Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****Heinänyyttien odottajien maanantai****

17.07.2006 |

Huomenta! Onnea, onnea oikein paljon uusien iki-ihanien pienokaisten vanhemmille!

Täällä viikonloppu meni äkkiä ohitse. Laitoin mustikat ja mansikat pakkaseen, vielä täytyisi viinimarjoja vähän kerätä sinne. Raparperiakin olen pakastanut, mutta se on vähän harmillista, ettei se säily niin hyvänä pakkasessa.

Kävimme perheen kanssa isomummin iki-ihanassa ulkosaunassa sellaisilla seurauksilla, että lauantai-sunnuntai yö menikin supistuksien kanssa valvoskellessa. Nyt supistukset ovat lisääntyneet niin, että niitä tulee epäsäännöllisesti myös päivisin ja yöt menevät huonommalla unella. Vaan kun ei sitten kuitenkaan mitään tapahdu...No, vielä se vauva syntyy, sitten kun aika on... :D Perjantaina minulla on sitten polikäynti vauvan kasvun arvioinnin vuoksi, ettei pikkuruinen ole kasvanut liian isoksi minulle. Painoarvio oli viimeksi 37+0 2,8-2,9kg mutta saa nähdä millaisen kasvuspurtin lienee neitokainen ottanut. :D

Ruoka ei oikein enää maistu ja masu on sekaisin, selässä jomottaa, mutta mitäpäs tässä sen enempää valittelemaan. Tänään tekisi mieli käydä vilkuilemassa kantoliinaa ja imetyspaitaa, kun kesälomarahatkin tulivat(ja tätä menoa pian ovat myös menneet...)

Hyvää vointia ja mukavaa päivää!

t.Saraida rv38+5

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä stten muuta...taidetaan lähteä kävelylle....

Vierailija
2/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on hiljaista meidän pinossa. Itsekin tosin ollut nettipimennossa vaikka kuinka kauan ensin oli tietokone rikki ja sitten ukkonen hajotti modeemin ja korjaajan saaminen kesti. Kai tuota on sitten tullut nettiriippuvaiseksi kun melkein kyntensä jyrsinyt kun ei ole saanut toisten kuulumisia lukea.

No itse asiaan, onnea kaikille niille onnellisille jotka on tuhisijansa hakeneet. Itse vähän ristiriitaiset tunnelmat kun väliin tuntuu että olisi ihana saada vauva HETI eikä hetken päästä ja taas hetken päästä tuntuu että kun saisi nauttia vielä jonkun aikaa kesästä tuon pikkuneidin ja toki noiden murkkujenkin kanssa niitä tosin harmillisen vähän pääsee näkemään saati että suostuisivat äidin kanssa lomaa tuhlaamaan.

Mulla eilen masua poltteli ja odottelin josko jotain tapahtuisi,mutta se meni sivu, maha vaan ollut sevon monta päivää eikä uskalla minnekkään lähteä kun täytyy pysytellä lähellä vessaa. Muutama supistuskin oli illan ilona vaan eipä tuostakaan kummempaa tullut ja yökin meni hyvin, oli ihana saada nukkua pitkästä aikaa kunnolla nyt tuntuu että jaksaisi tehdä vaikka mitä. Mulla kyllä tekemistä riittäisi, vauvan vaatteet pitäisi järjestellä hoitopöydän laatikoihin,mutta kun tyttö kantaa niitä nukelle sitä mukaa kun minä järjestän niin laitoin takaisin koriin pöydän päälle.

Mites muilla vauva liikkuu? Minä välillä ollut huolissani kun tuntuu ettei mitään tunnu, on toki ollut hiljainen koko raskauden samoin kun tyttö viime raskaudessa. Olisi vain paljon turvallisempi olo kun ei tarvisi koko ajan kuulostella ja töniä masuasukkia. Pojat meillä tuntui aikanaan tulevan vatsanahasta läpi eikä tosiaan tarvinnut epäillä etteikö kaikki olisi kunnossa.

Jaa-a jospa lakkaisi jaarittelemasta ja antaisi palstatilaa muillekkin ja palaisi takaisin jos ilmenee oikein asiaakin

Mikaido73 rv 38+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...täällä taas 1 huonosti nukuttu yö takana :(

Illalla väsytti tosi paljon, ja kun menin sänkyyn, en ole ihan varma olivatko supistuksia vai mitä, mut alkoi vihloa vähän väliä. En saanut sitten unta ja iski hirveä päänsärky. Vihlonta lakkasi mut unen sain vasta kolmelta yöllä.

Ja loppuyön näin painajaisia...

Nyt olen ihan poikki, saisi jo syntyä!

En jaksa enempää nyt edes kirjoitella.

Ras-mam ja poika rv 38+4

Vierailija
4/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missinmitoilla 3940 g , 51 cm ja kesäpipo 34 cm. Rv:t oli 40+6.

Kotiuduttiin sairaalasta eilen ja nyt harjoitellaan elämää kolmen lapsen vanhempina. Esikko 4 v. suhtautuu jo nyt hyvin suojelevasti pikkusiskoonsa ja pitää tätä sylissä hienosti, laulelee ja suukottelee. Kakkonen 1 v 2 kk myös omalla tavallaan pitää vauvaa hyvänä, välillä täytyy vahtia ettei ole liian raju vauvaa kohtaan, osaa kyllä nätisti silitelläkin. Paremmalla aikaa yritän kirjoitella synnytyskertomusta synnytyspuolelle. Kaikenkaikkiaan synnytyksestä jäi hyvä mieli ja kivut oli hallinnassa.

Jaksuja ja kärsivällisyyttä vielä kaikille mahakkaille!!! Ja onnea jo nyytin saaneille!

Vierailija
5/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Nett@ ja kaikki muutkin, jotka juuri vauvansa saaneet.

Eilen meni minulla sitten eräpäivä umpeen ja nyt jo toiveikkaana odotan kaikkia merkkejä alkavasta, kun lastenhoitokin olisi järjestetty pariksi päiväksi.

Nyt ei vaan mitään tunnu, täytyy kai alkaa siivoamaan tai muuta rasittavaa tekemään.

Pieniä supistuksia tulee harvakseltaan, mutta ei tarvii vielä edes irvistää, joten ei kai ne mitään auta.

Yöllä on tosiaan nukkuminen pätkittäistä ja unet on tosi outoja ja sekavia. Onneksi ei mitään särkyjä ole, kuten Ras-mamilla on ollut, toivottavasti päänsärky on helpottanut ja saat päivällä edes nukuttua.

Koittakaa jaksella muutkin,

Meriaani rv 40+1

Vierailija
6/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...toivoo ettei toi aurinko noin kovin paista. Jotenki mielummin olis täällä sisällä viileessä, mut tulee niin huono omatunto ku tuo killottaa tuolla taivaalla.

Tänään oli taas neuvola. Neuvola täti oli eri ku mitä aiemmin ja sf-mittakin oli sitten jäänyt samaksi kuin edelliskerralla pari viikkoa sitten. Tän uuden tätsyn mukaan johtuu siittä että vauva on jo laskeutunut tonne alas, niin sen vuoks mitta pienenee..pitääkö tämä paikkaansa? Vai johtuuko vaan mittaajasta?

Täälläkin yöt menee miten sattuu...mies nauroki tuossa yks ilta tyynytaistelun jälkeen että mahtuukohan hän enää tänne ollenkaan ku koko sänky on strategisesti oikein aseteltuja tyynyjä täynnä. Sit ku käännät kylkeä niin koko show uusiks..uudet tyynyt asettelut...huoh..

joo, mut ei kai se auta... ulos kai tässä on lähdettävä..

gia

Vierailija
7/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan varma mutta yöllä saattoi tulla supistuksia tai sitten olen nähnyt toiveunia :)

Aamulla suunnattiin heti neuvolaan.Painoa oli tullut 400g viikossa,johan tätä on tullutkin ihan riittämiin.

Kaikki oli toosi hyvin muutenkin,hemoglobiini oli ensimmäistä kertaa hieman laskussa.

Synny jo pieni poikanen,äiti olisi nyt ihan valmis!

Me asustellaan tälläisessä rintamamiestalossa ja yläkerrassa on 2 huonetta joita me ei tietysti kahdestaan käytetä.Ovat olleet rojuvarastoina..äsken kuitenkin sain kimmokkeen ja siivosin toisen niistä vierashuoneeksi ja tuolle tulevalle isälle nukkumishuoneeksi,kun tekee välillä yövuoroa ja meillä ei ole makuuhuoneessa ovea.

Ollaan ovikammoisia ihmisiä:)

Kohta käyn ostamassa markiisi kangasta ja kaveri ompelee siihen verhon johon ajattelin painokuvioilla kirjoittaa BedTime..Shh...

Nyt kultsi huutelee keittiöstä syömään..pitää mennä.Ihanaa ja auvoista päivää meille kaikille heinäkuisille!!

Oumai ja Gore rv 38+4

Vierailija
8/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..14.7. klo 23.20 ihana pikkuprinsessa 47cm 3040g. Raskausviikkoja oli takana 38+4, lapsivedet meni klo 10.30 ja ehti neiti vielä nähdä päivänvalon saman vuorokauden aikana.

Onnea kaikille muille nyyttinsä saaneille ja mukavaa loppuodotusta muille!

elle06 ja pikkuprinsessa 3vrk

Vierailija
9/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on samanlainen tyynyrumba, kuin teillä, Gia. Ja sitten vielä kun kylkeä kääntää kuuluu vaan kauhea ähinä kun yrittää saada sen mahan tulemaan perässä. Miehen mielestä, tosin, ne tyynyt on tosi mukavia ja joskus onkin mun tyynyt vähin äänin siirtyneet miehen jalkojen väliin, vaikka alussa valitteli kun ne vievt kaiken tilan...

Eilen tuntui, että jotain merkkejä alkoi taas ilmaantua. Vessanpönttöön ilmestyi joku rusehtavan limaiselta (anteeksi kuvaus) näyttävä kokkare. Ajattelin tietysti olevan limatulppaa. Sekin voi ilmeisesti olla rusehtavaa, jolloin synnytys taitaa olla jo lähempänä. Näin olen ymmärtänyt. Joskus tuntuu vuotavan jotain kellertävää nestettäkin, mutta pissaa ei mielestäni ole (olisko siis valkovuotoa??). En vieläkään tiedä, tietäisinkö jos tihkuisin lapsivettä, mutta ei sitä ainakaan siinä tapauksessa paljon tulisi kerralla.

Käveleminen alkaa olla aika hankalaa, kun tuo paineen tunne vaan lisääntyy. Vatsassa on ollut menkkamaisia kipuja, mutta muuten ei ole supistellut kivuliaasti vielä. Luulenpa meneväni pari päivää ainakin yli.

Viikonlopun grillikutsut meillä meni hyvin, eikä päästy ohjelmaosuuteen asti (lue: ei mennyt lapsivedet tai tullut lähtöä synnärille). Olisi kyllä tullut ikimuistettavat juhlat, jos emäntä olisi lähtenyt synnyttämään kesken kaiken...

Lähdenpä löysäilemään taas tästä. S:istä olen kokeillut sitä hauskinta, mutta saunaa ei ole ja siivota en halua, koska se taas väsyttää... Mutta ei kai ole kiire viela. Hyvää viikonalkua kaikille!!!

Buddy77 rv 39+4

Vierailija
10/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jotenkin niin kypsyttämään tämä odottelu vaikka olin niin valmistanut itseäni että en edes odota mitään tapahtuvaksi ennen rv40, kun ei ole mitään aikaisemmissakaan ennen sitä tapahtunut... Kuuluu vaan varmaan asiaan. Aamulla oli mullakin neuvola, kaikki vaikutti olevan ok. Ainut vaan että painoa oli tullut peräti 800g viikossa, huh. No, nestettä on selvästi kertynyt ja vatsa ei toimi niin kait se kerää painoa. Ja eipä tässä joka tapauksessa montaa viikkoa ole jäljellä, pitää ajatella positiivisesti :-) Sf-mitta oli pysynyt samassa kuin viikko sitten, muistelin kyllä molemmista aikaisemmista raskauksista että tälleen lopussa se sf-viiva mulla vasta hyppäsi yläkäyrälle, mutta ei nyt jostain syystä. Jospa ei tällä kertaa tulisikaan yli 4kg, no joo, toivossa on hyvä elää...

Mukavaa odottelua kaikille heiniksille, ja onnea heinävauvan jo saaneille,

Hannele 38+5

Vierailija
11/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

S:istä nyt kokeiltu kaikkia...Risiiniöljyn litkimistäkin jo harkitsin,mutta taidan kuitenkin jättää väliin....Isot lapset (7 ja 6v.) tulivat käymään kotona " päiväkylässä" ,kun ovat jo viikon viettäneet iso-tädin ja mummin hoiteissa...Kyllä onkin mukavaa,kun taas on ääntä talossa ja telkkari pauhaa;-) Eiköhän se pikku-veikkakin nyt intoudu syntymään....muuten menee keskiviikkona 42+2 käynnistykseen....Jos tilanne kyllin kypsä niin puhkaisevat kalvot,muuten Cytotec-tableteilla....onko kellään kokemusta tableteista? Kyllä tämä odotus on pitkä! ehkäpä alan kasata uutta hoitopöytää...

Vierailija
12/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain kertomaan tässä sairaalasta kotiuduttuamme, että meilläpä tuhisee ja tuhnuttaa täällä kotona minun vanhassa kehdossa semmoinen aivan ihana pikkunyytti puolentoista tunnin päästä tasan kolme päivää vanhana :) En melkein usko sitä itsekkään, mutta ihan totta, me saatiin taas maailman ihanin vauva, voitteko kuvitella??! Se on vaan niin ihana...

Pikkupojalla oli syntyessään painoa 3455 g ja pituutta 49,5 cm ja pipo oli 35,5 cm. Päässä peikkopojalla komeili ihan pikimusta ja tuuhea tukka ja korvissa sekä selässä ja käsivarsissa on ihanaista pehmyttä mustaa peikkokarvaa. Ja vanhemmat ovat molemmat vaaleita kuten oli myös siskonsa... Eiikä siskollaan ollut ainakaan näkyvää karvaa vartalolla. Yli 600 g siskoaan isomman pojan synnytyksestä selvittiin huonosti toimineen kohdunkaulanpuudutteen ja ilokaasun voimin ja palautuminen on kyllä ollut supernopeaa. Poika syntyi raskausviikoilla 40+4.

Voi me ollaan kaikki niin onnellisia! Vauva tuntui heti niin omalta ja ihanalta ja oma olo on mitä mainion, paljon kivempaa on nyt kuin mitä oli esikoisen kanssa. Ja Mimosa 1v10kk on aivan innoissaan vauvasta eikä malttaisi pitää näppejään erossa. Kissan kans kyttäävät koko aika tässä kotonakin vieressä ihmetellen että " mikä toi on?!" , Mimosalla niin onnellinen hymy kasvoillaan.

Minä oon täällä ihan hymy korvissa ja aivan rakastunut...

Niinaemo ja peikkorinssi 3 pv sekä isosisko Mimosa 1v 10kk

Vierailija
13/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut taas kaikille jo vauvansa saaneille!

Tänään oli käynti äitipolilla vauvan painon vuoksi, eka kerralla arvioitiin, että yli neljä kiloinen ei mahtuisi alakautta syntymään. Nyt arvioitua painoa oli jo 4,4kg!!! ja perjantaina käynnistetään, jos ei ennen sitä tapahdu mitään. Kylläpä nyt alkoi hirvittämään, ensimmäistä kun odotan, niin kuulostaa tuo paino aika hurjalta.

Onneksi mun työkaveri osaa vyöhyketerapiaa, kokeilen sitä tänään, kun ei noista perinteisistä " ässistä" näytä apua olevan. Selkäkipu on pahin ongelma, nukkua ei enää pysty. Eihän tätä kuitenkaan loputtomiin kestä!

T: Ansku ja poju 40+3

Vierailija
14/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea teidän vauva uutisia! Voi kun saisi itsekin pian vauvan syliin!!! Olen puhunut vauvasta paljon tulevalle isoveljelle (1v10kk), ja kovasti tuo käy masua kattomassa ja " kertoo" että äitin masussa on vauva. välillä taputtaa ja halii mahaa ja hokee vauvaa.. Toivottavasti ei olis aivan kamalan mustis (mitä kyllä luulen..)

