Te, joilla kiharat tai kiharratte hiuksianne...
mitä ainetta laitatte, jotta kiharat pysyvät?
Itse kiharran hiuksia ajoittain kihartimella ja tarvitsisin aineen, jolla kiharat pysyvät.
löysin englannista Wellan schock waves kiharrenestettä, jolla kiharat pysyivät hyvinä lähes 5 päivää. Suomesta en ainetta ole löytänyt vaikka muita merkin tuotteita täältä löytyykin.
Kommentit (7)
itselläni ei kyllä ole kokemusta kun itse yritän luonnonkiharat saada pois kaikilla mahdollisilla aineilla
*jotkut vielä haluavat näitä kamalia kiharoita =)*
ja mulla on käytössä wellan high hair styling mousse extra strong ja sebastianin laminates curl perfecting polish. Ensimmäinen on muotovaahtoa ja tuo jälkimmäinen jonkinlainen muotoilutuote kiharalle hiukselle. Se rutistellaan pyyhekuiviin hiuksiin ja hiuksiin tulee sellainen eroteltu kiiltävä kihara.
Tosi ahkerassa käytössä mulla on myös keraminen suoristusrauta jolla ihanat (?) kutrini yleensä suoristan.
neloselle vaan terkkuja :o)
Suoristusrauta? Voiko käyttää " lyhyisiin" hiuksiin? Ei yllä edes hartioille.
Olen aina ollut kiharaihminen, mutta kampaajat eivät suostu laittamaan permanenttia kun hius on liian ohutta :(
Suoritusrautoja oli ainakin philipsillä kun katoin. Se tais olla joku geometrics paketti jossa oli suoristusrauta ja muita vaihtoteriä.
AP
kiharat saa hyvin pysymään näin:
ensin kunnon pohjatyö: tyviin tyvenkohottajaa, paljon muotsikkaa
esim.folio tai talouspaperi " rullat" kääräistään hiuksiin. Aloita puolesta välista hiuksen pituutta, kääri ensin latva ja sitten tyveen kohti. ( alle voit suihkasta joka osioon lakkaa)
Lämmitä folioita föönillä jonkin aikaa ja anna olla päässä puolisen tuntia. Hyvät ja pysyvät käkkärät on valmiina:)
Sama pätee piippareihin.
Hiuset saa suoriksi näin:
Ensin kuivat hiukset suojataan jollain lämpösuojalla.
Sitten pienissä osioissa aloittaen niskasa suoristetaan raudalla.
Tiheä kampa kulkee edellä ja rauta perässä (siloittaa mahd. takut ja suoristuksesta tulee siisti))
se on siinä.. ja kannattaa satsata hyvälaatuiseen suoristimeen jossa keraamiset levyt.
Mitä kuumemmaksi suoristin kuumenee ja jos suoristettaessa lähtee hiuksista höyryä sen parempi rauta on kyseessä.
T.kampaaja
Vierailija:
kiharat saa hyvin pysymään näin:
ensin kunnon pohjatyö: tyviin tyvenkohottajaa, paljon muotsikkaa
esim.folio tai talouspaperi " rullat" kääräistään hiuksiin. Aloita puolesta välista hiuksen pituutta, kääri ensin latva ja sitten tyveen kohti. ( alle voit suihkasta joka osioon lakkaa)
Lämmitä folioita föönillä jonkin aikaa ja anna olla päässä puolisen tuntia. Hyvät ja pysyvät käkkärät on valmiina:)
Sama pätee piippareihin.Hiuset saa suoriksi näin:
Ensin kuivat hiukset suojataan jollain lämpösuojalla.
Sitten pienissä osioissa aloittaen niskasa suoristetaan raudalla.
Tiheä kampa kulkee edellä ja rauta perässä (siloittaa mahd. takut ja suoristuksesta tulee siisti))
se on siinä.. ja kannattaa satsata hyvälaatuiseen suoristimeen jossa keraamiset levyt.
Mitä kuumemmaksi suoristin kuumenee ja jos suoristettaessa lähtee hiuksista höyryä sen parempi rauta on kyseessä.T.kampaaja
ja hiukset on kyllä väliin tosi huonokuntoset lakan takia...bläähh...