt pillereitä jo kohta kaksi kuukautta. Yhdet menkat oli pillereiden alussa.

Lasketaanko se 12 tuntia niinku siitä unohtuneesta ajasta eli siis (vaikeeta selittää) perjantain ajasta?

Toivottavasti ymmärsitte ja joku osais neuvoa.

Kiitos

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja-78:

Mistä se 12 tuntia lasketaan? Unohdin eilen ottaa cerazette pillerin ja otin sen vasta tänään klo 8.25. Yleensä otan sen joskus klo 18-22. Kaiken lisäksi meillä oli seksiä eilen alku illasta. Onko nyt sitten mahdollista että olen raskaana? Imetän suurimmaksi osaksi ja olen syönyt pillereitä jo kohta kaksi kuukautta. Yhdet menkat oli pillereiden alussa.

Lasketaanko se 12 tuntia niinku siitä unohtuneesta ajasta eli siis (vaikeeta selittää) perjantain ajasta?

Toivottavasti ymmärsitte ja joku osais neuvoa.

Kiitos

Eli sinuna en nyt hirmu huolissaan olisi, koska tuossahan on kulunut korkeintaan joku 14½h normaalista ottoajasta.

Tokihan se ehkäisyn teho on jo hieman varmasti heikentynyt, mutta en vielä raskaustestiä lähtisi ostamaan.

Mulla itselläni kävi TOSI nolosti joku kk sitten (kehtaanko ees kertoo...)...

Cerazetteja myös syön ja niissähän ei pidetä mitään välipäiviä, kuten yhdistelmäpillereissä (mitä olen vuodet tottunut syömään), mutta

sitten kuitenkin jotenkin alitajuisesti vanhasta tottumuksesta pidinkin 7 (!!!!) välipäivää kun levy oli loppunut!

Oikein hävettää miten oon noin huolimaton ollut, noinkin tärkeessä asiassa kuin ehkäsy :/

Ja vielä kun toinen lapsi ei todellakaan suunnitelmissa.

Mutta siis raskaaksi en minäkään tullut, vaikka juuri tauon aikana lakanoiden välissä toimintaa olikin.

Tästä säikähtäneenä, ei oo tullu ees inhimillisiä unohduksia enää! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla