Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joillain roikkuu sisemmät häppärit ulompien "ohi"?

Vierailija
07.01.2011 |

Eli siis että jos nainen seisoo normaalisti, niin ei ole semmoinen "viivapimppa", vaan sieltä tursuaa sisemmät häppärit ja/tai klitoris näkyviin.. Liittyykö se synnytykseen jotenkin vai mistä tämä johtuu?

Kommentit (381)

Vierailija
241/381 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko nyt jo ettei ole olemassa mitään vaatteet päällä erottuvaa piirrettä joka korreloisi sisempien häpyhuulten pituuden kanssa.

Vai leveydeksikö sitä pitäisi kutsua. Joka tapauksessa se mitta joka kertoo roikkuvatko ne ulkona isompien häpyhuulten välistä.

Olen ihan itse nuollut aikuisen naisen pillua jota piti levittää kaksin käsin että pienemmät, vain muutaman millin pituiset ja aivan sileät häpyhuulet näkyivät mutta toisessa ääripäässä olivat todelliset poimuiset norsun korvat varmaan parin sentin verran ulkona.

Molemmat maistuivat posliinina ihan mansikalta ja yhtä tiukkoja sisältä

Pari senttiä ei ole vielä paljon mitään.

Ohion yliopiston lääkäri, apulaisprofessori Brook McFadden tutki 168 naista selvittääkseen asian.

1. Sisemmät häpyhuulet

Sisempien häpyhuulten koossa on tavallisesti heittoa jo keskenäänkin. McFaddenin tutkimusten mukaan vasen sisempi häpyhuuli on keskimäärin 2,1 senttiä leveä, mutta vaihtelua oli aina 0,4 sentistä 6,4 senttiin.

Oikea sisempi häpyhuuli oli keskimäärin 1,9 senttinen (vaihteluväli 0,3 sentistä seitsemään senttiin). Sisempien häpyhuulten pituus oli keskimäärin neljä senttiä vasemmalla puolella (vaihteluväli 1,27,5 senttiä) ja oikealla 3,8 senttiä pitkä (vaihteluväli 0,88 senttiä).

McFaddenin mukaan mitat vaihtelevat naisten välillä paljon.

Oikean ja vasemman häpyhuulen välillä on jo tilastollisestikin merkittävä ero, mikä osoittaa, että omasi on luultavasti täysin normaali.

Lääkäriin on McFaddenin mukaan asiaa vasta, jos häpyhuulet hiertyvät ja kipeytyvät kokonsa vuoksi.

Vierailija
242/381 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jotain12 tai13 vee kun mulla alkoi pikkuhäpyhuulet tulemaan näkyville isompien häpyhuulien välistä ja se oli jotenki outoo kun kaikki näkyi eikä oikeen keneltäkään kehdannut kysyä. Siitä on kolme ja puol vuotta aikaa, oisin halunnut et olis enemmän karvoja et ei kaikki näkyis kun jotenkin en kehtaa olla alasti missään kun pelkään et joku huomauttelisi. Hermoilen ehkä turhaan ja kundikaveriakaan ei oo ollut tän takia. että vanhapiika varmaan sitten.

T. pertsa 60v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/381 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hienolta tuommoinen peli...

Vierailija
244/381 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on alkanut pikkuhäpyhuulet näkymään kun ne ei vuosi sitten vielä näkynyt yhtään. Kuin paljon ne tulee ulos loppuen lopuks?  Oon 13 enkä oo nähnyt urheilusuihkussa kellään samaa. Mun karvatkin on nii vaaleet ettei ne  peitä mitään vaik haluisin.

Vierailija
245/381 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pieni viiva vaan jalkovälissä ja aattelen et kasvanko ikinä naiseksi sen suhteen kun oon jo 16v. Kenenkään pojan kans en oo ollut alasti kun ei pimppa oo sillee kehittynyt vaik muuten oon kehittynyt normaalisti kait.

Vierailija
246/381 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin niiden ulkohäppäreiden  lisäävän miesten kiimaa.

Vierailija
247/381 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako tursopimppi yhdyntää?

Vierailija
248/381 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo taas tarpeellinen puheenaihe!

Vierailija
249/381 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaako tursopimppi yhdyntää?

Ei, paremminkin sellainen mahdollistaa vulkaanisen ejakulaation miehelle.

Vierailija
250/381 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nappaa velhon hiha. Mieluummin käytän omaa kättä.

Vierailija
251/381 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luit kuitenkin! Vastasit myös!

Vierailija
252/381 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tursopimppiin on ihana upottaa naama. On pimppiä naaman täydeltä. Aivan kuin syntyessä.

Vierailija
253/381 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nappaa velhon hiha. Mieluummin käytän omaa kättä.

Et sä muuta saakaan. Tsemppiä!

Vierailija
254/381 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on ihan naurettava aihe 😄 

Pillut on kaikki kuin aukinainen haava. Joillakin enemmän lihaa ympärillä, joillakin vähemmän.

Vierailija
255/381 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on ihan naurettava aihe 😄 

Pillut on kaikki kuin aukinainen haava. Joillakin enemmän lihaa ympärillä, joillakin vähemmän.

Miksi siis terve heteromies ajattelee pillua 14 kertaa päivässä ja palstan aktiivit useammin?

Muista myös että biologiamme ohjaa gynofiiliä palvomaan vulvaa. 

M48, guru

Vierailija
256/381 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sattunut kaksi naista joilla on ollut tosi suuret sisemmät häpyhuulet. Eka oli kurvikas ja leveä pyllyinen mutta litteävatsainen nainen. Sellainen tasamaastopillu ja melkein pelkät sisemmät huulet. Pikkasen piti hakea reikää  mutta hyän tuntuiset. Toinen oli lyhyt vaalea nainen, kurvikas ja iso tissinen, hieman pyöreä silleen sopivasti. Hänellä oli pullea pillu tosi isoilla sisemmillä huulilla ja klitoris joka törrötti kiihottuneena. Liekö se tämä se velhonviitta kun se nosti huulet sellaiseksi renkaaksi. Hän sai tosi kovaa ja supisteli tuntuvasti. Ihan paras pillu.

Vierailija
257/381 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vieläpä eriparia! Toinen on pieni, eikä näy ja toinen isompi ja pilkottaa. Itse olen hävennyt asiaa siinä määrin, etten aiemmin edes gynellä kehdannut käydä. Nyt on pakon edestä niin monta gyne käyntiä takana, eikä yhdenkään ilme ole edes värähtänyt, joten pikkuhiljaa olen kai pääsemässä häpeästä eroon. Eikä yksikään mies ole ainakaan suoraan kehdannut ulkonäöstä valittaa.

Vierailija
258/381 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on se toinen huuli isompi kuin toinen. Mitäpä sitten? Jos ei pyöräilyä haittaa niin siellähän ovat

Vierailija
259/381 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla on se toinen huuli isompi kuin toinen. Mitäpä sitten? Jos ei pyöräilyä haittaa niin siellähän ovat

Jos ajatellaan että miehillä tuolla alueella sijaistevat kivespussi ja kivekset niin kehoa vasten painautuvat pikkuruiset lipareet eivät ole naisilla este pyöräillä. 

Vierailija
260/381 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terv.  Riippuhuulisen pillun omistaja.