Pieni gallup
Mihin uskot ja kauanko olet uskonut?
En tunne sakkia oikeen ni ois kiva palauttaa mieleen sit näin.
Kommentit (24)
14vuotta uskossa Jeesukseen!Olen käännynnäinen siis perheestäni ja suvustani,jotka nk.pakanoita jaennustajia ja muuta sen ratasta!=)
Luterilaisuuden koin kodikseni,koska ei turhan tuputtavaa touhua.Tärkeimmäksi koen oman hlökoht.suhteeni Herraani!Amen!Eli oma uskoni on niin vahva,etten koe muita uskontoja uhaksi!;)Päinvastoin,joku muuhun uskova voi antaa minulle mietittävää omassa itsessäni jne.(Ja Jeesus ei ole tälläistä kanssakäymistä kieltänyt,eiköhän tuo itsekkin ruokaillut " syntisten" kanssa)
Valitettavasti minun on korostettava em.asioita vain sen takia ettei kaikille palstailijoille jäisi käsitystä Kristityistä nk.tiukkapipoina,jota mielikuvaa täällä viimeajat jotkut ovat luoneet!Surullista!=(
Minä voin sanoa,että minä saan ymmärtää muita ihmisiä,eri uskontoja,eri kulttuureita,juuri siksi että olen Kristitty!!!Juuri siksi,että Jeesus on minussa ja puhuu minulle!Siihen ei tarvita tekoja(minä jos kuka vieläkin syntiä tehneenä olen oiva esimerkki)vain uskoa.
Tämä ei nyt ole mitään käännyttämistä vaan haluan tässä samalla kertoa palstalaisille,että meitä suvaitseviakin Kristityyjä löytyy ja enemmistönä,vaikka suurinosa on niin nöyrää ja hiljaa!Rauha heille!
Mutta jostain kumman syystä tietynlaiset ihmiset valtaavat näitä palstoja ja omalla hurskastelullan luovat kuvaa koko Kristillisyydestä,mikä ei välttämättä ole todellisuutta!Itseasiassa minua hävettää esim.tällä palstalla sanoa olevani Kristitty,kun olen aiempia keskusteluja käynyt läpi!HUH!
Minä toivoisin hyvät tuomitsevat kanssa sisareni,että Jeesuksen opetuksen myötä,otettaisiin ensin se hirsi omasta silmästä ennenkuin mennään ottamaan tukkia veljen silmästä!
Ei sanat enää riitä...=(
Mutta sen jälkeen Raamatussakin ennustettu profeetta eli Muhammed joka toi lopullisen totuuden ja lopullisen Jumalan sanan, joka oli tarkoitettu koko ihmiskunnalle. Sen vuoksi pelkästään Jeesuksen opetuksia seuraamalla ei voi pelastua, vaan pitää seurata meidän profeettaamme, profeettaa joka oli profeettojen sinetti, viimeinen profeetta, jonka Jumala on lähettänyt tälle maailmalle! Ei minua pelota sanoa noin.
noniin, taas päästiin tähän, kerro missä paikkaa raamatussa muhamed on ennustettu? ehkä tiedänkin, mutta sano vaan, kiitos.
Kuinka joku voi uskoa edelleen sellaiseen vajaaseen joka tulee täydellisen jälkeen, eihän se voi olla mahdollista ja Jumalasta peräisin,
Uskoa vajaan syntisen opetuksia kun on jo täydellisen synnittömän opetukset ja esimerkit mallina. jos Jumala ois halunnut että Muhamed olisi se oikea oppi, niin Hän olisi tehnyt Muhamedista täydellisemmän kuin Jeesuksen ja sellainenhan ei ole enää mahdollista, kun jo Jeesus oli Jumalan oma poika ja samalla Hänoli Jumala maan päällä.
Minä ainakin pidän synnitöntä ja täydellistä parempana mallina, pitäköön muut miten haluaa. Jeesus on jo ilmoitettu vanhassa testamentissa ja kaikki on toteutunut.
Jes.53
..sillä vanhempani niin ovat aikoinaan halunneet.
Jo vuosien ajan olen halunnut erota kirkosta, ja tulee ajankohtaiseksi viimeistään mahdollisen lapsen myötä, sillä en halua lapseni kuuluvan mihinkään ryhmään vastoin omaa tahtoaan ja aloitettaan. Juuri mikään uskonto - josko sitten filosofiatkaan - ei tunnu aivan omalta.. Tarina Jeesuksesta on kyllä kaunis. Mutta paljon löydän viisautta satanismistakin.
joten vastataan nyt :) Keväästä -92 alkaen olen saanut olla elävässä uskossa Jeesukseen.