Eilen tuli yksi vaivainen supistus ja tänään on kiristellyt mahaa, mutta ei mitään tositoimiin viittaavaa.. Esikoiselta alko suorilta säännölliset supparit ja limatulppa irtos. 9h50min. kuluttua olikin esikoinen syntynyt.. Jännityksellä odotan miten tän kakkosen synnytys lähtee käyntiin ja miten nopeeseen tulee.. Onneks sairaala on tossa ihan vieressä, jos meinaa, että vitkuttelen liian kauan kotona:)

Parvekkeella kuivaa kehdon lakanat ja verhokatos, tänään pääsee silittelemään ja laittamaan pedin valmiiksi. aattelin vähän kattoa tuon sairaala kassin sisältöä, kun täältä ei saa sairaalasta mitään (paitsi vauva tietysti). Tuntuu ihan pölhölle, että pitää viedä omat vaatteet.. Yhdessä rautakaupassa oli t-paita, jossa teksti " nainen työssä" . aattelin, että siinäpä olis hauska synnytyspaita! Nyt taidan mennä keittelemään kahvia, kun en ole juonut vielä koko päivänä..

wekku 38+?

Vierailija
15/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Kävin aloittamassa vauvapinon vauvapalstalle. Käykääpä laittamassa kuulumisia...

Teille loppukuun kärvistelijöille tsemppiä! Tiedän mitä tuskaa ne viimeiset viikot on.

t.mm

Vierailija
16/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi yritys... Sormi vähän lipsahti...

Minullakin oli tänään neuvolaaamu. Eipä siellä kauheesti mitään uutta tullu esille, kun ei mun olossa ole muutenkaan mitään ihmeempää muutosta tapahtunu. En vielä edes näillä viikoilla tiedä miltä supparit tuntuu, siis ne mitkä kivistää. No ehkä niittenkin aika vielä tulee.

Oli kiva et oli oma terkkari palannu lomalta. Luotan sen tilannearvioon kuitenkin paremmin, kuin jonkun tuuraajan. Vaikka sijainenkin oli tosi kiva ihminen. Oma terkkari oli sitä mieltä, et mun ei tartte kauheesti murehtia sitä verenpaineen nousuakaan, kun kaikki muuten on hyvin. Voi olla et verenpaine nousee vaan entisestään, jos kovin tuumailee sitä raskausmyrkytystä... Neuvolantäti meinas et ei mun vauveli ole vielä ihan lähi päivinä pois tulossa, jos ei tee yllätyshyökkäystä;) Oli kuulema vielä sen verran ylhäällä. Ei kuulema ole kovin isokaan (mitä käsituntumalla voi arvioida), joten ei ole senkään puolesta kovin kiire pois vielä tulla.

On tämä vaan jännää tämä odotus! En ole kauheesti vielä aikaisemmin viittiny ajatella koko synnytystä ym:ta, mut kyllä tässä viimeisillä viikoilla se H-hetken lähestyminen käy väkisinkin monta kertaa päivässä vaan mielessä. Ei kauheesti vielä hermostuta, mut vähän jänskättää... Näin kun ensimmäistä odottelee ja kun ei ole omakohtaista kokemusta siitä synnyttämisestä, niin ei osaa oikeen pelätäkkään. Ja ainakin mitä heiniksien synnytyksiä olen lukenut, niin monellahan se taitaa mennä kuitenkin aika hyvin. Kerranhan se vaan kirpaisee... Jospa siitä hengissä selviää.

Onnea kovasti kaikille nyyttinsä jo saaneille!

Netta rv 39+5

Vierailija
17/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko itelläkin välillä kirjoitella jotain kuulumisia vaikkei niitä liiemmälti taida olla.

Supistukset ovat nyt vajaan viikon aikana muuttuneet tiukemmiksi ja hivenen kipeiksi muttei kuitenkaan ole mitään synnytyssupistuksia. Iltaisin supistelee enemmänkin ja aina herää pieni toivo että josko ne siitä kovenisivat. Mutta ei... Limatulpan mahdollista irtoamista kyttään joka vessakäynnillä, kun esikoinen syntyi parin päivän päästä tulpan irtoamisesta, mutta eipä ole nyt näkynyt sitäkään. Nyt voi todellakin sanoa, että kyllä odottavan aika on pitkä! Ikävintähän tässä on se, että laskettuun aikaankin on vielä 1,5 vkoa eli tämä aika voi muuttua vielä toooodella pitkäksi...

Ihana lukea jo synnyttäneiden viestejä ja toivoa pääsevänsä pian samaan joukkoon.

- Antracite rv 38+4

Vierailija
18/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Tänään oli vuorossa käynti äitipolilla, koska rv 36+5 yksityislääkärin painoarvio oli vain 2.3 kg ja lapsivettä oli hänen mukaansa normaalin alarajalla. No joo, mutu piti paikkansa eli ihan viikkoja vastaava vauva oli, painoarvio nyt rv 38+2 oli 3.2 kg ja vauvalla kaikki hyvin. Ja lapsivettä ihan normaalisti, napavirtaukset ok...PAH sanon minä...oli kyllä maailman p***** lääkärikäynti taannoin, käteen jäi kova huoli vauvan voinnista ja 70 euroa vähemmän rahaa...

No, vähemmän positiivinen juttu oli, että verenpaine huiteli korkeimmillaan 161/108 ja virtsassa oli proteiinia. Ei muuta kuin toksemiaepäilyn vuoksi verikokeisiin ja niitä sitten odottelin pari tuntia...onneksi veriarvot kaikki normaaleja, enkä joutunut jäämään osastolle. Tilanne alakerrassa nääs vielä ihan epäkypsä, kohdunsuu sormelle auki ja kanavaa sentti jäljellä.

Hohhoijaa, tuleepahan tämäkin koettua! 2 edellisessä raskaudessa on ollut alhainen verenpaine ja nyt kaikkea muuta! Keskiviikkona neuvolaan mittauttamaan paineet ja antamaan virtsanäyte ja polille kontrolliin pe. Toivottavasti kaikki ok. Muutenkin hassua, eka kerta koko mun raskaushistorian aikana, kun virtsasta löytyi jotain, aina aiemmin ollut näytteet puhtaat.

Kaipa saisi jo alkaa vauva pian syntymään, ettei mamma menee kovin pahaan kuosiin :( Kun sen tietää jo kokemuksesta, että neste lähtee räjähdysmäisen nopeasti heti synnytyksen jälkeen....mutta palataan.

T: Sandis77 rv 38+2

Vierailija
19/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltoja vain kaikille, ajattelin tulla muutaman rivin kirjoittamaan kun tulin juuri saunasta missä olinkin pitkän kaavan mukaan kun yksinään olen nyt kotosalla, kun mies ja lapset lähtivät mummolassa käymään. Niiden pitäisi tulla sitten ke-iltana mummon kera tänne, nyt kyllä toivon että sitä ennen ei maha-asukin kanssa tapahdu mitään :-)

Huomasinkin että ollaan samoilla viikoilla Rasmamin kanssa, eli itselläni tänään 38+4 ja olo aika tuskanen....no, mutta onneksi ei perjantai ole enää kovin kaukana :-) tänään olin miehen siskon kanssa kaupungilla ja tuli pyörittyä kaupoissa, suhteellisen hyvin jaksoin kun oli ihanan viileää.

Huomenna olisi neuvolakäynti, saapi nähdä mitä siellä sanovat. Mutta nyt poistun elokuvaa katsomaan...

Tupuhupuna+rv 38+4

Vierailija
20/20 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin mennään viikoilla 38+4 ja myöskin olo melko ahdas,jos se vaikka kuvaisi parhaiten.

Itsekkin äsken pitkästä aikaa saunoin,toiveet tietty korkealla.Tänään on myös supistellut enemmän kuin muina päivinä.Varsinkin tuossa iltapäivällä tuli 3tunnin aikana epäsäännöllisiä useita.

Tule tule pois jo :)

Nääh,aamulla taas heräät ja huokaat " ei siis vieläkään" ja hauskaa tosiaan on se että sinne laskettuun on vielä aikaa.Mutta jotenkin takaraivossa soi justiinsa se " laulu" jota on mulle hoettu viikosta 36 " sehän voi syntyä milloin vain" ja se toinen " laulu" l.a on plusmiinus 2viikkoa.Hmph.

Nooh,katsellaanpa taas huomenna paistaako aurinko ja kuka pääsi synnyttämään!

Jaits,kun taas joulii jossakin tuolla...

Oumai ja Gore rv 38+4