Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi kun ihmetellä tutun järjenjuoksua! Kyllä voi nainen olla tyhmä!

Vierailija
25.06.2008 |

Entinen koulukaveri huijasi pojanklopin isäksi heti seurustelun alussa. Itse hän oli 22v äidiksi tultuaan, "mies" lähes sakkolihaa. Nyt 28-vuotiaana, 3 lapsen jälkeen, nainen tajuaa miehen olevan keskenkasvuinen ja lapsellinen, ei ota vastuuta lapsista jne jne. Minkä hemmetin takia piti nalkittaa joku pikkupoika isäksi, kun edellinen poikaystävä jätti ja sai vauvan toisen kanssa? Ja pitikö niitä lapsia tehdä tosiaan noin monta ennen kuin tajuaa erehtyneensä? Avioliitto kesti 2 vuotta, häät oli pröystäilevät rahastusjuhlat. Nyt sitten nainen sulkee miehen pois myös lastensa elämästä, että joopa joo.

Saas nähdä kauanko yh-elämä kiinnostaa. Taitaa vonkua miehen takaisin, kun tajuaa ettei vuorotyön ja 3 lapsen yh elämä ole ihan yhtä ruusuilla tanssimista.

Jos tunnistit itsesi, niin mieti vähän mitä lapsillesi teet! Oletko koskaan ajatellus lapsiasi muuttaessasi muutaman kuukauden välein tai haaliessasi turhia opintoja lapsiparkojen roikkuessa hoidossa ties missä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainaskin tunnistin heti, että _AP_ on ääliö.

Vierailija
2/5 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti hänellä oma lapsuus ollut jotenkin vaikea, kun on halunnut nuorena perustaa unelmien liiton jonkun epäkypsän takia.

(mun 30 v kaveri tunnusti just samankaltasen tarinan syyksi vain sen, että omien vanhempien liitto ja kotiolot ihan kaameita. Halusi vaan jonkun miehen ja perheen ja kodin silloin 20 v..)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAINENHAN ON RAISKAAJA!!!HUIJASI POJAN SÄNKYYN..APUAA

Vierailija
4/5 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten, molemmat te siis kenestä kirjoitat ja sinä olette tyhmiä

Vierailija
5/5 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun kaveri voi olla tyhmä, tuo vaatii jo melkomoista oveluutta :)

Todenperään, mitä sä luulet oikeasti tajuavasi toisten elämästä? Opiskelu ei ole turhaa, kotona sossunrahoilla notkuminen on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän