Kevät-Jonathanit, järkkyjä! Kamalia!
Ihan kamalia asuja tänä vuonna!
Pojille oli ruskehtavan harmaa yläosa, lime raita ja musta alaosa.
Tytöille lähes neonpinkki, lime raita ja tummanharmaa alaosa.
Nämä vyötärömallisessa haalarissa. Joku sinisävyinen, sini-vihreä(lime?) taisi olla ainakin pojille tulossa vielä...
Aivan kamalia! Myyjä JJ:ssä oli kanssani samaa mieltä..
Kommentit (71)
Jotenkin tuli hassu fiilis katsella noita hirvityksiä sen entisen Jonathanin linjan jälkeen.
Onkohan niillä suunnittelijat vaihtunut vai mikä mättää? Ensin MotionWear-susimallisto ja heti perään nämä???
Yhdyn edellisiin mielipiteisiin siitä, että se pinkki ja vihertävänharmaa on aika äklöjä. Olis menetelly ilman niitä hihoissa olevia raitoja, jotka ei käy minusta haalareiden pääväreihin lainkaan.
Mutta myyntiin on tosiaan tulossa tuo keltanen ja beige haalari ja kuvien perusteella ne on minusta niin kivoja, että meidän lapset saa sellaset (tytölle kelt. ja pojalle beige). Olen itse mielissäni, että saan tytölle sen keltaisen. V.pun/roosa ja punainen alkoi jo kyllästyttää.
Se beige vauvahaalarikin näytti mielestäni kivalle. Kuvassa kyllä vauva oli mahallaan, joten en näe haalarista kuin vähän yläosaa. Uskon myös, että se lohenpunainen vauvahaalari tulee olemaan nätin värinen.
Pokuli:
Yhdyn edellisiin mielipiteisiin siitä, että se pinkki ja vihertävänharmaa on aika äklöjä. Olis menetelly ilman niitä hihoissa olevia raitoja, jotka ei käy minusta haalareiden pääväreihin lainkaan.Mutta myyntiin on tosiaan tulossa tuo keltanen ja beige haalari ja kuvien perusteella ne on minusta niin kivoja, että meidän lapset saa sellaset (tytölle kelt. ja pojalle beige). Olen itse mielissäni, että saan tytölle sen keltaisen. V.pun/roosa ja punainen alkoi jo kyllästyttää.
Se beige vauvahaalarikin näytti mielestäni kivalle. Kuvassa kyllä vauva oli mahallaan, joten en näe haalarista kuin vähän yläosaa. Uskon myös, että se lohenpunainen vauvahaalari tulee olemaan nätin värinen.
Voisin lähettää vaikka sähköpostilla tuon esitteen sille, joka haluaa kuvat nähdä... Vai onkohan se jotenkin kiellettyä?
Jos vain viitsit myös minulle lähettää kuvia, niin olisin erittäin kiitollinen! :o) Osoitteeni on sophia1979@luukku.com.
tuon esitteen, kiitos kaunis. Tietäisipä sitten jääkö odottamaan noita Jonathaneja vai ostanko Reimatecin. Osoite on lundit@msn.com.
sähköposti osoitteeni on ottimotiainen@helsinkilainen.com
Olin niin ajatellut myös ostavani pojalle jonatanin keväthaalarin, mutta värit eivät kuulostaneet mitenkään kivoilta. Ihan harmittaa kun en viime syksyn alennusmyynneistä valmiiksi kevät haalaria ostanut.
Reiman haalri on sitten taas niin paljon kallimpi =(
Öttis
Viime keväänä oli niin nätti mallisto, miksihän nyt tällainen rimanalitus...:(
... kokemuksia Jonathan-haalareista, onneksi löysin pinonne! Minullekin kiitos esite jos joku sitä kehtaa eteenpäin laittaa. a.pekonen@dnainternet.net Niin sitä tulin kyselemään että voiko Jonathanin haalareita ja esim. Reimatecia verrata toisiinsa? Eli esim. pitääkö vettä yhtä hyvin? Meillä edellinen haalari oli Remu ja siihen olin tosi tyytyväinen. Kertaakaan ei kuravaatteita tarvittu. Nyt tartteis kosteussuojattuja hankkia jo kaksi haalaria joten huokeampi hinta ei olisi pahitteeksi köyhälle ;) Jos joku kehtaa vastailla kokemuksiaan olisin kiitollinen!
Näkisin, kannattaako lähteä Jesperiin ostoksille vai hakea joku muu puku lähempää.. sagajen@gmail.com
viimeksi tytöllä jonathanin vauvahaalari ja vähän sillä silmällä olen uusia pukuja odottanut että sellaisen ostaisin joten jos joku vielä viitsii niin laittaisiko minullekin sen esitteen tulemaan, mirka.vesander@kolumbus.fi.
Tuusis kun toisessa ketjussa kirjoitti värien niissä olevan lohenpunainen/beige.Miltähän ne sitten näyttävät luonnossa?
Täytyy vielä odotella.. =)