Lue keskustelun säännöt.
Mistä olette ostaneet Lassie-haalarinne?
03.02.2006 |
Talvi- ja välikausihaalari? Onko missään tarjouksia tällä hetkellä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tosin koko oli 86, eli pienten vaatteet myytiin tosi halvalla.joitain haalareita oli pari päivää sitten vielä jäljellä, käy kattoos