Miksi joillain roikkuu sisemmät häppärit ulompien "ohi"?
Eli siis että jos nainen seisoo normaalisti, niin ei ole semmoinen "viivapimppa", vaan sieltä tursuaa sisemmät häppärit ja/tai klitoris näkyviin.. Liittyykö se synnytykseen jotenkin vai mistä tämä johtuu?
Kommentit (381)
Vierailija kirjoitti:
Olin jotain12 tai13 vee kun mulla alkoi pikkuhäpyhuulet tulemaan näkyville isompien häpyhuulien välistä ja se oli jotenki outoo kun kaikki näkyi eikä oikeen keneltäkään kehdannut kysyä. Siitä on kolme ja puol vuotta aikaa, oisin halunnut et olis enemmän karvoja et ei kaikki näkyis kun jotenkin en kehtaa olla alasti missään kun pelkään et joku huomauttelisi. Hermoilen ehkä turhaan ja kundikaveriakaan ei oo ollut tän takia. että vanhapiika varmaan sitten.
T. pertsa 60v.
Kuulostaa hienolta tuommoinen peli...
Minulla on alkanut pikkuhäpyhuulet näkymään kun ne ei vuosi sitten vielä näkynyt yhtään. Kuin paljon ne tulee ulos loppuen lopuks? Oon 13 enkä oo nähnyt urheilusuihkussa kellään samaa. Mun karvatkin on nii vaaleet ettei ne peitä mitään vaik haluisin.
Mulla on pieni viiva vaan jalkovälissä ja aattelen et kasvanko ikinä naiseksi sen suhteen kun oon jo 16v. Kenenkään pojan kans en oo ollut alasti kun ei pimppa oo sillee kehittynyt vaik muuten oon kehittynyt normaalisti kait.
Uskoisin niiden ulkohäppäreiden lisäävän miesten kiimaa.
Haittaako tursopimppi yhdyntää?
No jo taas tarpeellinen puheenaihe!
Vierailija kirjoitti:
Haittaako tursopimppi yhdyntää?
Ei, paremminkin sellainen mahdollistaa vulkaanisen ejakulaation miehelle.
Ei nappaa velhon hiha. Mieluummin käytän omaa kättä.
Vierailija kirjoitti:
Luit kuitenkin! Vastasit myös!
Tursopimppiin on ihana upottaa naama. On pimppiä naaman täydeltä. Aivan kuin syntyessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei nappaa velhon hiha. Mieluummin käytän omaa kättä.
Et sä muuta saakaan. Tsemppiä!
Tämähän on ihan naurettava aihe 😄
Pillut on kaikki kuin aukinainen haava. Joillakin enemmän lihaa ympärillä, joillakin vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on ihan naurettava aihe 😄
Pillut on kaikki kuin aukinainen haava. Joillakin enemmän lihaa ympärillä, joillakin vähemmän.
Miksi siis terve heteromies ajattelee pillua 14 kertaa päivässä ja palstan aktiivit useammin?
Muista myös että biologiamme ohjaa gynofiiliä palvomaan vulvaa.
M48, guru
Minulle on sattunut kaksi naista joilla on ollut tosi suuret sisemmät häpyhuulet. Eka oli kurvikas ja leveä pyllyinen mutta litteävatsainen nainen. Sellainen tasamaastopillu ja melkein pelkät sisemmät huulet. Pikkasen piti hakea reikää mutta hyän tuntuiset. Toinen oli lyhyt vaalea nainen, kurvikas ja iso tissinen, hieman pyöreä silleen sopivasti. Hänellä oli pullea pillu tosi isoilla sisemmillä huulilla ja klitoris joka törrötti kiihottuneena. Liekö se tämä se velhonviitta kun se nosti huulet sellaiseksi renkaaksi. Hän sai tosi kovaa ja supisteli tuntuvasti. Ihan paras pillu.
Mulla on vieläpä eriparia! Toinen on pieni, eikä näy ja toinen isompi ja pilkottaa. Itse olen hävennyt asiaa siinä määrin, etten aiemmin edes gynellä kehdannut käydä. Nyt on pakon edestä niin monta gyne käyntiä takana, eikä yhdenkään ilme ole edes värähtänyt, joten pikkuhiljaa olen kai pääsemässä häpeästä eroon. Eikä yksikään mies ole ainakaan suoraan kehdannut ulkonäöstä valittaa.
Monilla on se toinen huuli isompi kuin toinen. Mitäpä sitten? Jos ei pyöräilyä haittaa niin siellähän ovat
Vierailija kirjoitti:
Monilla on se toinen huuli isompi kuin toinen. Mitäpä sitten? Jos ei pyöräilyä haittaa niin siellähän ovat
Jos ajatellaan että miehillä tuolla alueella sijaistevat kivespussi ja kivekset niin kehoa vasten painautuvat pikkuruiset lipareet eivät ole naisilla este pyöräillä.
Vierailija kirjoitti:
Terv. Riippuhuulisen pillun omistaja.
Pari senttiä ei ole vielä paljon mitään.
Ohion yliopiston lääkäri, apulaisprofessori Brook McFadden tutki 168 naista selvittääkseen asian.
1. Sisemmät häpyhuulet
Sisempien häpyhuulten koossa on tavallisesti heittoa jo keskenäänkin. McFaddenin tutkimusten mukaan vasen sisempi häpyhuuli on keskimäärin 2,1 senttiä leveä, mutta vaihtelua oli aina 0,4 sentistä 6,4 senttiin.
Oikea sisempi häpyhuuli oli keskimäärin 1,9 senttinen (vaihteluväli 0,3 sentistä seitsemään senttiin). Sisempien häpyhuulten pituus oli keskimäärin neljä senttiä vasemmalla puolella (vaihteluväli 1,27,5 senttiä) ja oikealla 3,8 senttiä pitkä (vaihteluväli 0,88 senttiä).
McFaddenin mukaan mitat vaihtelevat naisten välillä paljon.
Oikean ja vasemman häpyhuulen välillä on jo tilastollisestikin merkittävä ero, mikä osoittaa, että omasi on luultavasti täysin normaali.
Lääkäriin on McFaddenin mukaan asiaa vasta, jos häpyhuulet hiertyvät ja kipeytyvät kokonsa vuoksi.