Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAMMImammojen torstai

26.06.2008 |

http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…

Laitoin pinon alkuun kun en ainakaan löytänyt sellaista... ja äkkiä eteenpäin ettei tulisi kahta ;)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Vuma, voimia ja halauksia! Tosi kurjaa, ei ole sanoja :-(

Mulle voi laittaa la-listaan:

ikä 31 v, kolmatta odotellaan ja la 30.1.

Kävin tänään neuvolassa ekaa kertaa. Olihan "huolehtiva täti", soittelikin mulle vielä perään. Ihan tosi hyvä oli ja varsinkin jos olisin ekaa kertaa liikkeellä, niin ihan unelma. Mutta jotenkin näin kolmannella kerralla se hössötys meni vähän yli.

Ärsytti tosi paljon, kun laittoi mun neuvolakorttiin lasketun ajan 1.2. vaikka se on väärin. Ei korjannut sitä kuitenkaan, kun ultrassa kuulemma sitä tarkastetaan. Mutta ainakin ennen ne ei ultrassa paria päivää muuttanu. Nyt kyllä sanon ultraan mennessä, että la on kortissa vahingossa väärin. Ihan jo sen takia kun mulla kuitenkin on tää ennenaikaiseen synnytykseen taipumus, niin helmikuulle se ei tule menemään.

Paljon on tapahtunut muutoksia neuvolasysteemeissä kolmessa vuodessa. Esim. np-ultran yhteydessä seulotaan erikseen down-riskiä verinäytteellä. Onko muissa kunnissa tätä? Tietenkään ei ole pakko osallistua ja jäinkin miettimään että onko siinä mitään järkeä.

T.Jaffa rv 8+5

Vierailija
22/25 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku mulle ei ainakaa neuvolassa moisesta puhuttu mitään.... vai tuleekohan se automatic sitte np-ultran yhteydessä että ny verikokeeseen...? seki kuulostaa vähä oudolta, muttei mahdotonta sekää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mahdun vielä joukkoon. Täällä yksi, joka on keskenmenoon päättyneen viime raskauden jälkeen ollut niin taikauskoinen, ettei ole uskaltanut kirjoitella ennen np-ultraa, joka oli eilen. Olen kyllä lueskellut plussasta asti tammimasujen pinoja ja hakenut vertaistukea kammottavan pahoinvoinnin sietämiseen. Odotellaan toista lasta, ennestään on tyttö-05 ja tämän uuden tulokkaan laskettu aika on 8.1. Pahoinvointi ei tullut uutena asiana, sillä sitä piisasi viimeksikin aina viikolle 18 asti. Toivon todella, että nyt loppuisi vähän aikaisemmin. Olen välillä ollut tosi huonossa kunnossa ja kiittänyt korkeampia voimia raskauden ajoituksesta ja omasta ammatinvalinnastani, olen siis opettaja ja saanut kitua kotona jo toukokuun loppupuolelta lähtien. Tätä uutta vauvaa yritettiin jo vuosi aikaisemmin, mutta nyt tuntuu suurelta onnelta sekin, ettei tärpännyt aikaisemmin. Kesäloman päätyttyä sitten pitäisi olla jo paremmin ja pursun varmasti työintoa... joo joo.

Muuten oireiden kirjo täällä on aika yhdenmukainen muiden kanssa. On hiustenlähtöä, ällötystä, unettomuutta jne. Odotan tämän pahoinvoinnin loppumista niin kovasti, jotta voitaisiin esikoisen kanssa vähän nauttia kesästäkin. Ei ole oltu missään tähän mennessä, mutta jos loppukesälle saisi jonkun Muumimaailman reissun ujutettua.

Tii 12+0

Vierailija
24/25 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kai meitä voi liian montaa tässä porukassa olla :)

Vierailija
25/25 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille keskenmenon kokeneille voimia ja isot pahoittelut...

Itse koin maaliskuun lopussa keskenmenon,tuulimuna ilmeisesti,ja heti sen jälkeen tulin raskaaks,ei edes menkkoja välissä...Nyt menossa siis 11+4 ja kaikki kunnossa...

Kyllä teilläkin tärppää kun jaksaa vaan yrittää,pidetään peukkuja!!!