Mulla on ruma nimi!
Inhoan sitä. Ei ollut aikansa muotinimi, semmoisenkin oisin ottanut mielummin.
Kommentit (33)
Vanhan akan nimi on joku Irja tai Aune.
Kaija nimittäin. Olen 30-vuotias, huh. Kaikki muut 50 000 Kaijaa ovat jossain 50-60 vuoden kieppeillä...
yhtään huono itsetunto,hirveä nimi vain.
sisarillani on ns.normaalit nimet.
voi olla jos nimeni olisi vaikka Kerttu niin inhoaisin sitä nimeä!!!
Mutta en minä sitä ole missään virallisesti vaihdellut enkä kurtista kulmiani jos jossain sillä nimellä kutsutaan.
T:Outi 34 vee
ja olen pitänyt nimestäni aina, vaikka se ei näköjään ole niin vanha kuten Aino, joka on minun äidilläni ja se tuntuu olevan nyt suosittu nimi.
Mutta tässä piristysruiske, sillä eräs nuori herra töissäni keksi minulle lempinimen Aliisa, josta olen todella ylpeä, sillä koskaan ei kukaan ole keksinyt minulle lempinimeä ja nyt kaikki tuntee minut nimellä Aliisa, jopa meidän asiakkaat.
Minä olen 54 vee ja äitini 76 vee, siitä voitte päätellä ehkä minkälaisia nimiä mahdollisesti tulee joskus myöhemmin.
Numerolle 8, sanoit ei se ainakaan ole Arja??? Haluan perusteluja eli mikä on nimesi ja miksi Arja sinun mielestä on niin " kauhea" nimi.
MINUN MIELESTÄ KAIJA JA SEIJA OVAT NÄTTEJÄ NIMEJÄ JA SOPIVAT KAIKEN IKÄISILLE NIMEKSI.
nimeni on nimittäin kerttu-liina ja olen iältäni 28v. onko muita saman nimisiä?
Ei ole kiva olla nainen vain Suomessa, venäjällä ja virossa :( Lapsena sain aina kuulla opettajaltani vitsejä I.R.A.:sta... kuten Iran miehet yms...
8 vastaa:
Arja on ok nimi, siis keski-ikäiselle. En sanonut sitä kauheaksi nimeksi, vaan ikäluokkaani " sopimattomaksi" , kuten myös oma nimeni, joka on Raija.
Vierailija:
Numerolle 8, sanoit ei se ainakaan ole Arja??? Haluan perusteluja eli mikä on nimesi ja miksi Arja sinun mielestä on niin " kauhea" nimi.
SE on pilannu mun nuoruuteni ja myös koko perheeni elämän :(
Minusta kaikki nimet, joissa on R-kirjain on pontta ja dynaamisuutta. Esim. " Taru sormusten herrasta" -trilogiassa lähes kaikki vaikuttavat nimet paikannimiä myöten ovat ärrällisiä.
Nimeäisin mielelläni tyttöni Anuksi.
Oikeasti rumia nimia on harvassa, mielikuvat nimestä ja kantajasta eivät vain aina käy yksin.
Itselläni on tosi vaikea mieltää Aunea ja Saimia pikkutytöiksi kun olen tottunut siihen että ko. nimiset ovat vanhuksia. Mutta eiväthän vanhuksetkaan aina ole olleet vanhoja :-)
Ja ikäni on 29-vuotta. Myös muo on kutsuttu jo monta vuotta toisella nimelläni, mutta jos menisin vaikka ala-asteen luokkakokoukseen, niin suurin osa kutsuisi muo Sirkuksi.
Koulussa pojat ja joskus myös tytötkin, halutessaan kiusata/ärsyttää, kutsui Sirkaksi. Joo tosi hauskaa, tai sitten ei?
Vierailija:
Mutta nimeni edustaa minulle " vanhaa minää" , jota ei enää ole.