Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, että on raskaana ennen kuin on tehnyt edes raskaustestiä?

Vierailija
03.02.2006 |

Mulla on sellainen turvottava olo mahassa, vähän kipee. Rinnanpäät on arkoina. Aamuisin etoo vähän, Kuukautiset pitäs alkaa reilun viikon päästä. Voinko olla raskaana?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli menkat myöhässä, näillä oireilla tajusin testata

Vierailija
2/9 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaan jostain tiesin, vaikka oireet oli kuin ennen kuukautisten alkua ja niitä odottelin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikken minäkään sitä uskonut.

Vierailija
4/9 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalisti tykkään esim. kahvin tuoksusta, mutta raskauden ensimmäisinä viikkoina se on maailman etovin haju. Myös esim. likaisten astioiden haju koneessa on saanut mut kaksinkerroin. Enkä normaalisti edes ajattele niiden haisevan pahalle.

Toinen ensimmäisistä oireista on ollut aivan järjetön palelu. Toista lasta aloin odottaa keskellä kesää, ja muistan miten töissä piti hakea fleecetakki päälle vaikka sisälläkin oli lämmintä lähes 30C... Toiset taisteli kuumuuden kanssa =)

Vierailija
5/9 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla on sellainen turvottava olo mahassa, vähän kipee. Rinnanpäät on arkoina. Aamuisin etoo vähän, Kuukautiset pitäs alkaa reilun viikon päästä. Voinko olla raskaana?

Vierailija
6/9 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissit hellänä

oksensin ympäri vuorokauden

väsytti, västytti ja väsytti

Koskaan ei mitään testiä tehty ja kohta kahdeksan vuotta tuo lapsi on jaloissa pyörinyt!

Vierailija
7/9 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin sitä itekkin että miten voi olla mahdollista..

Vierailija
8/9 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunsin ennen testiä kipua(jomottavaa) vasemmalla alavatsalla. Rinnat tais olla kans aika arat. Mä tein melki heti testin ja toisen n. 1viikko menkkojen poisjäännistä ja plussaa näytti. Mun menkat ei juuri koskaan ole myöhässä. Pahoinvointi alkoin siinä main ku tein testin=)

Vierailija
9/9 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jo ennen raskaustestiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi