!!!!KOLIBRIEN VIIKONLOPPUUN!!!!!!
Kommentit (23)
Täälläkös se minunkin paikkani on?
Jos jotain taustoja niin tosiaan kolmatta haaveillaan, esikoinen on vm 01 ja toinen vm 04 ja nyt on pahapaha paha vauvakuume, välillä tuntu että ihan halkeee... oisko tuosta halkeamisesta johtunu että kierukka alko temppuilemaan... mulle laitettiin siis viime kesänä hormoonikierukka, mutta koko puoli vuotta se temppuili (ainaki mun mielestä) ja nyt pari viikkoa oli isompaa vuotoa ja supistuskipuja päivittäin... kävin gynellä torstaina ja laitto lähetteen gynepolille, ois joku polyyppi tuolla... en tiedä itekkään mitään mistään....ei suostunu vielä ottaa kierukkaa pois. Tulin kotio ja illalla alko tuntuu pistävä tunne alakerrassa ja aamulla soitin uudestaan lääkäriaikaa. Lääkäri tarkasti tilanteen ja kierukka oliki tulossa pois, sanoin että ota pois vain, että kun ollaan jo kolmatta haaveiltukin... mutta miks noi lääkärit suhtautuu niin nuivasti noihin haaveiluihin? Toiki muistutti että " muista sitten että sulla ei ole enää sitä kierukkaa, että sen raskauden taki" HÄH?no ei kai tuota nyt voi unohtaa...
Nyt kun vain tasaantus nää vuodot...eilen tuli pari isoa hyytymää... :P ei kiva...
pitänee oottaa kuumeilujen kanssa sinne gynelle asti että selviää toi alakerran tilanne, sit jos alottas puuhastelut...
Niin että aattelin tulla sitten tänne uudestaan roikkumaan parin vuoden tauon jälkeen... on vain nää palstahomamt yms muuttuneet, että menee totutteluun oma aika...
Kovasti paljon plussaista kevättä kaikille kuumeilijoille minunkin puolesta :)!
Himppu77 ja thokax!
Antzu: Kylläpä ne testit nyt sua koittelee,eikös se Acon oo herkin? Sillä minäkin ajattelin testata viikon päästä. Mulla kun nuo muut testit on näyttänyt aluksi negaa edellisissa raskauksissa. Kestää vissiin sen hormoonin erittyminen meikäläisellä vähän kauemmin.
Nyt on kp 22/28 ja ensi sunnuntaina ajattelin testata jos täti ei tule.
Paljon plussatuulia kaikille!!!
Tarkistin ihan just jäsenlistasta (muutkin jäsenet sen löytävät jäsenen työkaluista) että olen hyväksynyt siut jäseneksi jo 4.2.!!!!!! Kaikki hakeneet olen hyväksynyt!!!!
Antzu