Mieheni on "moottoripyöräjengin" jäsen. Kysy mitä tahansa
Mieheni on erään tunnetun, maailmanlaajuisen MC-kerhon jäsen. Mainitsen jo nyt, etten aio kertoa mihin klubiin hän tarkalleen ottaen kuuluu, mutta kaikki muut kysymykset maan ja taivaan väliltä ovat tervetulleita.
Kommentit (70)
Yleisesti puhutaan, että he ovat vähä-älyisiä eli ovat jääneet ala-aste tasolle. Onhan käyttäytiminenkin saman laista:) Miksi et valinnut kunnon miestä vaan ryhmässä liikkuvan vellihousun?
On siis ilmeisesti jonkun prosenttijengin jäsen? Onko liittynyt siihen teidän suhteen aikana vaiko jo ennen teidän tapaamista? Ja jos kyseessä on prosenttijengi niin kertooko mies sinulle tekemistään rikoksista vai etkö halua tietää, mitä talleilla ja kerholla tapahtuu?
Isäni perusti aikanaan moottoripyöräkerhon, tosin neutraalin ja oli ihan aidosti vaan harrastuskerho, mutta myöhemmin äitini on seurustellut kahden eri jengijäsenen kanssa ja molemmathan niitä rikoksia tekivät ja olivat istuneet vankilassa, mutta äitini ei halunnut tietää mitään mitä kerholla tapahtui eli ei halunnut ns miesten tuovan "töitä" kotiin.
Eiköhän se tuosta kuvauksesta jo ole aika selvä mihin kuuluu. Oletko joutunut lukemaan papereista mitä levitellä eteenpäin ja mitä ei?
Onko se vähän niinku Jaxon siitä Sons of Monarchy sarjasta? Se on aika hyvä sarja.
Kuinka suhtaudut sinusta sääntökirjaan kirjoitettuun pykälään siitä, ettei muiden kerhojen jäsenillä ole koskaan oikeutta edes katsoa sinuun päin, vaikka olisitte jo miehesi kanssa eronneet? Entä muista pykälistä jotka automaattisesti koskevat sinua, vaikket niitä itse olisi hyväksynyt, saati edes tiedä niistä?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:26"]Onks se MC Tyrnävän Pojjiissa?? Mun mies on siä!! Ookko Kaken vaimo?? Nähään sunnuntain Tyrnävän ympäriajossa! :) t. Esan Liisa
[/quote]
Ei ole, enkä valitettavasti aio kertoa klubia tai paikkakuntaa, mutta asumme Varsinais-Suomessa. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:31"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:26"]Onks se MC Tyrnävän Pojjiissa?? Mun mies on siä!! Ookko Kaken vaimo?? Nähään sunnuntain Tyrnävän ympäriajossa! :) t. Esan Liisa
[/quote]
Ei ole, enkä valitettavasti aio kertoa klubia tai paikkakuntaa, mutta asumme Varsinais-Suomessa. Ap
[/quote]
En ole tuo tyrnävä tyyppi, mutta mainittuasi maailmanlaajuisen ei hirveästi tarvitse edes arvailla mistä voisi olla kyse.
Miksi nämä miehet olivat ennen hyvännäköisiä pitkissä hiuksissaan ja hoikanpuoleisiakin. Nyt kaikki ovat kaljuja ja liikalihavia.
Kaksi ystävääni seurustelee myös jengiläisen kanssa. Toinen meni nyt naimisiinkin =)
Kolmas ystävä taas erosi yhdestä jengiläisestä, en ole varma mikä tarkka eron syy ja muu kuvio oli. Mutta hänen kämppäänsä ainakin muutama jengiläinen murtautui ja hajotti paikat eron jälkeen. Muita eronneita en tiedä.
Ei mulla kyllä kysyttävää ole, joten tää oli ihan ohis kommentti, mut kirjoitinpa kuitenkin.
Niin kuuluu munkin mies. Normaali nelikymppinen perheenisä, ammatiltaan sairaanhoitaja.
En nyt keksi mitä vois kysyä... oletko itse mukana ""pyörätouhuissa""?
Itseä se ei niin kiinosta, joskus jossain pippaloissa olen käynyt. Vähän lapsellista touhua minusta tuo kerhoilu kyllä on..
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:26"]Yleisesti puhutaan, että he ovat vähä-älyisiä eli ovat jääneet ala-aste tasolle. Onhan käyttäytiminenkin saman laista:) Miksi et valinnut kunnon miestä vaan ryhmässä liikkuvan vellihousun?
[/quote]
Riippuu täysin yksilöstä. Muutama tämän klubin jäsenistä on akateemisesti koulutettuja, jotka työskentelevät ihan hyvillä työpaikoilla. Toki joukossa on myös henkisesti alakoululaisen tasolle jääneitä ns. elämänkoululaisia, joilla on vain peruskoulu suoritettuna, mutta he kuuluvat vähemmistöön. Miehestäni ei uskoisi ulkonäön tai käyttäytymisen perusteella, että hän kuuluu jengiin. Aloimme seurustella mieheni kanssa lukiossa, klubiin mies liittyi hieman alle kolmekymppisenä. Ap
Jengiläiset ovat säälittävää porukkaa, jotka eivät pysty huolehtimaan itsestään yksin. Miksi haluat seurustella miehen kanssa, joka ei pysty yksin huolehtimaan perheestä? Porukasss ollaan kovia mutta yksin ollessa vellihousuja?
Vanha tuttuni kuluu varsinais-suomessa nbk porukkaan.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:26"]On siis ilmeisesti jonkun prosenttijengin jäsen? Onko liittynyt siihen teidän suhteen aikana vaiko jo ennen teidän tapaamista? Ja jos kyseessä on prosenttijengi niin kertooko mies sinulle tekemistään rikoksista vai etkö halua tietää, mitä talleilla ja kerholla tapahtuu?
Isäni perusti aikanaan moottoripyöräkerhon, tosin neutraalin ja oli ihan aidosti vaan harrastuskerho, mutta myöhemmin äitini on seurustellut kahden eri jengijäsenen kanssa ja molemmathan niitä rikoksia tekivät ja olivat istuneet vankilassa, mutta äitini ei halunnut tietää mitään mitä kerholla tapahtui eli ei halunnut ns miesten tuovan "töitä" kotiin.
[/quote]
En viitsi kertoa prosenttijengin osalta, vaikka luulen sen olevan pääteltävissä. Mies liittyi kerhoon suhteemme aikana, kun hänen lapsuudenystävänsä suositteli häntä. Olen samoilla linjoilla kuin äitisi oli, eli en halua mielelläni tietää tai kuulla kerhon tapahtumista, varsinkaan negatiivissävytteisistä asioista. Miehen ystäväpiiri koostuu kuitenkin pääasiassa muista jengiläisistä, joten heidän kyläillessään kuulee pakosta joitain asioita. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:28"]Eiköhän se tuosta kuvauksesta jo ole aika selvä mihin kuuluu. Oletko joutunut lukemaan papereista mitä levitellä eteenpäin ja mitä ei?
[/quote]
Kaikki kerhon jäsenet puolisoineen ovat allekirjoittaneet "vaitiolosopimuksen". Ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:28"]Onko se vähän niinku Jaxon siitä Sons of Monarchy sarjasta? Se on aika hyvä sarja.
[/quote]
En ole nähnyt kyseistä sarjaa Ap
Onko miehelläsi prosentti merkki liivissä :)
Onks se MC Tyrnävän Pojjiissa?? Mun mies on siä!! Ookko Kaken vaimo?? Nähään sunnuntain Tyrnävän ympäriajossa! :) t. Esan Liisa