Lue keskustelun säännöt.
jos saisit 50egee,niin siivoaisitko
03.02.2006 |
vieraan asunnon kerran viikossa? siis perus siivous,imurointi-moppaus-pölyt? kuukaudessa se tekis sit parisataa egee...
oon vähän kahden vaiheilla. lisä tienesti ei kyl olis pahasta.
Kommentit (5)
mulle ois jo ylimääräsenä 50 euroa kuussa ISO raha !!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Monta tuntia sulla menisi, kun sen asunnon siivoaisit?
näin lehdessä ilmotuksen ja kilautin. huomenna pitäs mennä katsastaan paikkoja...
t.ap
Mullakin sellainen rahatilanne, että voisin vaikka ottaa homman vastaan.
mutta jos tuon summan saapi muutaman tunnin työstä käteen niin mielelläni siivoaisin , jos siis tarvetta olisi :)