Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Lapsettomuus-palstan Winterangel-ketju on raiskattu?

Vierailija
25.06.2008 |

.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tarkoitan, että miksi sitä on niin rajulla kädellä siivottu? Ihan asiallisia kommentteja on poistettu ja KAIKKI heepon viestit myös. Onkohan heepo itse ollut yhteydessä ylläpitoon?

Vierailija
2/8 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin luettuna ei tuosta mitään selvää saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku viesti saa riittävän määrän ilmoituksia "asiaton viesti" ohjelma poistaa ne automaattisesti

tässä tapauksessa uskon wintterin aivan itse siivonneen viestiketjua

Vierailija
4/8 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti heepo tulisi pian kommentoimaan asiaa, eli että onko itse pyytänyt viestiensä poistoa.

Ei kai se voi olla niin, että ylläpito on pelkästään tietokonepohjainen? Ennen ainakin muistan tapauksia joissa viestiketjuja palautettiin, kun niitä toivottiin takaisin.

Vierailija
5/8 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoi heepon profiilista (eli klikkasin Lapsettomuus-puolen ketjussa hänen nikkiään) ja sen mukaan sillä nikillä on ensimmäistä kertaa kirjauduttu näille sivuille vasta 2.6.08 eli samana päivänä kun hän huhuili Wintteriä. Mikähän mahtoi olla hänen nikkinsä ennen?

Ei voi mitään, mua vaan niin häiritsee kun en ymmärrä, että miksi käyttivät sitä suora- eivätkä ristiinluovutusta. Kaikkea ei ehkä ole kerrottu mutta mitä, en ymmärrä... MIksi ei heepo ole tullut kertomaan, että MIKSI heillä toimittiin noin päin?

Vierailija
6/8 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis ollut rekkautuneena tänne, hänhän on voinut vain laittaa meiliä wintterille kun tämä haeskeli luovuttajaa. Ja onhan wintteri voinut etsiskellä luovuttajaa muualtakin kun täältä. Heepo on varmaan rekkautunut tänne vasta sitten kun ei ole saanut yhteyttä muulla tavoin.

Minäkään en ymmärrä tätä luovutuskuviota, eihän tuon suoraan luovuttamisen pitäisi olla mahdollista...

Katsoi heepon profiilista (eli klikkasin Lapsettomuus-puolen ketjussa hänen nikkiään) ja sen mukaan sillä nikillä on ensimmäistä kertaa kirjauduttu näille sivuille vasta 2.6.08 eli samana päivänä kun hän huhuili Wintteriä. Mikähän mahtoi olla hänen nikkinsä ennen?

Ei voi mitään, mua vaan niin häiritsee kun en ymmärrä, että miksi käyttivät sitä suora- eivätkä ristiinluovutusta. Kaikkea ei ehkä ole kerrottu mutta mitä, en ymmärrä... MIksi ei heepo ole tullut kertomaan, että MIKSI heillä toimittiin noin päin?

Vierailija
7/8 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin on mielenkiintoisen tuntuinen juttu

Vierailija
8/8 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli etsinyt luovuttajaa kauan. Sitten tuolla lapsettomat- puolen ketjussa W ilmoitti raskautuneensa, sai paljon vilpittömiä onnitteluja, myös tältä Heepolta.

Kun sitten H penäsi rahoja (250€) W:ltä, tämä vastasi että olikin käyttänyt jonkun toisen munasolua. Eli toisinsanoen varasti... Ja nyt H parka ei tiedä missä hänen msolunsa on...

Näin sekavasti tiivistetty, pitkä tarina...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi