Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aivan kypsä remonttiin :(

Vierailija
03.02.2006 |

Yhteistuumin sovittu ja aloitettu remppa on muuttunut elämäntavaksi, tunnen itseni niin huijatuksi. Mies sanoi että paras tehdä kaikki itse, niin säästää kuluissa. Määräpäiviä valmistumiselle on ollut useita, aina siirtyneet eteenpäin kukin mistäkin syystä.

Sovittuja talkoita kavereiden kesken on ollut vain muutamat, kun kukaan muu ei osaa tehdä tässä meidän rempassa mitään. Veljensä on käynyt silloin tällöin auttelemassa mutta tuntuu ettei homma etene niillä kerroilla senkään vertaa.

Nyt tietysti olen viimeisilläni ja hullu menin uskomaan että tottakai kaikki on valmista kun vauva syntyy. Tänne rakennuspölyn ja listojen keskelle se on sairaalasta tuotava :( Mies ei suuremmin juhli ja käy säännöllisesti duunissa, mutta en vaan tiedä miksei saa aikaiseksi.

Ottaa päähän vastailla kysymyksiin rempan valmistumisesta, kun ollut niin kauan kesken jo. Nyt ahdistaa ihan sairaasti, kun tiedän että vauvan synnyttyä aika on kortilla. Joko mies remppaa eikä hoida vauvaa tai toisinpäin. Olisin jo valmis pistämään myyntiin tämän unelmien kodin, niin paljon harmittaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remontilla on vaan taipumus venyä. Nimim. kotirintamamies

Vierailija
2/5 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes molemmat myönnettiin että pakko panna talo myyntiin. Mies myönsi että lopulta masentui kaikesta tekemättömästä niin ettei pystynyt tekeen enää mitään.

Ei vaan uskonut että kannattaisi teettää jos itse ei ehdi eikä jaksa. Nyt muutetaan kerrostaloon. Piti uhata että lähden ennen kuin mies suostui. Nyt on remontit loppu minun kohdalta.

Minäkin tulin laitokselta vauvan kanssa taloon jossa ei toiminut vessa eikä suihku. Repikää siitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on pakko maksaa remonttimiehestä. Kaikkea vaan ei voi saada - ei varsinkaan halvalla.

Vierailija
4/5 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman palkattua apua. Talo nimittäin tehtiin niin. Se riitti. Toista projektia ei tule.

Vierailija
5/5 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laminaatit 2 huoneeseen. Rivitalossa asutaan ja onneksi ei tarvitse enää rempata, ainakaan pitkään aikaan.