Heinisten perjantai
Kommentit (22)
Itse olen innostunut Novitan ohjeista www.novita.fi Olen tehnyt jo pari erilaista vauvan villistä niillä ohjeilla. En ole kovinkaan hyvä soveltamaan itse, joten tarvitsen tarkat ohjeet. Tuolta kyllä löytyi ainakin minulle riittävän yksityiskohtaiset valmistusohjeet.
Kävin juuri tässä menneellä viikolla ostamassa mammafarkut. Lindexiltä löysin mieleiseni: selästä on ihan normaalilla korkeudella vyötärö ja edestä jää mahan alle. Eli siis kivaa normaaleihin matalalantiofarkkuihin verrattuna on se, ettei pylly vilku kumarrellessa :) Ne olivat myös kivan naiselliset, kun takataskuissa on brodeerausta ja pari paljettia. Ja ainakin viikon käyttökokemuksella voin sanoa, että hyvät on! Ostin myös toiset ihan tavalliset melko matalavyötäröiset housut - vaan kokoa isommat kuin tavallisesti. Uskon niidenkin mahtuvan monta kuukautta vielä.
Terv. Suippo ja Emppu 16+2 (olin eilen katsonut päivät jotenkin ihan sekaisin :))
Mulla on vähän sama ongelma kuin monilla muillakin näyttää olevan, pinot käyn kyllä lukemassa, mutta kirjoitusinto on ollut vähän hukassa. Tässä nyt kuitenkin perjantain kunniaksi jotain mietteitä.
Poika/tyttöoloista, en tiiä onko tää poikaolo, mutta luulen silti että masukki on poika. Tiedän tarkkaan hedelmöittymishetken, joten vähän senkin perusteella arvelen poikaa. Yhtään ei ole kyllä väliä kumpi tulee, tästä on haaveiltu niiiin pitkään että!
Aiemmin on ollut puhetta liikunnasta, itse olen yrittänyt käydä salilla pari kertaa viikossa. Se on kätevää kun voi määrätä itse tahdin. Lisäksi steppereissä on sykemittarit, niin voi katsoa ettei syke nousisi liikaa. Sitten olen tehnyt pitkiä kävelyitä, joita kyllä selkäkipu vähän haittaa. Pian ajattelin aloittaa mammajoogan, jos vain ryhmään mahtuu.
(.) masu kasvaa ja liikkeitä on tuntunut reilun viikon verran. Se on älyttömän hauskan tuntuista! Hurmaavaa! Voisin vain makoilla ja kuullostella niitä. Mammahousuihin pitäisi siirtyä, mutta en millään löydä sopivia mammafarkkuja, kun ei niitä viitsisi hirveän monia ostaa. Pian täytyy kyllä yrittää uudestaa, kun kohta ei ole mitään päälle pantavaa enää.
Sellaista piti kysyä, että oliko täällä pinossa käsityöihmisiä? Oisko jollain vinkkiä mistä löytäisin netistä ohjeen vauvan neuletakkiin ja/tai pieniin tossuihin. Olen aika huono näissä käsityöjutuissa, mutta kovin innostunut. Tarkat ohjeet siis tarvitsisin. Kiitos avusta, jos joku osaa vinkata.
Hyvää viikonloppua kaikille!
bisous rv17+4