Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mikä on mielestäsi minimi " vararahasto" , joka 2-lapsisella perheellä pitäisi olla säästössä " pahan päivän varalle" ?
02.02.2006 |
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sillä saa jo muutaman sairaalalaskun maksettua tai joitain kodinkoneita, jos sattuu hajoamaan.
jos tulee jokin yllättävä juttu. Meillä ei ainakaan oo mitään tonneja varaa säästää! Oiskin!
400e on toisella tilillä.
mielestäni sopiva. Se on siis ihan erillään ja käytetään vain jos on ihan pakko. Muut säästöt on sellaisia, jotka sitten käytetään hankintoihin jne.
Alue: Aihe vapaa
mutta ehkä 3000-4000 riittää!