Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lemmenlahjat luonnostaan?

Vierailija
15.08.2012 |

Mitä mieltä te olette, onko rakastelutaito yksi miehen lahjakkuuden muoto? Olen 35-vuotias nainen ja olen huomannut, että miesten rakastelutaidoissa on valtavia eroja.

Minusta tuntuu, että muutmat miehet pystyvät heittäytymään lempimiseen niin kokonaisvaltaisesti ja ottavat erityisellä herkkyydellä huomioon naisen rakastellessaa, että sen on oltava luontaista lahjakkuutta. Eräät taas eivät opi millään, vaikka rautalangasta vääntäisi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä te olette, onko rakastelutaito yksi miehen lahjakkuuden muoto? Olen 35-vuotias nainen ja olen huomannut, että miesten rakastelutaidoissa on valtavia eroja.

Minulla ei ole vielä kokemusta kuin noin kahdestakymmenestä miehestä, mutta mielestäni miehen sosiaalinen lahjakkuus ja hyvät seksitaidot liittyvät yhteen.

Vierailija
2/4 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on melko hyvät kirjalliset lahjat ja olen saanut nettiseksiä pari kertaa elämäni aikana. Tuolloin myös kehuja jos kumppanin kärsivällisyys on riittänyt.

Silloin kerran kun oikeaa seksiä olisi ollut tarjolla, olin vielä liian kokematon ja epävarma.

En kuitenkaan enää usko miesten seksitaitoihin sanan varsinaisessa merkityksessä. Nyt koen että miehen tehtävä on vain sivellä, hivellä ja suudella suurpiirteisesti kunnes tullaan sitten siihen yhdyntävaiheeseen tai mikä päättääkin aktin. Mies ei voi kehittää seksitaitojaan sillä tavalla kuin nainen, joka voi opetella erilaisia visuaalisia ja taktiilisia temppuja.

Muutenkin ihmisten erilainen psykologia tuo omat vivahteensa ja vaikeutensa. Jonkun mielestä hienostunut koskettelu ja liika hyvänäpitäminen on infantiilista ja nössöä ja päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä te olette, onko rakastelutaito yksi miehen lahjakkuuden muoto?

Älykkyysosamäärälläkin on taatusti jotakin tekemistä tämän asian kanssa.

Vierailija
4/4 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rakastelutaito on hyvin pitkälle kiinni luonnonlahjoista,vaistosta ja herkkyydestä aistia . On tullut huomattua tässä elämän varrella, ettei kerro miehen rakastelutaidoista yhtään mitään, jos on ollut paljon naisia.

Usein nämä nk.naistenmiehet ovat kyllä panneet mahdollisimman monta naista ja purkaneet paineensa. Naisen nautinto onkin sitten jäänyt toisarvoiseksi näissä jutuissa.

Eli kyllä vaan, joillakin vain on ne taidot ihan luonnostaan ja toiset ei todellakaan opi millään.

Sama juttu myös naisilla, eikä ainoastaan miehillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi