Miksi joillain roikkuu sisemmät häppärit ulompien "ohi"?
Eli siis että jos nainen seisoo normaalisti, niin ei ole semmoinen "viivapimppa", vaan sieltä tursuaa sisemmät häppärit ja/tai klitoris näkyviin.. Liittyykö se synnytykseen jotenkin vai mistä tämä johtuu?
Kommentit (381)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteistä omille hyville rakastajilleni on ollut se, että ovat rakastaneet juuri isoja sisempiä häpyhuuliani. Ovat pyytänet, etten leikkauta ylimääräisiä osia kun olen itse ollut kahden vaiheilla isojen sisempien häpyhuulien hiukan haitatessa erästä harrastustani. Minulla on myös iso klitoris ja orgasmia ei ole ikinä ollut vaikeaa saada.
Itsekin tykkään miehillä isoista ulkoisista sukuelimistä. Aika paljon pieniä kiihottavammat myös visuaalisesti.
Kerro tuosta harrastuksestasi.
Ratsastus. Isot häppärit hankautuu kivuliaasti.
Siirry raviohjastajaksi.
Ratsastushousut, oikein säädetyt jalustimet ja kevennys. Opit kyllä; tyttöparka!
ainaki rakastan häppäreitä mitkä roikkuu seksikästä jos vaikk näkyy pikkuhousujen tai lyhyiden shortsien lahkeesta
seksikästä kun mies imee häppäreitäni
Aika paljon on eri palstoilla ollut nyt puhetta häppäreistä ja siitä että jotkin kasvon- tai kehon piirteet vaikuttavat niihin, tai että niistä voisi päätellä jotain.
No no, kyllähän se pitää olla kunnon kurtturuusu aikuisella naisella.
M65
Mahtaakohan pappa nyt olla tietoinen siitä että hauki kasvaa koko elämänsä mutta pillu ei vaikka se tuossa ikäluokassa jo haiseekin samalta.
Häppärit ja klitoris ovat "aikuisella naisella" ihan saman kokoiset kuin millaiseksi ne kasvoivat teini-iän aikana.
Synnytykset voivat saada värin tummemmaksi ja läski pullistaa ulompia häppäreitä mutta pienemmät häppärit ja klitta eivät roiku vanhanakaan ulkona elleivät ne tehneet sitä jo 17-vuotiaana.
Mutta voiko sen päätellä mistään, millaisiksi ne ovat nuorena kehittyneet?
Vierailija kirjoitti:
Ihan helposti. Riisut housut ja katsot.
Ellei sinulla ole mahdollisuutta riisua ko. naisen housuja et tee tuolla tiedolla mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan helposti. Riisut housut ja katsot.
Ellei sinulla ole mahdollisuutta riisua ko. naisen housuja et tee tuolla tiedolla mitään.
Se, kuinka tuota tietoa hyödyntäisin, ei ole tämän keskustelun aihe. Voin kuitenkin teille - viisaat ystäväni - vakuuttaa että en jäisi neuvottomaksi.
Usko nyt jo ettei ole olemassa mitään vaatteet päällä erottuvaa piirrettä joka korreloisi sisempien häpyhuulten pituuden kanssa.
Vai leveydeksikö sitä pitäisi kutsua. Joka tapauksessa se mitta joka kertoo roikkuvatko ne ulkona isompien häpyhuulten välistä.
Olen ihan itse nuollut aikuisen naisen pillua jota piti levittää kaksin käsin että pienemmät, vain muutaman millin pituiset ja aivan sileät häpyhuulet näkyivät mutta toisessa ääripäässä olivat todelliset poimuiset norsun korvat varmaan parin sentin verran ulkona.
Molemmat maistuivat posliinina ihan mansikalta ja yhtä tiukkoja sisältä
Vierailija kirjoitti:
Usko nyt jo ettei ole olemassa mitään vaatteet päällä erottuvaa piirrettä joka korreloisi sisempien häpyhuulten pituuden kanssa.
Vai leveydeksikö sitä pitäisi kutsua. Joka tapauksessa se mitta joka kertoo roikkuvatko ne ulkona isompien häpyhuulten välistä.
Olen ihan itse nuollut aikuisen naisen pillua jota piti levittää kaksin käsin että pienemmät, vain muutaman millin pituiset ja aivan sileät häpyhuulet näkyivät mutta toisessa ääripäässä olivat todelliset poimuiset norsun korvat varmaan parin sentin verran ulkona.
Molemmat maistuivat posliinina ihan mansikalta ja yhtä tiukkoja sisältä
Olivatko naiset hoikkia, tukevia, pitkiä, lyhyitä?
Ulompien häpyhuulien sisältämä rasvakudos ainakin vaikuttaa siihen kuinka paljon ne näkyvät, mutta se ei vaikuta sisempien huulien kokoon.
Vierailija kirjoitti:
(ja negatiivisia) kommentteja "viivapildestä", mm. ei aja asiaansa, ei ole kehittynyt normaalisti, mitä isommat, sitä suurempaa seksuaalista nautintoa nainen voi saada... Olisiko jollain ihan tutkittua tietoa laittaa näistä asioista, että voin ottaa yhteyttä mun gyneen, joka ei koskaan ole ihmetellyt mun kehittymätöntä alapäätä sanallakaan. Eikä mua kiinnosta nyt onko minkälainen pipari kenen mielestä kaunis, vaan se, että voiko viivasta tosiaan olla ihan oikeasti terveydellistä haittaa?! Vai onko nää kommentit ihan loukkaustarkoituksessa kirjoitettu. Rumaa käytöstä, sanon minä.
Olen kanssasi samaa mieltä. Itse olen nähnyt ja kokenut jo aika monenlaisia pipareita. Viivapilluja ja roikkuvia sisempiä häpyhuulia. Kaikki ovat ihan normaaleja pipareita, sisempien häpyhuulien koosta riippumatta. Eikä ne liity ikään tai synnyttämiseen mitenkään. Yhtä hyvän nautinnon ne antavat miehelle kuin luultavasti myös naisellekin.
Nykyisellä on ns viivapillu ja pidän siitä todella paljon. 45 vuotias nainen, eli kyseessä ei ole lapsi eikä kehittymätön teini.
Eikä niissä suuremmissakaan häppäreissä ole mitään vikaa ollut. Ne on ihan normaaleja eroja joita löytyy kaikkien ihmisten anatomioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(ja negatiivisia) kommentteja "viivapildestä", mm. ei aja asiaansa, ei ole kehittynyt normaalisti, mitä isommat, sitä suurempaa seksuaalista nautintoa nainen voi saada... Olisiko jollain ihan tutkittua tietoa laittaa näistä asioista, että voin ottaa yhteyttä mun gyneen, joka ei koskaan ole ihmetellyt mun kehittymätöntä alapäätä sanallakaan. Eikä mua kiinnosta nyt onko minkälainen pipari kenen mielestä kaunis, vaan se, että voiko viivasta tosiaan olla ihan oikeasti terveydellistä haittaa?! Vai onko nää kommentit ihan loukkaustarkoituksessa kirjoitettu. Rumaa käytöstä, sanon minä.
Olen kanssasi samaa mieltä. Itse olen nähnyt ja kokenut jo aika monenlaisia pipareita. Viivapilluja ja roikkuvia sisempiä häpyhuulia. Kaikki ovat ihan normaaleja pipareita, sisempien häpyhuulien koosta riippumatta. Eikä ne liity ikään tai synnyttämiseen mitenkään. Yhtä hyvän nautinnon ne antavat miehelle kuin luultavasti myös naisellekin.
Nykyisellä on ns viivapillu ja pidän siitä todella paljon. 45 vuotias nainen, eli kyseessä ei ole lapsi eikä kehittymätön teini.
Eikä niissä suuremmissakaan häppäreissä ole mitään vikaa ollut. Ne on ihan normaaleja eroja joita löytyy kaikkien ihmisten anatomioista.
Hieno, naista arvostava vastaus!
-ohis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä niissä suuremmissakaan häppäreissä ole mitään vikaa ollut. Ne on ihan normaaleja eroja joita löytyy kaikkien ihmisten anatomioista.Hieno, naista arvostava vastaus!
-ohis.
Tosiaan ihmettelen että onko tänne kirjoittajat todellakin noin tietämättömiä naisten sukuelimistä, vai pelkästään vaan ilkeitä, kun kirjoittavat tuollaisia kirjoituksia. Naisten sukuelimissä on yhtälailla eroja ihan niinkuin on miesten sukuelimissäkin.
Tv. Tuon ylemmän tekstin kirjoittaja.
Olin jotain12 tai13 vee kun mulla alkoi pikkuhäpyhuulet tulemaan näkyville isompien häpyhuulien välistä ja se oli jotenki outoo kun kaikki näkyi eikä oikeen keneltäkään kehdannut kysyä. Siitä on kolme ja puol vuotta aikaa, oisin halunnut et olis enemmän karvoja et ei kaikki näkyis kun jotenkin en kehtaa olla alasti missään kun pelkään et joku huomauttelisi. Hermoilen ehkä turhaan ja kundikaveriakaan ei oo ollut tän takia. että vanhapiika varmaan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Olin jotain12 tai13 vee kun mulla alkoi pikkuhäpyhuulet tulemaan näkyville isompien häpyhuulien välistä ja se oli jotenki outoo kun kaikki näkyi eikä oikeen keneltäkään kehdannut kysyä. Siitä on kolme ja puol vuotta aikaa, oisin halunnut et olis enemmän karvoja et ei kaikki näkyis kun jotenkin en kehtaa olla alasti missään kun pelkään et joku huomauttelisi. Hermoilen ehkä turhaan ja kundikaveriakaan ei oo ollut tän takia. että vanhapiika varmaan sitten.
Kyllä hermoilet todellakin turhan takia. Tää pillujen ulkonäön kyttäys on ihan vasta ollut pari vuotta muodissa ja sitä ennen ihmiset paneskeli miettimättä toosan ulkonäköä. Tai pitäisikö sanoa, että ihmisillä oli terveempi käsitys sen luonnollisesta ulkonäöstä. Sitä pilluahan ei näe muut kuin se seksipartneri ja se pillun ulkonäkö ei ole mikään pointti järkevälle miehelle.
Ettekö te toopet nyt edes tiedä millainen on naisen sukuelin?? Ihmettelette normaaleja häpyhuulia.
Vierailija kirjoitti:
Äidin kanssa saunaan ja näet mitä on luvassa aikuisena.
m49
Ratsastus. Isot häppärit hankautuu kivuliaasti.