Synnyttänyt alapää, onko aina ruma?
Miehet, ovatko mielestänne synnyttäneet värkit rumempia kuin ei-synnyttäneet? Saavat toki naisetkin vastata.
Kommentit (8)
kolme vauvaa ja huomaan itse muutokset alapäässäni. Mies sanoo että ei ole muuttunu yhtään. Liekö koskaan aikaisemmin kunnolla katsonut, vai onkohan vain hienotunteinen..?
On olemassa miehiä, jotka eivät ole koskaan lähemmin tarkastelleet tavaraa. Ehkä kuulut heihin? Jos olet nainen, niin mistä olet saanut väärän tietosi?
Ei pillun ulkonäöllä ole mitään eroa synnyttäneiden/ neitsyiden välillä.
like
Synnyttämättömillä ei aukko ole auki, mutta synnytyksen jälkeen ei koskaan palaudu ennalleen...
Tyystin toinen juttu on se, onko synnyttäneen naisen pimpero ruma. Minun mielestä ei, toki kokemusta synnyttäneistä naisista on vain oman vaimon osalta, joten kovinkaan laajaa empiiristä tutkinusta en ole tehnyt.
Mies +40v
Mitä oikein sekoilet?
Lantionpohjan lihaksistoon ei synnytysvauriot kuitenkaan ulotu.
like
pimpsaa kuin teininä toiselta teiniltä. Ja tiukaksi sanoi lasteni isäkin. Olen synnyttänyt kaksi lasta. Ulkonäkö on muuttunut, häppärit roikkuu hiukan ulkona sen viivan sijaan....
Ei pillun ulkonäöllä ole mitään eroa synnyttäneiden/ neitsyiden välillä.
Sisemmät häpyhuulet voivat olla ulkonevat molemmissa tapauksissa, samoin vaginan "tiukkuus".
Ainoa ero on synnytyksen jälkeisen hormonitasapainon vaihtelun hetkellinen vaikutus ulkosynnyttimien verenkiertoon.
Toki jos fysiologiset muutokset ovat huomattavat (korjaamattomat) voi joissain tapauksissa ero olla vähäinen. Lantionpohjan lihaksistoon ei synnytysvauriot kuitenkaan ulotu.
like